päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Nyt on kyl pakko kysyä, et miks jollekin ihmiselle on suotu näin paha olo? Päivästä toiseen samaa henkistä pahaa oloa eikä valoa näy.
Oon lähdössä ns. "ilmaiselle lounaalle".
Surffasin ravintolan sivuja ja siellä on listalla kaiken muun semi-ällön joukossa Savustettua kengurunfilettä. Hyi yök.
Ja mitä ihmeitä on salaatti
Yrttimarinoidulla surimilumella
Med örtmarinerad surimisnö
With herb marinated surimi snow flakes?
Joo, taidan tilata vaan vettä. Vai onkohan sekin jotain harvinaisen pussikarhun vasemman jalan alta kultaisen sateenkaaren päästä sammumattoman auringon alta pullotettua aarrejuomaa...*igor*
Harmistus
[q]äm, 29.6.2006 15:03:
Surffasin ravintolan sivuja ja siellä on listalla kaiken muun semi-ällön joukossa Savustettua kengurunfilettä. Hyi yök.
Joo, taidan tilata vaan vettä. Vai onkohan sekin jotain harvinaisen pussikarhun vasemman jalan alta kultaisen sateenkaaren päästä sammumattoman auringon alta pullotettua aarrejuomaa...*igor*
[/q]
Englannissa on kanssa sellanen Aussibaariketju (Walkabout), jonka listalta löytyy mm. kengurupihvi ja -hampurilainen.. Ei kuulostaneet kovin houkuttelevilta.
Toisaalta joku ulkomaalainen voi olla samaa mieltä esim. poronkäristyksestä..
Taas paha olo *pökr*
[q]äm, 29.6.2006 15:03:
[/q]
Heh, ehdota vaan että vaihdatte paikkaa MCdounaldsiin, eihän tommosia kukaan uskalla syödä.
pirnales. miksi pitää olla niin tyhmä, että jättää asiat viime tippaan?
[q]Trigger, 29.6.2006 06:24:
---
bubbelgum, 28.6.2006 22:48:
Ja muutenkin, kuka helvetti luulee että täällä voi olla neljä ihmistä 7 tuntii ilman että kukaan käy vessassa kertaakaan?
---
Nixibirkka sanoo:
Voisi olla fiksua varata etukäteen ainakin pari ämpärillistä vettä talteen niin vessanveto onnistuu manuaalikäytännöllä.
Ja topicciin: Väsyttää ja täytyy singahtaa duuniin.
[/q]
Niin no, ihan hirveesti ei etukäteen varailla mitään, kun lappu ilmestyy jopa päivää ennen rappukäytävän seinälle. Okei, toi ois periaatteessa ollu vielä mahollista, paitsi että veden käyttö oli kokonaan kielletty, siis myös vessan vetäminen!
Julistan paskan maanantain etukäteen. Merkit näyttää masentavilta.
Löysin yhen duunin netistä. Perustoimistohommaa ja vois ehkä osin rinnastaa samaan ku mitä teen nyt paitsi, et ois ilmeisesti vähemmän vastuuta ja vähemmän ressiä. Siitä duunista maksettais about 300-500e enemmän ku tosta mitä teen nyt. Vaatimuksena ei mitään speciaalia mitä en jo osais vaikkaki ne vaatii vähintään 5 vuoden työkokemusta. Noh. Päätin sitte, että vois oikee panostaa ja tehä kunnon hakemuksen, kokonaan uuden cv:n jne.
Harmittais kyllä jättää nykyinen duuni, mut hitto, tuntuu et on vaikee elää sillä lixalla mitä saan näiden menojen kanssa ja lisäks mua sapettaa toi duuni päivä päivältä enemmän.
No joo, päätin, et menee syteen tai saveen ni haen tota. Nyt en saa unta. Päätin, et alan korjailee cv:tä huomen töissä ja meen tänää aikasin nukkumaan. Hah. Ei tuu nukkumisesta mitään, ku mietin vaan miten hienoo ois ku sais tollsel lixal, tollasen duunin Stttna Nyt sitä unta!
noi kelit missä mun aurinko on? :(
Kohta kaks tuntii ylitöissä eikä vielä lähellekään valmista..
[q]Enkeli, 31.7.2006 14:24:
No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....
[/q]
Get a job. Mulla on tilillä 0,37 rahaa, mutta et näe mua täällä itkemässä kuinka epäreilusti valtio mua kohtelee tai muuta hevonpaskaa.
Vituttaa, kun ihan pökkelö olotila ja ei saa mitään aikaseks
Ei enää ikinä / vähään aikaan 7 yövuoroa putkeen, thx
Kämppis muutti pois. Enkä ehtinyt sanomaan heippa ja hyvää ulkomaanvuotta, koska meni töissä pitkään Onneks hyvä kaveri tulee tänne jo parin viikon päästä
Koitan löytää kohtuu hintasta, siis sellasta minkä opiskelija voi maksaa, kämppää Hämeenlinnasta. Ja täältä ei vaa löydy . Hopsin kämppälistalla oon 150:nes hakija.
viimenen lomapäivä, huomenna alkaa työt mut toisaalta se tietää rahaa...
kamala päivä....*uuh*kamala olo*nyyh* olis pitänyt tänään mennä teoriakokeiseen...mut koko homma meni perseen*nyyh*ensiks bussin kuski pysähti väärällä pysäkillä siksi pitänyt kävellä noin 5km.....mulla ei ollut karta(siis oli mut ei sieltä saa selvia missä olin*poks*)sit yksi kiva mummo annoi mulle hänen polkupöyrä että kerkein ajossa sinne teoriakokeiseen..mut pudotin polkupöyrästä koska se oli tosi vanha ja ei tasapainettu...jalassa on nyt hava....jodun kävellä...myöhästin ja en pääsyt kokestä läpi*nyyh*70e menni ihan perseen
kuumetta ja kipee olo. joutuu olemaan illan bileissä selvinpäin
[q]Enkeli, 31.7.2006 14:30:
Niin no, sä et tiedä puoliakaan asioista...
[/q]
Mut sen tiedän et itket Klubbarilla kuin pahainen kakara siitä kuinka valtio on paha ja ilkeä kun sun perstaskut ei pullistele tukirahoja.
Mua alkaa ihan rehellisesti sanoen vituttamaan tämä ainainen itkeminen yhteiskunnan rahojen perään ja tämän sanon sentään kroonisesti persaukisena ihmisenä, joka tälläkin hetkellä miettii mistä kehittäisi hillot tän päivän safkoihin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- ...
- 1,566
- Seuraava »