päivän :(

Back to häröily O

Ei tainnu saada täksikään jouluksi töitä safareilta >.<
Ollaan sitten pennittömiä tämäkin joulu...

Joskus vaan vituttaa enemmän kuin muulloin

Haha, älyttömän tarkistusproggigksen lounastauolla pomo olisi tarjonnu jälleen sapuskat tuolla Haikaranpesässä Haukilahdessa, mutta oli semmosta tärkeempää matkassa että hämmennyksissäni kieltäydyin :D

Voi jeesus mun kanssa, pitäis osata ottaa tilanne haltuun *toktok*

[q]kindertin, 12.9.2006 13:37:
---
Elmiira, 11.9.2006 18:05:
---
kindertin, 11.9.2006 12:31:
No voi ny vvittu. Ens kuussa sit revitään eka viisaudenhammas pois.
Ei ees pelota *hikoil**nyyh*

---

Multa revittiin eka kuukaus sitten
ja pelotti ihan vitusti.
Mut se olikin tosi nopee toimenpide,
eikä tarvinnu edes yhtään särkylääkettä
syödä jälkeen päin.

Seuraava lähtee torstaina.

---

Juu,ei pelota..kaikki on kertonu et se on helppo juttu, mut niil ei oo ensin kaivettu sitä hammasta ulos (ei siis näy vielä)..

Eli päivän : ( - edelleen kauhusta jäykkänä,saa nähä mitkä on fiilikset sit ens kuus..
[/q]

Mulla on kaivettu kaks. Toinen oli vielä luussa kiinni ja oli ihan hirveetä ja kesti noin tunnin. Toinen vaan oli ikenen alla ja lähti tosi helposti parissa minuutissa.

Jos se hammas on vaan siellä alla, niin pitäs mennä ihan helposti ja saat vaan pari tikkiä ikeneen :)

[q]emuli, 11.9.2006 12:27:
#@!#&!!

En sit päässy millään kouluun tänään. Aamulla ku piti tsekata reittiopasta ni yllätysyllätys netti ei toimi. Sit otan jonkun random 7X ratikan ja luulen pääseväni sillä Pasilaan.. mut ei, sen sijaan löydän itteni Ruskeasuolta, ja kun oon menossa kysymään kuskilta mikä on homman nimi, huomaan että se pössyttelee lunkisti röökiä ulkopuolella. Ite en tietenkään pääse koko vehkeestä ulos, kun se on parkkeerannu sen keskelle autotietä missä menee autoja koko ajan. Great.
Kun sit vihdoin selviydyn takas himaan ja koitan soittaa taksin, saan kuulla ettei taksit pääse nyt ajamaan manskulle ASEM-kokouksen takia. Enää ei ehi edes junalla keskustan kautta, koska luennon alkuun on 5 min.

Ei siinä muuten midistä, mut ku kyseessä oli kurssin pakollinen koe, mitä ei voi uusia
[/q]

Mun on kyl pakko sanoa tähän, et HKL ym. ovat varoitelleet ASEM:in aiheuttamista liikennöintimuutoksista jo aika pitkään.

Tää kipeily on kyl aika hanurista

Niin kun sulla ei oo ees saikkua lohdutuspalkintona.

Luottamuspula vaivaa mua koko loppuelämän.
Nyt aina ja ikuisesti.

---

---
Tuli aivan totaalinen blackoutti mun pankkikortin pin-koodiin.. Olin automaatilla ja valmiina näpyttelemään ja sit ei vaan saanu millään päähänsä oikeeta koodia, vanha pin-koodi ja duunikortin koodi kyllä muistuu mieleen mut ei nykyistä omaa. Mä en ole vieläkään ihan varma et muistanko mä oikein kun oon tässä päivän mittaan yrittäny muistella että mitenkäs mä kaupassakin sen aina näpyttelen.
---

Mulle kävi joskus aivan samalla tavalla. Unohdin sen pin-koodin kun olin näpyttelemässä sitä kaupassa ja kesti pari viikkoa ennen kuin muistin sen. Piti käydä välillä automaatilla kokeilemassa, että joko muistuis mieleen :D
---

Montakohan kertaa noilla automaatella voi käydä kokeilemassa ennenku kortti lukittuu tai poliisi tulee ovesta sisään? :D

Tuli varmaan jo seuraavana päivänä mieleen yks koodi mut ton hässäkän jälkeen mä olin ihan hämilläni ja se koodi jotenki vaikutti omituiselta niin en uskaltanut käydä kokeilemassa. Nyt kun se koodi oli aika monta päivää mielessä pyöriny niin kävin tänään vihdoinkin kokeilemassa ja sehän oli oikea koodi :D

Krapula...

