päivän :(

Back to häröily O

huhhuh, tulin just töistä himaan. 12 h 15min työpäivä *eiei*. Saatanan kvartaalinloppumiset *dissaa*!

[q]
Mut sen tiedän et itket Klubbarilla kuin pahainen kakara siitä kuinka valtio on paha ja ilkeä kun sun perstaskut ei pullistele tukirahoja.
[/q]

No ei kyl ollu tarkoitus alkaa itkemään tätä asiaa eikä sieltä tuleva "eläke" kyl ole mitenkään suuri mut on se sen verran että saan sen vuokran maksettuu jotenkuten (kun nyt tässä muutto tohinassa joutuu myös maksamaan sen takuuvuokrankin) Eikä se valtiolta tuleva raha oo nyt niin helppookaan rahaa, aina saa soitella perään ja perustella kaikkii saatikka sitten lääkärissä ramppaaminen, b-lausunnon hankkimiset plus muut ylimääräiset päänvaivat...

Ai niin ja ps. Mun on ihan turha get the job koska koulu alkaa 2viikon päästä...

Tajusin olevani kauhea pelkuri.*uuh*/*hmph*

[q]Hitchhiker, 9.11.2008 20:37:
Elisalla joku hieman laajempi verkko-ongelma, ekalla kerralla toimi sen kymmenisen minuuttia ja sitten olikin pari tuntia väliä. Noh joskohan nuo saisivat tuon yhteytensä toimimaan hiljalleen *grr*.

Piti quatata, mutta sepä jäi tekemättä.
[/q]

Jaa se oliki laajempi ku vaan meiän yhteys. Elisa on kyllä paska. Niillä on verkko jatkuvasti alhaalla. Ja meillä vielä useammin. Ne kun on tuplaillu meiän netti yhteyttä niin paljon että se on nykyää 8 megaa, ja sitten kun soitettiin niille valitusta et miks meiän netti on lähes päivittäin katkolla ni sieltä sanottiin että "vaihtakaa pienempään liittymään, meillä on keskus niin kaukana teiän talosta että me ei pystytä ylläpitämään teillä kaheksaa megaa." Kiva, että nostitte sitä nopeutta sitten.

Päivän :( on siis eilisen katkoksen tuottamat vaikeudet laskujen maksussa, prkl.

Kipee...*nuha*

Oon töissä, ilman töitä. KAIKKI jolta vois lisää hommia kysyä, on poissa. En mä täält himaankaan voi lähteä..

Tää on nyt jo vähän eilisen :(

Mun kihlajaissormus tipahti eilen illalla mun sormesta, vieri laiturin raosta ja tippui veteen. Kiva tulla kotiin työmatkalta ja sanoa, että sormus makaa nyt Ruotsissa järven pohjassa.

No, kaupasta sitten seuraavaan sormukseen puoli milliä pienempi koko.

piti yssin katsoa lätkää.

[q]kumimuumi, 30.6.2006 08:57:
Oon töissä, ilman töitä. KAIKKI jolta vois lisää hommia kysyä, on poissa. En mä täält himaankaan voi lähteä..
[/q]
Joo toi on _tosi_ ärsyttävää.. Mul on vähän sama juttu; kaikki projektit seisoo, koska asiakkaat on lomilla, jee jee.. Saattais olla elämässä parempaakii tekemistä, ku päivystää lähes tyhjällä toimistolla, kun ei tänne edes soita kukaan
[size=10]Jos vaiks kattois jonkuu leffan.. *tirsk*[/size]

korva on lukossa :(

[q]vaavu, 30.6.2006 10:12:
Tää on nyt jo vähän eilisen :(

Mun kihlajaissormus tipahti eilen illalla mun sormesta, vieri laiturin raosta ja tippui veteen. Kiva tulla kotiin työmatkalta ja sanoa, että sormus makaa nyt Ruotsissa järven pohjassa.

No, kaupasta sitten seuraavaan sormukseen puoli milliä pienempi koko.
[/q]

Voi vitsi miten huono tuuri! Viileemmässä ilmassa sormet on viel ohuemmat kun kuumalla niin sormuksen koko on kauheen vaikee saada kohdalleen. Mä en edes voi käyttää sormuksia kun mun sormet turpoaa niin paljon välillä, ja mua ahdistaa heti jos sormus vähänkin puristaa tai sitä ei saa pois sormesta. Oon monet kerrat vääntäny niitä irti ruokaöljyn kans.

[q]Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa.
[/q]

Toivottavasti sä selviit ja kaikki menee hyvin.

Jei. Muilla alkaa railakas ja aurinkoinen viikonloppu. Mulla taas kiireinen ja puhelipainoitteinen työvuoro.Ei tartte soittaa.*hmph*

Auu!!! Teen tossa vanhemmille pihakivetystä ja enkö mä sit pamauttanut oikee kunnolla kumivasaralla tohon vasempaan etusormeen.. voi tsiisus se sattus O_o Pidin sitä kylmässä noin 10 min, onneks se ei turvonnut ihan muodottomaks. Mut aika pinkee se on kyl.. jotain sisäisiä verenpurkaumia varmaan :(

no nyt sattuu..

[q]Bio, 30.6.2006 13:08:
Auu!!! Teen tossa vanhemmille pihakivetystä ja enkö mä sit pamauttanut oikee kunnolla kumivasaralla tohon vasempaan etusormeen.. voi tsiisus se sattus O_o Pidin sitä kylmässä noin 10 min, onneks se ei turvonnut ihan muodottomaks. Mut aika pinkee se on kyl.. jotain sisäisiä verenpurkaumia varmaan :(
[/q]
Auts! Ei niitä sormia kannata paukutella*vink*

pyörryttää, kun sattuu selkään niin paljon

[q]Jigsaw, 30.6.2006 13:20:
[/q]

Joo, mä huomasin kans saman asian :D
Nyt se alkaa olla kivan sinisen värinen O_o

Huoh. Ja heti kun äiti tulee kotiin niin se on hyvästit sillekin hyvälle fiilikselle

[q]Bio, 30.6.2006 14:30:
---
Jigsaw, 30.6.2006 13:20:

---

Joo, mä huomasin kans saman asian :D
Nyt se alkaa olla kivan sinisen värinen O_o
[/q]
Joo ja sit se lähtee siitä muuttumaan kivan vihertävän/kellertävän värisex hetken kuluttua*vink*

O