päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,499
- 1,500
- 1,501
- 1,502
- 1,503
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Yks pöljä tuli _avatulla_ kylmällä kaljatölkillä paineleen niskaa.. Tottakai sitä tulee pompattua ylös ja saatua niskaansa osan tölkin sisällöstä. Höh.
Naiset...
koko päivän vellonu ihana paha olo, krampit vatsassa paheni iltaa kohti > päivystyksee. ne ei löytäny mitään vikaa vaa käski levätä ihan ku onnistuis sellases olotilas ku mikää asento/liike/paikoilla oleminen ei ollu hyvä
sen lisäks mua väsyttäs ihan älyttömästi, tää päivä on ollu aika kuluttava ja energiaavievä ja haluis kunnolla nukkumaan, mut kramppien takia mä en voi nukkua ku pätkissä, joka saa mut entistä väsyneemmäks
mutta on tää silti niin
Meni sitten suunnitelmat tältä illalta uusiksi*grr*
Ihan en taida terve olla vielä>:(
Suututin täydellisesti tärkeän ihmisen...
Olen tosiaan tainnut menettää sen ihmisen kokonaan... ja se tosissaan sattuu aivan liikaa...
Kun kerrankin tuntui hyvältä olla jonkun lähellä ni silti käyttäydyin kuin ei olis ollu ja pilasin sen...
Ja kyllä se sattuu kuulla ettei ole haluttu eikä kiinnostusta enää löydy.
Pää särkee ja vituttaa niin saatanasti..
Toinen puoli niskasta jumissa, sattuu ihan kiitettävästi*dissaa*
[q]sune:
broidin piti tulla meille kissoja vahtimaan pääsiäiseks.. mut eipä sitten tulekkaan ja muutakaan hoitajaa en tähän hätään saa......*igor* että kiitsa vaan....
[/q]Paitsi jo mulle ja villelle tulee este lähteä mökille??? me katotaan varmasti silan ja kisun perään jos ei mennä mökille(mulla ei ole rahaa lähteä mökille!!!)
eilen oma auto hajos ja sit lainasin isän autoa jonka menin ajaa tänään ojaan (tosin ei mitää hajonnu eikä kukaan kuollu/haavottunu).. paha olo.. vitutus.. vakipanokin lähtee tampereelle.. ei hyvin mee
Ihan vitun kylmä tuuli..
Tuli töissä vauhdilla mentyä yhteen hyttiin imuroimaan mutta enkös onnistunut hyttiin menessä iskemään oikeankäden keskisormen rystysen täysillä kovaa hytin oven reunaa päi. Nyt sattuu. Pitäis kyl selkeesti vähentää sähläystä ja häsläystä
Huomenna 15.30 eläinlääkäriin, pikku neiti edelleen kipeänä*sars*
Mummo haukku mut äsken puhelimessa*ding*
Kouluhommat kaatuu päälle
eikä muutenkaan oo maailman paras fiilis*dissaa*
Onnistuu aina vaan satuttamaan itseään *uuh*. Kerta kerran jälkeen kolahtaa lujempaa. Hajotkaa ihmiset.
[q]Calumet, 10.12.2009 16:32:
..Mietin sitä vaan että kun klubbaria lukee, niin usein sinä ja joku toinen vittuilette toisillenne. Et sä nyt voi joka kerta olla "uhri"!
[/q]
No en aina, mut tosi usein ainakin.
[q]
Toisaalta sä kyllä saat keskustelua aikaseks, mitä luutavasti haetkin trollailullas ja joku idiootti lähtee aina mukaan (valitettavästi se olin tälläkertaa mä).
[/q]
Nyt ollaan ytimessä, idiootti. Ytiedätkö sen sanonnan idiooteista ja väittelyistä?
[q]
En itseasiassa välttämättä kieltäis. Saanu nauraan sun postauksille monia kertoja muunmuassa atm. ...Keskustelu olis hyvä juttu jos se pysyis asia_linjalla!!![/q]
Eli annat luvan mulle olla värikäs ilman kontrastia?
[q]Equalizer, 5.8.2009 20:17:
miten must pahasti tuntuu et kaikki päivät toistaa samat kuviot
[/q]
ja toistaahan ne saakeli!
[q]Verottaja, 21.7.2005 21:35:
Aina silloin tällöin tulee tämmönen fiilis...
http://img311.imageshack.us/img311/2185/c14329405kh.gif
[/q]
Sekin on varmaan ottanut vähän liikaa kofeiinia
taitoin nilkkani. nyt särkee. paljon. nyt ei ole yhtään kivaa :((
Vittu kun ei jätkä kestä mitään ja hajoaa!
Lääkärit vittu ei korjaa, eikä tajua vittu et mä haluan saatana salille!!!!!
Tekis mieli muutenkin vittu polttaa vaikka röökillä jonkun silmään reikä ja kusta siitä sisään..
Vittu et vituttaa kaikki.
Kuha nyt vaa haluun olla ärtsy*igor*Tuntuu siltä ni oon sit kans
Sattuuu NIIN V*****I *grr**nyyh**grr*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,499
- 1,500
- 1,501
- 1,502
- 1,503
- ...