päivän :(

Back to häröily O

Flegmaattinen, saamaton, itsekeskeinen ja tyhmä ihminen.

Toisaalta en aio antaa sen häiritä omaa elämääni. Säälin vain tota surkimusta.

[q]MaaKoz, 2.10.2007 21:06:
nyt alkoi viimenen pussucatdollsjakso. tulee ikävä :( tämä ohjelma ollu syksyn piristys, viimesen jakson kunniaksi voin pistää jopa äänet telkkuun :D
[/q]

:DDDDD Priceless.

[q]Zenni, 7.5.2007 15:34:
On taas niin vitullista säätöä ton lakin saannin kanssa, että taitaa jäädä vaan haaveeks koko touhu. Iha käsittämättömiä periaatteita tuolla koulussa.
[/q]

Mitä siellä tällä kertaa äpäröidään?

[q]Zenni, 14.6.2007 23:17:
Ei mitään hyvää tässä(kään) päivässä, erinäiset ihmiset on harvinaisen perseestä ja alkaa ärsyttämään aina ku ajatukset vahingossakin hairahtuu niiden suuntaan. Tulis nyt se lauantai vaan nopeesti.
[/q]

Kultsi. <3 Ajattele mua - päiviesi aurinkoa, elämäsi valoa, niin löydät hymyn päivääsi!

Katselin galleriasta mun pikkusiskon kuvia ja tuli ihan mieletön himo päästä sen luo... Toisaalta päivän hymiöön menisi se, että mun tarvitsee enää odottaa 26 päivää - Frisco here I come - as good as always and always better than ever.

mielialavaihtelut -_-

[q]Anselmi, 5.4.2007 16:54:
Uzia tuommoisille varkaille:(
[/q]

Joo, harmittaa jopa enemmän kuin se, kun lauantaina unohdin vaatepussini Huopalahden asemalle, niin joku oli kaivanut ja pöllinyt sieltä solmion, jätti mun verkkosukkikset ja vesirajaminihameen sentään. :DDD Ei vaan, miten helvetissä musta on yhtäkkiä tullut tällainen tötteröpää? Paska fiilis.

Jätin sit mun jakkutakin salin pukkariin ja joku on pöllinyt sen. Ihan vitun kiva pääsiäisen alku. :((((((

[q]Hyzenthlay, 20.3.2007 13:48:
---
crissy, 20.3.2007 12:43:
hygieniapassitesti kolmelta ja oon ihan sekasin näist asioist et mikä vittu aiheuttaa minkäkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---

Voin lohduttaa sua sillä, että se testi on niin helppo, että siitä pääsee läpi vaik ei osais mitään
[/q]

Mäkään en lukenut sivuakaan siitä oppaasta ja menin lonkalta siihen kokeeseen ja hygieniapassi napsahti. :D Tosin on näitäkin sankareita, jotka kävi sitä jo neljättä kertaa, eivätkä vieläkään päässeet läpi.

[q]Septique, 14.3.2007 07:04:
Ei perkele. Historia kahen tunnin pääst B(
[/q]

JUST ASIAA! *JIIHAA*

[q]Braini, 10.3.2007 23:42:
saatanan harjottelut ... prkl
[/q]

Voin lähettää jomman kumman noista meidän haisunäädistä sulle lohtua tuomaan.

Iltaa vasten lopahti motivaatio opiskeluun. Että mä inhoan lukemista keinovalossa. Tää ilta jos menee hiljaisesti kotona, niin huomen aamulla kerkeää vaikka 6 tuntia paahtaa heti aamusta ennen töitä. :)

[q]Zenni, 24.2.2007 15:35:
Vittuimaiset ja ylimieliset asiakkaat on aika plää. Osaa masentaa mun illan hetkessä.
[/q]

Mun on pakko nauraa vielä tännekin kultsi: EN OLIS KAUHEEN YLIMIELINEN, JOS KÄVISIN KANNUSSA CLUB TAI VIP-KORTILLA. :DDDDDDD

Jaksamista muru, tuun vielä näyttää sulle joku yö, mitä OIKEASTI ärsyttävät asiakkaat on. ;)

[q]niomic, 6.4.2007 21:46:

Vaikka on toki erittäin :G et kamat poistettiin, ni eiköhän tuossakin ole ihan hyvää opetusta jatkoa silmällä pitäen. Kävitkö muuten kysymässä takkia salin henkilöstöltä - jos ois vaik laitettu yksinäinen takki talteen _ettei_ sitä pöllittäis.
[/q]

Joo, soitin sinne respaan heti, kun huomasin takin kadonneen ja tajusin sen jääneen sinne. En mä ihan nubu näissä ole, ollaan ennenkin kavereiden tavaroita metsästelty ympäri Espoota. (Tällä kertaa osui vaan omalle kohdalle. Sen siitä saa, kun kiirehtii bussiin, josta muuten vielä myöhästyinkin!!!1)

[q]niomic, 6.4.2007 21:46:
Mut ehkä sulle vois väsää semmoset kivat klipsit joka vaatekappaleeseen niinku lapsilla on lapasia jne varten, ettei hävii vaik ottaa pois, vaan roikkuu mukana :D
[/q]

OUCH! Hei, mä täytän jo 19-vuotta tässa muutaman päivän sisällä. Varo sanojasi! :D

Tosi laimea olo. Tuntuu, ettei mitään jaksaisi, vaikka olisi edessä hulvaton viikonloppu. :(((

Mä haluan kebua. Oikeastaan mä haluaisin kebua, leffan ja seuraa, jonka vuoksi mä jättäisin sen leffan katsomatta. :D Mulla vain ei ole mitään niistä nyt. :((((

[q]Annakins, 8.2.2007 13:30:
Tuhat sivua :( -juttuja
[/q]

Katoin kanssa. :<

[q]RiD, 20.1.2007 16:30:
Lautailuloma meni vähän puihin. Käsi murtunut, loman laskut laskettu. Maanantaina kuvaukset. Blah ;(
[/q]

Voi hitto.

[q]Avernian, 21.1.2007 10:54:
---
KooKie, 21.1.2007 10:36:
Mä en jaksa enää kuin nauraa mun naiiville ihmiskäsitykselle - että jaksankin odottaa meiltä aina liikoja.

---

Älä silti lopeta. Olis mun päivän :(, jos säkin rupeisit kuivaksi kyynikoksi.
[/q]

Joo, saa kutsua typerykseksi, mutta kyllä mä mielelläni annan jokaisen ihmisen "pettää" mut henkilökohtaisesti. Kuten jo todettu, en mä kuitenkaan enää jaksa olla edes surullinen, vaan huonolta läpältä tämä pikemminkin vaikuttaa.

Kiitos, sun postaus oli kyllä mun "päivän :)".

Voi helvetin perkeleen saatana, mikä olo. Kuinka vitun paljon voi juoda illan aikana? PALJON. Niin tyhmä ja nolo olo, mut en sano, ettei ois ollut hauskaa. :D

En mä tiedä, ehkä tää sopis paremmin tonne "päivän :)" topikkiin, mutta oi kyllä, kun tuntuu pahalta.
Onneksi eräs lupas tulla halaamaan multa tän jumalattoman olon pois. *sydän*

O