päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- ...
- 1,566
- Seuraava »
menin suihkuun...
laitoin shamppoot päähän...
samantien loppu veden tulo
*toktok**senkin*putkiremppa :EE
[q]lostgone, 30.6.2006 14:00:
Jei. Muilla alkaa railakas ja aurinkoinen viikonloppu. Mulla taas kiireinen ja puhelipainoitteinen työvuoro.Ei tartte soittaa.*hmph*
[/q]
ei huolta, lähden maalle*vink*
[q]Mark, 30.6.2006 14:43:
faksisysteemit vittu mikä kivikautinen paskajärjestelmä, voi jeesus sentään! No ei sit varmisteta vittu hostellia ja nukutaa paraatis kadulla
-M
[/q]
Entä sähköposti tai soitto paikanpäälle?
Tänään kuulin että vanha kaverini on kuollu. Ihan yhtäkkiä, tosta noin vaan. Niin se elämä heittelee. Reilun kuukauden päästä ois täyttäny 23. Liian nuorena. Tollaset pistää aina mietityttään.
Saanu nukutuks vaa jonku 4h (unetki oli painajaisii) ku nenä vuotaa ku niagaran putous, ja aivastuttaa ja
Saimpas muutettuu.
Ainoo vaa et vessa oli paskanen ja keittiö kesken o_O.
Lähtee vihasta puheluu vvo:lle maanataina.
"Elelkää iisisti, tullaa maanantaina jatkaa remppaa t:remonttimies"
työt eilen joku taksikuski alko huutaa mulle ku burgerit o liian kalliita ihan ku se sit ois mun vika hitto kohta otan lopputilin hesestä, ku joka päivä tulee enemmän juttuja minkä takii voiski.. ja muutenkin joka ikinen ilta joku o alkanu aukoo mulle päätään duunis.. ja tänään taas takas sinne ja huomen...
[q]Piiuzki, 1.7.2006 13:43:
ja muutenkin joka ikinen ilta joku o alkanu aukoo mulle päätään duunis.. ja tänään taas takas sinne ja huomen...
[/q]
Heh, sama juttu mulla. Oon ottanu tehtäväkseni aukoo päätä takas
[q]Hyzenthlay, 1.7.2006 14:06:
---
Piiuzki, 1.7.2006 13:43:
ja muutenkin joka ikinen ilta joku o alkanu aukoo mulle päätään duunis.. ja tänään taas takas sinne ja huomen...
---
Heh, sama juttu mulla. Oon ottanu tehtäväkseni aukoo päätä takas
[/q]
Pitää vissiin sitä alkaa tekee ei tuol muuten selvii.. haha ..
Koiraysti vetelee viimisiä leikkauspöydällä... Saapa nähdä olenko parin tunnin päästä enää kahden koiran omistaja. *hajoaa*
jep, se siitä mökkireissusta...
ehdin ajaa helsinkiin päin noin 10min. kun yhtäkkiä keskellä vilkasta moottoritietä vauhti laskee rajusti ja moottorista kuuluu hirveä räminä. mikään ei näyttänyt toimivan joten ohjasin auton sivuun. käyntiinlähtemisestä ei tietoakaan, akku kunnossa. ennakkotietojen mukaan jakohihna poikki.
siellä sitten oottelin hinaajaa tunnin joka onneks piristi mua sanomalla mua päivän näteimmäksi asiakkaaksi ja muistavansa mut manhattanilta*nauru* ja kertomalla hauskoja juttuja.
auto jäi remonttiin, toivottavasti ei lopullisesti...
voi speedy rakas... *sydän**nyyh*
Mies kertoi että petän sitä,oli kuullut baarista.Ei kiva.
me hävittiin. ja sit joku s*****n ranskisfani tuli huutaan suoraan päin naamaa. meinasin ottaa läpsykän jalasta ja paiskata sen jätkän kasvoihin, mutta noi muut emännät jo loikkivat tuolien yli raivoten kohti ko kääliötä. GRRR... *släp**senkin**dissaa**grr*
ja sitten toinen pässi tuli sanomaan meille pelin jälkeen et eikös teidän pitäis nyt heittää toi lippu roskiin.. Kaveri siihen "heittäisitkö SÄ oman maas lipun roskiin vaikka häviäsitte?!" V***u mitä jengiä..oikeesti!!!!
..aloitan patonki boikotin..
laskut. moi moi palkka
vittu
tais tulla tehtyä väärä valinta...muutin hlsinkiin tukholmasta. Siis ihan kiva kaupunkihan tää on, mut tääl on NIIN rasitavan hidasta liikkua...vituttaa suoraan sanottuna istua ratikassa puol tuntii jonku lyhen matkan takia, vituttaa värjötellä jossai pysäkil oottamas ratikkaa tai bussia...vituttaa, että pitää maksaa joku hemmetin yömaksu ku menee vaan 5km keskustasta...(ruskeasuolle)...ei tollasii ongelmii tukholmassa oo...tunnelbanaverkosto on laaja, junat ja bussit kulkee enemmän, nopeammin ja ei oo turhia lisämaksuja...
Hatzuuh*igor* Mitä ryökälettä tuolla ilmassa taas lentää... koskaan aiemmin en kyllä ole kärsinyt mistään allergiaoireista. Täähän on ihan hanurista tää tällainen elämä :(
huomasin että palkasta on menny yli 400e vaikka mitä veroja ja maksuja...eipä jääny paljoa käteen, melkein ei edes kannatas käydä töissä. I slave and I slave...
Koulukaveri jää asumaan Vammalaan, eikä tuu enää syksyllä Tampereelle muuta kuin pariin tenttiin ja ehkä joihinkin bileisiin
[size=7]ikävä *hmph*[/size]
Tuska oli ja meni*grr* Meni ohi*nyyh*
Luulin, että se on vasta 2 viikon päästä (kuten viime vuonna)
Olin sitten mökillä perseensutinen*nyyh* voivoi
Sen siitä saa kun on kaukana sivistyksestä ja pitää kännykkää sammutettuna*igor*
Dimmun keikka ois ollu kiva nähdä ja oishan siellä ollut vaikka mitä*eiei*
Aaaaaaaaargh!
[q]Energizer, 3.7.2006 00:37:
Sen siitä saa kun on kaukana sivistyksestä ja pitää kännykkää sammutettuna*igor*
Dimmun keikka ois ollu kiva nähdä ja oishan siellä ollut vaikka mitä*eiei*
Aaaaaaaaargh!
[/q]
No sen verran korjaisin, että Dimmut oli kyllä siellä kesällä 2005, ei nyt viikonloppuna. Anathema, Sodom, Opeth, Venom, Celtic Frost, Arch Enemy kyllä olivat lauteilla.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- ...
- 1,566
- Seuraava »