päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,500
- 1,501
- 1,502
- 1,503
- 1,504
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kävin lääkärissä, se sano että olen laihtunut liikaa
kehoitti ottamaan sairaslomaa hermosäryn takia josta ne eivät edes tiedä mitään...*sars*
Bussi ajoi perään aamulla
Onnex ei ollu mun syy ja ei käyny kovinkaa pahasti. Tyylii niskat on vaa jumissa mut auto on vain "vähän" hajalla ja henkilövahingoilt on vältytty vaikka oiski voinu tapahtuu vaik mitä..
darra ja tosi paha olo
mullon mustelma leuassa.. voi kohlo ja tollo sentään.
Bah eka päivä duunissa tänää alkaa kohta. Unirytmi ollu sen verran päin aanusta et tos yöl ei tullu nukuttuu paskaakaa, vaan pyörin vaan sängys ku ei uni tullu. Noh 30min ni pitää olla duunis, et kai se täst lähtee rullaamaa sit.
[q]ezzy, 25.11.2007 19:19:
Allerginen reaktio? Itsellä tosin huuli turpos, kun olin antibiootille allerginen.
[/q]
Ei oo aiemmin ollu ja se huuli turpos ennen mitään lääkitystä.
[q]pirpeli, 11.2.2006 15:30:
---
0001, 11.2.2006 15:21:
Toivottavasti maailman loppu tulee huomenna. Toinen vaihtoehto on vetästä ite loppu tälle omalle maailmalle.
---
http://www.kompassi.info/page.asp?_item_id=368
Kokeiles ensin tuolta.
[/q]
Olen ollut hoidossa hmm kuis monta vuotta... joo kuudennelta luokalta asti kuitenkin ja en jaksais syödä vaan lääkkeita kokoaja jotta jaksais tätä elämää. Tiedät sen varmasti itsekkin miten siihen suhtaudutaan. Olen kuullu koko ajan et " kyl ihmisen pitää pärjätä ilman " ja sit lopetin ja tässä lopputulos.
tää mun yskä. raastaa.
taas vähän kitkuttaa ku ei näy toi subi täl puolel katua.
[q]Piider, 8.12.2007 05:32:
Joskus sitä vaan tuntee olonsa liian yksinäiseksi.
[/q]
Juuh, sama täällä.
kirjotin just pitkän jutun muutto ja sisustus topikkiin ja sit painoin vahingossa väärää nappia ja älöläöälö sinne meni sekin jaarittelu.
TOSI KIVA.
ja sit meil ei ollu tänää ees tanssituntia. saaaatana
Mun masu on kipeä..=(
otin just safkan kanssa 2 multivitamiinipilleria, kuten tavallista. sattui vaan niin et otinkin 2 pilleria identtisesta superguarana purkista, hitsin napitkin on viela ihan saman nakoisia
ei tarvi vissiin nukkua tanaan kun oon aika herkka kaikille piristeille enka o koskenutkaan tohon guaranaan wmc:n jalkeen eli kohta vuoteen.
ei menny saatana teoria koe läpi... yhdestä kuvasta kiinni...
V!*UN HELLE*dissaa*ja hikoilu!!!*eiei**hikoil*
[q]-Linda-:
---
Liecci:
Huono olo kaikin puolin
---
Oot ihana.
[/q]
Kiitos, niin säkin
Väsyttää aivan liikaa
Toivottavasti herään pian kunnolla ni olo helpottuis...
*toktok**toktok**toktok**toktok**toktok*
[q]Ritu_:
Tajusin menettäneeni hyvän kaverin, johtuneeko sitten minusta vai muista, mene ja tiedä.
Mikään ei innosta, väsyttää ja itkettää.
[/q]
:'(
[q]Taika:
V*tun LAUREA*kivatsulle*
[/q]
KYLLÄH!!!
Ja oma päivän :( :Nielasin äsken kielikorun metallipallon. Saas nähä millon paskon metallia.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,500
- 1,501
- 1,502
- 1,503
- 1,504
- ...
- 1,566
- Seuraava »