päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Mosquito, 9.6.2006 17:48:
Voisit tulla tänneki siivoo*poks*
[/q]
Heh, kiitos tarjouksesta, mut toi on sellasta hommaa, ettei sitä kovin mielellään tee *eiei*. Ihanaa, että se on jo lähes ohi tältä kertaa *joo*.
elämä se vaan kolhii koko ajan pikkuista. sattuu niin paljon.*nyyh*
Iski kamalan paha allergia päälle kesken treffien *toktok* Ja pelottaa tää tunne: "vähän toi ois kiva kaverina" Onko mulla ongelmia ihastumisessa Poika oli tosi mukava, kivannäköinen ja kohtelias, en keksi siitä paljonkaan vikoja (ja ne viat ei ees haittaa)... mutta ei oo sellaista ihme tunnetta sisällä. No, ekat treffit vasta
Kotona möllötys on aika *uuh*. Asia pitää korjata polkaisemalla fillarilla paikalliseen.
Ostin purkillisen ihan ökykallista jäätelöä, ja se olikin sitten tosi ankea makuelämys. Miten joku VOI sössiä suklaajäätelön maun niin päin mäntyä?!? *ding**grr**senkin* Ei ne siellä Ameriikassa tajua hyvän päälle...
Nyt oon käyny Vantaankoskella
[q]bubbelgum, 10.6.2006 19:36:
Mitäs ne nyt on tehnyt?
[/q]
Ovat hippejä. =(
Bilefiilis kateissa, kun ulkona on kylmä kuin siperiassa ja taivaalta on tullu valkoista juttua koko päivän! naamiaiset tänään kaverin tupareissa ja tarkotus oli olla niin kevyissä hepenissä, että nyt kyllä jäädyn pystyyn... ja katoin äsken dibiboksilta kesällä nauhotetun leffan, sitä ennen oli säätiedotus ja kartalla lämmintä +26 stadissa! voi nyyhky!
Pointti: en tykkää talvesta.
Helvata sentään et ihmine osaa syödä ittensä niin täyteen. Ei siin mitään muuta, tuli vaan huono olo ja saa nährä et tuleeks illan alkoholisoitumisesta mitään tuon takia...
Kuumetta ja vitutus. Ensi Juhannuksena menen kyllä jo viikko etukäteen istumaan johonkin kannon nokaan yksin. Ja pysyn siellä vielä viikko keskikesän juhlan jälkeenkin! Eipähän ole ketää pilaamassa tunnelmaa.*senkin*
[q]sapeli, 10.6.2006 13:28:
Nyt oon käyny Vantaankoskella
[/q]
Nukahdit junaan?
Darra ja kahden tunnin päästä pitäis olla töissä.
Mitsä minä voisin tietää että on tiettyjä härväkkeitä joita ei syötetäkkään meidän tilausnumerolle!! Voisihan sen kertoa niin en mokaisi aina näitä..*uuh* kivasti alkoi toisiaan aamu..
Kadunvaltauksen hipit. =(
[q]Epailija, 10.6.2006 19:31:
Kadunvaltauksen hipit. =(
[/q]
Mitäs ne nyt on tehnyt?
Väsymys, ja huono fiilis.
puhelin sippas sit lopullisesti.sammu vaan eikä mee takasin päälle*eikä*
no onneksi oli laatikon pohjalla vanha varapuhelin, jonka sain vihdoin toimimaan..mut joo uuden osto maanantaina
[q]MaaKoz, 1.8.2006 22:50:
Joskus osaan kyllä olla täys idiootti et tekis mieli läpsiä itseään oikein kunnolla
[/q]
Jotenkin tuttu tunne aina välillä
Hukkasin yhden kuitin... sinne meni 61e :(
ois mukavempi muuttaa junkun edes vähän tutun kanssa, niin tietäis edes jotenkin, millanen ko. ihminen on.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- ...
- 1,566
- Seuraava »