päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,491
- 1,492
- 1,493
- 1,494
- 1,495
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Vihtu mä oon kohta jo oikea konkari noitten sakkojen kanssa...
[q]Nitta, 14.3.2006 09:12:
---
Reetta, 9.3.2006 18:58:
MÄ EN OSAA MITÄÄN!!!!!!!
---
Mulla tänään... ja täysin sama tunne
[size=8]se siitä tsemppaamisesta[/size]
Käyn kokeilemassa ja jos ei mee läpi niin... Uusintaan
[/q]
MÄ MEEN UUSINTAAN..........
viikonloppu meni lähinnä perseelleen.
lauantai meni töissä ja sunnuntai aamuna heräsin isoveljen soittoon että äiti oli joutunut sairaalaan.
oli pakko käydä aamulla uiskentelemassa että saisi päätä hiukan tyhjenemään ja motivoituisi töihin, onneksi huomenna on vapaapäivä.
[q]Nitta, 9.3.2006 18:53:
---
Reetta, 9.3.2006 18:48:
Anatomian kokeet sydänkammioista ja munuaisista keuhkoihin jne.
mitään typerämpää ei todellakaan voi olla!!!!!
---
No se että ne on vasta ensi viikolla niin pitää nyt koittaa lukea
[/q]
no mulla ne on jo huomenna ja mä oon yrittänyt viimeiseen asti lorvia ettei oo tarvinnu lukee ja nyt ne on taas edessä! MÄ EN OSAA MITÄÄN!!!!!!!
Anatomian kokeet sydänkammioista ja munuaisista keuhkoihin jne.
mitään typerämpää ei todellakaan voi olla!!!!!
Vuotaa pää!!! äänikään ei kulje
tänään ei vaan nyt eilisen tapaan suju yhtään mikään.
ensimmäinen kunnollinen sähläys töissä piristää vielä lisää mieltä.
reklamaatiota odotellessa..*uuh*
[q]sapeli, 21.11.2006 21:58:
-clips-
[/q]
Jep, kyseinen ihminen ei yleensä tekstaa mut jos mä kerran laitan sille viestin niin hän kyllä tietää et laitan sen odottaen vastausta, varsinki ku viestissä oli kysymys. Mut asialle ei näköjään voi mitään tälläkään hetkellä. Tiiät kenestä puhun, se ei näköjään vaan opi..
eipä ole pitkään aikaan tuntunut töissä näin kädettömältä, jalattomalta ja päättömältä o_O
mut mulla on oma työsuhdepuhelin ekaa kertaa elämässäni^_^
vihaan läksiäisiä. juuri kun saa edelliseltä itku kerralta naaman siistittyä niin joku tulee halaamaan.
täytyy varmaan karata täältä nopeasti pois.
ohi on.
työnteko voi olla rankkaa pienellä väkimäärällä..pian huomaa että asut siellä ja pyörität yksin koko toimintaa
Väsymys ja duunivitutus. Tuntuu ettei saa ruoskittua mitenkään riittävästi työtehoa itsestään irti.
Ois ihan jees jos pystyis edes joskus nukkumaan.
Hitonmoinen väsymys. Ei meinaa tulla työnteosta mitään kun nuokkuu vaan ja jumittelee vähän väliä. Jokaisen jumittelutuokion jälkeen saa taas kasata ajatuksensa ja yrittää jatkaa hommia siitä mihin jäi.
[q]alphamagic, 11.5.2006 19:49:
---
noena, 11.5.2006 19:45:
AAAAAARGHH
---
[/q]
Kiitos muru*hali**pus*
tuli jotenkin niin haikea olo tässä uusia työpaikkahakemuksia kirjoitellessani*uuh*
voisinpa ottaa muutaman ihmisen mukaani uuteen työpaikkaan.
..jonka ehkä saan tai siis SAAN mahdollisimman nopeasti.
Viime viikkoisen kuumeen jälkeen oon onnistunut nappaa jonkun toisenkin pöpön, maanantaista asti ollu huono olo, lihaksiin jomottaa, ja lämpöä reippaasti yli sieto kyvyn ;>.<
nenä palo auringossa *igor**nauru*
Tuli vedettyä aamulla ennen lenkkiä kupillinen vahvaa vihreää teetä tyhjään vatsaan. Lenkin ajan saikin sitten taistella oksennusta vastaan. Oli siistiä. Tästä lähin vedetään piristeet pillereinä perkele.
[q]Nauskiss, 7.1.2006 20:12:
KAIKKI.
[size=9]Miks elämän pitää olla niin monimutkaista? *murrrrrrrr*[/size]
Tarjous: Vaihda elämäsi mun kanssa!
[/q]
Entä jos kokeilet ettii tota signaturen Usvaa jostain ja ehdottaa vaihtoa sille?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,491
- 1,492
- 1,493
- 1,494
- 1,495
- ...
- 1,566
- Seuraava »