päivän :(

Back to häröily O

[q]nini, 26.6.2006 18:03:
Vuokranantajalta tuli tänään itselleni ja kämppikselle kirjeet joissa kerrottiin vuokrasuhteen päättyvän kolmen kuukauden irtisanomisajalla *dissaa**dissaa**dissaa* Syynä oli se että tyyppi muuttaa itse tähän asumaan.
[/q]

Joo - kelaa nyt mikä paskiainen kun haluaa itse muuttaa omistamaansa asuntoon asumaan. Kyllä tosta sietääkin jo dissata.

Kipeenä taas
Oon varmaan ihan oikeesti allerginen tälle Helsingin ilmastolle

se että joutu palaamaan juhannusreissulta, prkl!

Sataa vettä ja pitäis töihin lähteä moottoripyöräl

[q]mayah, 27.6.2006 09:46:
Oisin ihan mielelläni voinut viettää lomani auringonpaisteessakin.
[/q]

Sama

liikaa aikaa, liian vähän mahdollisuutta tehdä jotain joka veis ajatukset pois. ajatukset pois asioista joista ei voi puhua

[q]hemuz-, 27.6.2006 09:50:
---
mayah, 27.6.2006 09:46:

---

Sama
[/q]

kyllä täällä paistaa..! tosin en ole lomallakaan...ta.

Oon huono, oon huono, oon huono, oon huono, oon huono! Hakkais päätä vaik seinään sit.

Voi vitun sossu taas.

Puhelin soi....

Joku diipadaapa (sanotaan vaikka Y) vastaa: Hei.

Minä: No hei, yritin kyllä soittaa X:lle, kuinkas tämä sulle tulee?

Y: No X:ä ei ole paikalle tällä hetkellä eli sen takia vastaan hänen puheluihinsa.

Minä: Ok, no mä jätin sinne perjantaina hakemuksen nimellä A eli sitten voin varmaan sulta varmistaa että onko mun hakemuksessa tarvittavat liitteet että voi tehä päätöksen, vai pitääkö vielä tuoda paperi B paikalle.

Y: No siihen en kyllä osaa sanoa mitään.

Minä: Jaa no tota miks et voi?

Y: Koska en hoida X:än asioita kun hän on poissa. (Vaikka juuri itse sanoi että ainakin puheluihin vastaa hänen puolestaan)

Minä: Okei, no kuka niitä sitten hoitaa?

Y: Ei kukaan.

Minä: Anteeks mitä? Miten niin kukaan ei hoida niitä?

Y: Jos perjantaina olet hakemuksen tuonut se on vielä jonossa.

Minä: Siis mitä, vaikka olen sen perjantaina tuonut, sitä ei ole vieläkään osostettu kenenkään ihmisen tehtäväksi, miten tämä voi olla mahdolista?

Y: No se on siellä jonossa se hakemus ja sitten ku tullaan sen kohdalle niin sitten se annetaan jollekkin käsittelyyn. Meitä on kuule täällä vaan 17 työntekijää ja hakemuksia yli tuhat.

Minä: Eli kenelle mä nyt sitten voin soittaa varmistaa että kaikki tiedot on mitä tarvii? Kun pitäisi tänään lähtee toiselle paikkakunnalle ja sieltä on vaikee sitten tulla kesken viikkoa mitään paperia tuomaan.

Y: Et kenellekkään.

Minä: No kuka siitä sitten on vastuussa jos tämän takia mulle tulee _taas_ päätös myöhässä. Mitä mä mun vuokraisännälle esimerkiks sanon?

Y: En minä nyt osaa tähän sanoa sinulle enää yhtään mitään. *klik*

kylläpä on ollut harvinaisen vittumainen päivä :(

Tänään olisi pitänyt lähteä Käpylään kathelees fudista, kun olisi ollut tiedossa matsi, missä kummastakin jengistä löytyy kavereita. (Aina parhaita<3) No, toi keli vähän "vesittää" ne suunnitelmat.

en tajuu miten wlan verkon saa pois päältä tosta nettiboksista :( pelkäänpä et kaikki naapurit käyttää mun nettii kun toi wlan valo vilkkuu 247!!! ;O

[q]mayah, 27.6.2006 09:46:
[/q]

Vastaisuudessa tarkistakaa, että lomanne aikana ei ole purjelennon SM-kisoja. Tämä ei oikeasti ole vitsi, 26 vuoden kokemuksella voin sanoa, että aina kun on kisat, sataa vettä.

sais tää olotila jo loppua. :(

[q]bubbelgum, 27.6.2006 10:23:
Voi vitun sossu taas. *dissaa*[/q]

Voi vitun valitus taas.