Uskomattoman suuri selkäkipu ollut taas tänään.

Elämää paskempi keli. Aamulla aivan tautinen vastatuuli ku tulin töihin. Nyt sit paskaa taivaan täydeltä alas*eiei* MISSÄ KEVÄT!? prkl*igor*

Mua vähä masentaa. Oli pieni mahis et Vaasan-ystäväni olisi tullut tänne huomenna pariksi päiväksi ilmaisen kyydin siivillä. Olin kyl heti alusta asti aika varma ettei hän tule, ja niin kävikin. Ei se sinänsä mitään, Anne on niin ihana kun se silloin tällöin yrittää säätää kaikkea että pääsisi minua moikkaamaan. Sitten ymmärsin että Anne onkin ainoa joka minua täällä on edes ollut moikkaamassa.. Oon asunu täälä nyt semmosen.. neljä vuotta. Aina kun meen Vaasas käymää ja nään kavereita, aina kuulen ne samat lauseet "koskas sä tuut si seuraavan kerran" ja "kiva kun kävit". Kun joskus kyselen sitten kavereiltani että koska ne sitten olisi tulossa minua moikkaamaan, niin hiljenee ääni ja kuulen perusselityksen, eli "mutku ei oo rahaa". Eikö ne tajua et vois vaik säästää? Ees 5e viikos niin siin ois pian jo lippu kasassa tänne.

(miten musta yhtäkkiä alkoi tuntuun et oon avautunut tästä aikasemminkin?)

eli päivän :(ni on se, että minulla ei ole ystäviä jotka haluaisivat kantaa kortensa kekoon ja tulla joskus tännekin.

Mä oon niin yksin!!!

onpa sitten pirteä otsasuonen tykytys viikonlopun aluksi

josko vaikka kävisi hakemassa jekkupullon alkosta ja joisi itsensä kauniiksi

olipas taas turha päivä, josta ei ollut mitään hyötyä tai iloa kenellekään

mikään ei vaihteeksi kiinnosta hevon vittuakaan

Montakohan kertaa noilla automaatella voi käydä kokeilemassa ennenku kortti lukittuu tai poliisi tulee ovesta sisään? :D

Kolme, sit se automaatti taitaa imasta sen kortin. Kaupan sirupääte lukitsee kolmen väärän jälkeen ja se pitää sit käydä ottomaatilla sen OIKEAN tunnusluvun kanssa "aktivoimas". Onneks niissä korteissa on vielä ne magneettijuovat, että jos on henkkarit mukana niin ei pitäis se vanha metodi olla mikään ongelma.

jaksaa taas sappi kiehua ihan kaiken ja sitten ei minkään takia

jos vaikka kone kiinni, nukkumaan ja huomenna uusi yritys

---
Tuli aivan totaalinen blackoutti mun pankkikortin pin-koodiin.. Olin automaatilla ja valmiina näpyttelemään ja sit ei vaan saanu millään päähänsä oikeeta koodia, vanha pin-koodi ja duunikortin koodi kyllä muistuu mieleen mut ei nykyistä omaa. Mä en ole vieläkään ihan varma et muistanko mä oikein kun oon tässä päivän mittaan yrittäny muistella että mitenkäs mä kaupassakin sen aina näpyttelen.
---

Mulle kävi joskus aivan samalla tavalla. Unohdin sen pin-koodin kun olin näpyttelemässä sitä kaupassa ja kesti pari viikkoa ennen kuin muistin sen. Piti käydä välillä automaatilla kokeilemassa, että joko muistuis mieleen :D

Tylsäääääääääääääää *toktok*

O