päivän :(

Back to häröily O

tiedossa 13h työpäivä ja väsyttää ja vituttaa jo valmiiks.
opintolainan korotkin meni tililtä enkä tiedä pystyykö sittenkään viikonloppuna lähtemään Provinssiin*dissaa*
tekniikkakin vaihteeksi vittuilee ja näyttää siltä että saan taas vastata koko puhelinrumbasta yksinäni. kuten myös huomennakin.*dissaa*

ei vaan jaksais nyt.

[q]sapeli, 1.8.2006 16:25:

No ainaki sul on iso
[/q]

Harmi vaa ku toi iso on tuol yläpääs..

[q]Lyylikki, 27.9.2007 21:16:
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.
[/q]
*lohduttel**hali*

Faija soitti mulle eilen ja kertoi että vaarini veljellä, joka on vasta 66 vuotta, on juuri huomattu pitkälle edennyt syöpä joka on levinny maksaan ja haimaan, elinaikaa jäljellä muutamia kuukausia. En ole nähnyt häntä moniin vuosiin, viimeksi ihan pikkulapsena ja koska meillä ei ole oikeestaan minkäänlaista tunnesidettä tai muutakaan sukulaissuhdetta niin ei tuntunut niin pahalta mutta silti tuli apea mieli. Mutta uutiset ei loppunu tähän. Faija kertoi myös että vaarillani(87v) on löydetty kasvain ylävatsasta ja että vaari menee perjantaina tutkimuksiin ja että siitä ei olla varmoja että mikä se on. Luultavasti sekin on syöpää. Eilen kumpikaan uutinen ei tuntunu oikein miltään, tänään alkoi selvästi asioiden prosessointi ja tilanteen tajuuminen. Ei oo ollu mitenkään mukava päivä, ajatukset vilisee eikä keskittymin onnistu. Onneks tänään pääsee radalle ampuu, se tyhjentää pään ajatuksista ja rauhoittaa omalla tavallaan kun pitää keskittyä kunnolla... se tästä päivästä, katsotaan miten huomenna kun tulee tieto mikä vaarilla on.

Poskiontelontulehdus viikonlopuksi on ihan ihan pakko parantua kun olis kaikenlaista kiwaa festaria tiedossa*joo*

tajusin just että Korn esiintyy Provinssissa sunnuntaina VASTA 19:30 ja mulla on maanantaina aamuvuoro :(

jonkun työkaverin on nyt kerrankin PAKKO vaihtaa vuoroa.

http://www.compu-webs.com/dylan/images/l/sundown.jpg

[q]Christah, 7.6.2006 14:12:
Yskää ollu viikko, yskänlääke ei auttanu mutta tulehduskipulääke autto.
Vähä niinku uumoilinki eli alkuvaiheen bronkiitti
mut määrätyt antibiootit laajakirjoisia ja kuuri lyhyt joten kyl olo viel helpottuu
viikonloppuun mennessä....*joo*
[/q]

[q]Nexus__69, 1.6.2006 23:34:
kaikki.
[/q]

Mulla soi KLF ja sun avatarkisu tanssii tahdissa... Tää on siis päivän XD

Onpas harvinaisen paska olo.

Huomenna hirmu aikanen herätys ja ei jaksais ollenkaa lähtee matkustelee toiseen kaupunkiin.
+ Koko aamu/päivä/ilta kiinni jossain toimistotalossa.

Pöh, mulla ei oo mitään valitettavaa - jos vaikka valittaisin siitä

[q]Miss Piggy, 4.8.2006 23:52:
Mut on pistetty ignoreen*nyyh* Eikä kyseinen henkilö voi vastata edes puhelimeen! Enkä tiedä mix.*uuh*
[/q]

niih.. kummia ku ihmiset ei voi puhua asioista..

[q]Jago, 5.8.2006 20:14:
---
sapeli, 5.8.2006 20:04:
---
Jago, 5.8.2006 19:15:
kamala krapula.. ja olis kiva lähtee illalla bilettää,, mutta ei voi..

---

Mut kato ainahan on sunnuntai

---

joo sunnuntaina pakko lähtee bilettää.. on vaan niin pirun ällö olo.. on sitä pahemiapin krapuloita nähty, mutta ei pienikään oo kivaa.. varsinkana kun pitäisi tehä duunia tässä eikä vaan pelailla/chattaila
[/q]

sillä se lähtee millä on tullukin. väkisin pari ensimmäistä, niin kyl se iloks muuttuu

nukuin viime yönä ehkä 4h jos sitäkään*poks*

Ikävä omaa kultaa*sydän**nyyh*

[q]IlonaPoks, 31.5.2006 12:15:
---
Infiana, 31.5.2006 10:50:
kävin verkkopankissa, ja voi vide et oon P.A. Tilanne oli pahempi kuin luulin.

---

No tulleeks sulle yhtään lomarahhoi.. ne tulee meinaa huamena.
[/q]

Todella vähän, mutta varmaan jotain kuiteski.

Joudun olee erossa paremmasta puoliskostani melkein viikon. Maalla ei edes oo kauheen mukavaa...pyh ja pah. Plus kaiken kruunaa suunnaton vitutus, i hate mondays!

[q]mayah, 11.10.2006 09:09:

Aika outoo kyllä. Omani meinaa kehittyi vuoden intensiivisen datailemisen ja blokkarin työn yhdistelmästä. En oo moiseen Pika-tenniskyynärpäähän törmänny! Kandee ehkä näyttää jollekki fysioterapeutille normi-terveyskeskuslääkärin sijaan.
[/q]

Mä käyn yksityisellä muutenki aina. Saa laadukkaampaa palvelua. Mä kyl myös teloin itseäni kuukaus sitten fillarilla kun lensin selälleni.. toiseen kyynärpäähän tuli kolme tikkii ja silleen.. Ett on se voinu siitä kaatumisesta ärtyä toi toinenki kyynärpää.. Jos sinne on jääny joku hermo pinteeseen.. Mene ja tiedä..

[q]Christah, 19.5.2006 19:49:
---
Cjet, 19.5.2006 11:04:
Miuh.. moon pipi.. kurkku kipee, ja jäseniin sattuu. Nousispa viikonloppuna kunnon kuume nii pääsis saikulle..

---

[/q]

Kylläpäs se nyt joka päivä joutuu lohduttelee..

O