päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,501
- 1,502
- 1,503
- 1,504
- 1,505
- ...
- 1,566
- Seuraava »
En pääse salille.
Piti lähtee treeneistä kesken kaiken kun olin menny syömään vähän liian lyhyen ajan sisään ja tuli ihan sika hirvee olo*poks* noo mutt eipä voi syyttää kun itseään*släp*
tajusin juuri miksi mua on koko päivän sattunut vyötäröön kun otin housuja pois jalasta.
semmoinen kivahko mustelma ja viilto yhdistelmä paistattelee päiväänsä sopivasti siinä kohdassa mihin mä yleensä
voisin kuvitella vetäväni housut päälle.
taas kyllä hajuakaan että missä oon remunnu ja miten toi on saanut alkunsa.. :(
hirmuisen kipeä.
heräsin jo nyt, eikä mulloo mitään tekemistä (kouluu jne) tälle päivälle
*sydän* HP Officejet 5110 *sydän*
Kylläpä vitutti viettää ton kanssa muutama tunti vain löytääkseni rikkinäisen osan, mihin ei ole saatavissa tilalle uutta. Noh, eihän tuo ole mikään erikoinen printteri saati kallis printteri sinänsä, mutta lähinnä tuo vaiva. Nyt on kädet vielä musteessa. Ärr!
Pitäisi siirtyä suosiolla lasereihin.
[q]Jazmine:
Tuli taas flashbackejä... Ja tajusin taas, että mitään kaunista ei oo olemassakaan
[/q]
Sama juttu, kaikki va ni turhaa...
kännissä kuin käki ja korttia viilattu. ei tiedä paljon rahaa meni.
Helvetin netti jumittaa. Mikä vittu siinä voi olla että Sonera ei saa tätä kuntoon. Nim. Merk. Herne nenässä ja syvällä.
-toi pakkanen
-se että oon taas tapellu tyhmien ihmisten kanssa puhelimessa
-se et kaikki paapoo ja kertoo miten huolissaan ne on
-pitää tehä töitä ja pomo on mulkku
kaikkee tämmöstä taas tänään
pitäis poistuu himasta
Jumalaton väsy, ei kahden tunnin yöunilla oikeen freesinä pääse töihin
Kiitoksia vaan sinä yksi poika, joka valvotit mua puhelimes *lmao**sydän*
voi vitun volvo*nyyh*
[q]Lost-Soul:
Käyttäjässä se vika on.
[/q]
Jep. En vaan osaa.
Unirytmi viikonlopun töiden jälkeen vituillaan. Nim. merk. ma heränny 3 päivällä, ti 5 ja tänään 2.
Näin ihan helvetin pahaa unta.. Oli ihan hirveetä herätä siihen.. olin kuulemma inissy..
Eilen unohdin kirjoittaa, että päivän :( oli totaalisesti se, että yks vitun paska valehteli mulle päin naamaa.
kutsu on jo takataskussa
eilen illalla keikal ja nukkun joku 3h tosi huonosti.
nyt ihan kuolleen rukous duunis ja viel pitkä päivä tulossa
väsyttää ihan sikana!
ei jumalavita!!!
eilen tappelin koko illan jostain ihme parisuhde ja raha asioista eikä kuitenkaan
toinen edes ymmärtänyt mun näkökantaa asioihin.
aamulla taas kaikki oli niinkuin ennenkin... vittu missä on järki
töissä 7.30 eikä mitään hajuu mitä tänään tapahtuu...
pitäis ehkä muutta ulkomaille, ei tätä jaksa ku on pimeetä ja kylmäänkin
vituttaa...*nyyh*
olin koko eilisen päivän rannalla, enkä epähuomiossa levitelly rasvaa iholleni...nyt jokapaikka punottaa niin että näytän ihan Nasulta...ja eikä se punotus niinkään vaan se jatkuva kipu...nooo...ehkä tää parin päivän päästä helpottaa...*justjoo*
Tämä helkutan helle. Mä olin tyytyväinen siihen alkukesän kylmyyteen ja sateisuuteen. mutta ei pitihän näidenkin ilmojen tulla.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,501
- 1,502
- 1,503
- 1,504
- 1,505
- ...
- 1,566
- Seuraava »