päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,502
- 1,503
- 1,504
- 1,505
- 1,506
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ei vielä tänäänkään pääsen muuttamaan uuteen kotiin*nyyh* auto vaan uupuu..muuten oisin jo niiiiiiiin menossa!
[q]UnityF:
-kun tuntee olevansa maailman yksinäisin vaikka tunnen satoja ihmisiä..
- kun aurinko paistaa mut sydän itkee.
[/q]
Sama tunne muru
Kyl se siit
Voimia
Ekana työpäivänä meni sitten nivelsiteet solmuun polvesta.....sopii hyvin mun tuuriini...*uuh*
[q]Uhuu:
viikonloppu oli ihan mukava, mutta kurkistus pankkitilille ei sit sävähdyttänytkään ihan niin paljon. 150e koko summasta meni kavereiden kurkusta alas.
[/q]
Auts. En meinaa puukotuksena, mutta kivoja kavereita.
[q]randomhero:
että joku jaksaa valittaa tästä mahtavasta lämpimästä meiningistä
[/q]
Se ihanuus loppuu siihen kun olet töissä tumma ja kuuma työhaalari päällä 16 tuntia ja autossa ei ole ilmastointia.
EDIT: ja yrität nukkua keskellä päivää saatanan kuumassa huoneessa.
[muokattu 7.8.2004 16:33]
Aamujumitus on kiitettävä.
[q]blender, 22.6.2005 06:34:
unta ei ole takana yhtää ku pyörii niin paljon eri ajatuksia päässä, no kai sitä ens yönä saa sit :)
[/q]
*hali**pus*
[q]MiSSy*:
Mokasin*poks*
Anteeksi*nyyh*
[/q]
Mulla on sama fiilis, mokasin, pyysin anteeksi, en taida ihan heti saada.
[q] DagO:
*nuha**hikoil**sars* kipeenä 38,5 kuumetta. Toivottavasti sitä tervehtyy juhannukseks.
[/q]
Parane pian*pus*
Itellä taas niin törkeen paska ja huono fiilis ja olo. Miksi iloita päivästä joka on juuri aluillaa kun tietää että jossain vaiheessa se menee perseelleen ?
Nyt voin kyllä sanoa itteäni tyhmäksi, luulin pystyväni parempaan mutta kuinkas kävikään *dissaa**nyyh**poks**uuh*
Toivottavasti tää oli vain pieni takapakki... ja matka jatkuu eteenpäin....
[q]yusu, 12.9.2005 09:05:
---
candyraver, 26.1.2005 15:42:
kauheeta..mä oon ihastunu..toivottomasti..eikä se oo yhtään kivaa*nyyh*
---
W0000t.. keneen sä oot menny oikees ihastuu?
[/q]
hOho..*nauru* kaikenlaista sitä tulee klubbariin kirjotettuu...*vink**sydän*
Sain tänään tietää alustavia työvuoroja kesäksi... 15 tunnin yövuoroja. Täytyy toivoa ettei noita olisi kuin korkeintaan kaksi peräkkäin, muuten jää aikaa nukkumiseen noin 4 tuntia vuorojen välillä.
tää päivä ei tosiaan menny nappiin.. tuli tunnustettuu parhaalle kaverilleni asioita ja sen seurauksena tais mennä välit vähäksi aikaa... ellei pidemmäksikin JUMANKEKKA!!!! nyt tarvitsis jotain miestä väkevämpää *känni*
[q]sapeli, 22.7.2005 01:44:
Silmät haluaa nukkua, keho haluaa nukkua, minä haluan nukkua ja pää tuntuu kuumeiselta. Mutta aivot on kait sitä mieltä että eihän tähän aikaan nukuta...
Edit: en myöskään tykkää olla kotona yksin Yleensä veli on tossa toisessa huoneessa, ja vaikkei nähdäkään niin on yllättävän hämäävää olla täällä yksin. Aiemmin kun asuin yksin niin mulla oli joko kissoja tai sitten asuin niin pienessä kämpässä että näin sen koko ajan kokonaan... Nyt kaikki varjot vilisee silmissä ja jokainen rapsahdus tulee naapurihuoneesta, koko ajan tuntuu että joku on selän takana Varmasti tää unenpuute vielä pahentaa tätä fiilistä, mikä on sinänsä ikävää koska nyt tulee olemaan aika vaikea nukahtaa
[/q]
Voi pikkusta. tiedän tunteen*lohduttel*
Heikko olo henkisesti ja fyysisesti
Juuri tällä hetkellä on niin täysin sellainen olo, että haistakaa kaikki paska
ei kenellekkään henkilökohtaisesti, mut silti
Väsyttää ihan sikana ja vois tulla jo kevät!
Sain jonku allergisen reaktion/semi-ruokamyrkytyksen kiinalaisesta kanakeitosta(joku valmiskeitto).
Sen siitä saa ku haluaa välillä kokeilla jotain uusia ruokia*igor*
[q]kilobitti, 30.9.2006 12:50:
astuin ihan oikealla jalalla ylös tänään, mut sit suihkussa rupesin ajattelemaan ikäviä asioita ja jotenkin jäin sille tielle. Prkl*uuh*
[/q]
welcome to the club
Mä en oo tarpeex kaunis Kuilulle. :'(
muutenki ollu niin vitunmoiset viime viikot et huh huh jos kirjottasin päiväkirjaa
ei jaksa.....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,502
- 1,503
- 1,504
- 1,505
- 1,506
- ...
- 1,566
- Seuraava »