[q]Y: No siihen en kyllä osaa sanoa mitään.

Minä: Jaa no tota miks et voi?

Y: Koska en hoida X:än asioita kun hän on poissa. (Vaikka juuri itse sanoi että ainakin puheluihin vastaa hänen puolestaan)[/q]

On asioita, jotka ei kuulu toisten tehtäväksi, vaikka joku sairastuisi tai olisi muusta syystä pois töistä. Ei sossussa eikä muissakaan työpaikoissa.
Hän vastaa puhelimeen, koska siihen voi tulla TÄRKEITÄ puheluita muilta kuin rahaa vinkuvilta.

[q]

Y: Jos perjantaina olet hakemuksen tuonut se on vielä jonossa.

Minä: Siis mitä, vaikka olen sen perjantaina tuonut, sitä ei ole vieläkään osostettu kenenkään ihmisen tehtäväksi, miten tämä voi olla mahdolista?[/q]

Että oikein juhannusaattona olet ollut papereita viemässä. Voi miten reipasta.
Ja typerää. Mitä veikkaat, istuttiinko toimistolla yömyöhään käsittelemässä asioitasi?

Ja jos tosiaan veit perjantaina, niin lasketaanpa yhdessä vasemman käden sormilla...
Yksi, kaksi... Kas, jopa KAKSI kokonaista työpäivää siitä, kun olet hakemuksen vienyt.

Odotatko tosissasi olevasi sossun ainoa asiakas? Että sun paperit käsitellään välittömästi saavuttuaan?

[q]Y: No se on siellä jonossa se hakemus ja sitten ku tullaan sen kohdalle niin sitten se annetaan jollekkin käsittelyyn. Meitä on kuule täällä vaan 17 työntekijää ja hakemuksia yli tuhat.[/q]

Et tätä lausetta ymmärtänyt..?

[q]Minä: Eli kenelle mä nyt sitten voin soittaa varmistaa että kaikki tiedot on mitä tarvii? Kun pitäisi tänään lähtee toiselle paikkakunnalle ja sieltä on vaikee sitten tulla kesken viikkoa mitään paperia tuomaan.

Y: Et kenellekkään.

Minä: No kuka siitä sitten on vastuussa jos tämän takia mulle tulee _taas_ päätös myöhässä. Mitä mä mun vuokraisännälle esimerkiks sanon?

[/q]

Sano sille vaikka, että hankkii vuokralaisen, joka maksaa vuokrat omilla rahoillaan?

[q]Y: En minä nyt osaa tähän sanoa sinulle enää yhtään mitään. *klik*[/q]

Eipä mullakaan tässä muuta.

Paitsi että http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=16;hae=sossun;pid=778409#778409

Väsyttää vaan ihan koko ajan.
Huolimatta siitä, että kahtena edellisenä yönä oon
nukkunu noin 12 tunnin yöunet...

[q]äm, 27.6.2006 15:39:
---
Voi vitun valitus taas. *dissaa*[/q]

Jep, aikamoista kyllä!

[q]Elmiira, 27.6.2006 15:30:
Väsyttää vaan ihan koko ajan.
Huolimatta siitä, että kahtena edellisenä yönä oon
nukkunu noin 12 tunnin yöunet...
[/q]

no eipä ihme että väsyttää :D

Pistää taas vihaksi kun asiat tehdään hankalaksi ja vähätellään tarpeita. Heinäkuussa olis festariduunia (kuvaamista) ja 8 ihmistä olis lähdössä täältä. Noh, saatiin minibussi, mutta se ei ole järjettömän iso. Eli miten sulloa 8 ihmistä, niiden viikon kamat ja av-kamat mukaan??? Ei onnistu niin millään. Ja sitten pitäisi kai hommata helikopteri tai jotain. Koska meiden oletetaan ajavan Joensuusta Karjaalle kuudessa tunnissa (unohdetaan muu liikenne, tietyöt jne)... Voi elämä. Ei tuu mitään!

Elämä on vaan välillä aika hankalaa..*uuh*

O