päivän :(

Back to häröily O

[q]Freja, 27.8.2006 10:42:
---
Cjet, 27.8.2006 10:38:
Ai sä asut tuol.. Joo, toiki voi kyl vaikuttaa varmaa näihin hengen ahdistuksiin.. mut on kyl tullu poltettua tupakkaa taas tänä viikonloppuna tuoppi kädessä siihen malliin että yöh.. Mut venäjä sukkaa.

---

Joo siinä massivepaikan vieres toisel puolen katua Nyt sentäs jo kirkastaa, mutta aamulla oli kyllä aika mielenkiintoisen "näköistä", kun ei näkynyt oikein mitään.

MUTTA HEILLÄHÄN ON PALOT HALLINNASSA JA HE EIVÄT APUA TARVITSE

[size=8]Vittuperkelesaatanajumalauta[/size]
[/q]

Hyvä hyvä, pura se viha..

[q]Freja, 27.8.2006 10:36:
---
Cjet, 27.8.2006 09:03:
Kiva herätä.. keuhkot vinkuu, hyvä että saa happea, ja ku yrittää yskiä auki nii tuntuu että rintaa vaa ahdistaa eikä saa hengitettyä.. Tähän kohtaan joku astman puhkeaminen ois ihan vitun lungi juttu. Mut sitähän ne on monta vuotta jo sanonu että "Lopeta röökin polttaminen"..

---

:( Mulla ihan sama, tosin se johtuu kyllä ihan tästä:

Mukava savu. Siellä vasemmassa yläkulmassahan siis pitäisi olla ne 3 kerrostaloa, onko se nyt Aino minkälientie tms? Rupee jo pikkuhiljaa vituttamaan. Liuta kirosanojakin tähän perään vielä.
[/q]

Ai sä asut tuol.. Joo, toiki voi kyl vaikuttaa varmaa näihin hengen ahdistuksiin.. mut on kyl tullu poltettua tupakkaa taas tänä viikonloppuna tuoppi kädessä siihen malliin että yöh.. Mut venäjä sukkaa.

[q]mayah, 11.10.2006 05:24:
Heräsin sitte ennen viittä ja tunnetusti olen todella huono nukahtamaan uudestaan. Joten tässä sitä nyt kökötetään sitte.

+ et täällä kämpässä on ihan TÖRKEEN kylmä. Toivottavasti ei oo tällasta koko talvi!
[/q]

Mul kans.. heräsin siihen että mä oon iha jäässä, ja mun kurkku on iha sika kipee.. Sit vaa kävin juomas ja jatkoin unia, mut oon kyl nyt aamusta viritelly kaikki maailman räppänät kiinni, ja patterit päälle..

Sitäpaitsi milloin voitas siirtyä talvi-aikaan? Tääl on aivan masentavan pimeetä ulkona.

[q]*Mirri*, 24.8.2006 11:09:
Nyt tuli sit sairaalast kutsu magneettikuvaukseen + ortopedille. Ja nää ajat on marraskuussa! Mitä vttua mun pitäs tehdä nää reilut pari kuukautta? Hakee lisää saikkuu ja maata himassa? Johan tässä on oltu pois duunista juhannuksesta lähtien. En ala.
[/q]

Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.

Hemmetti vieköön.. se mun uusi tuleva työpaikka vetkutti ja ketkutti viel lisää, eli saan vielä odotella viikon verran kuin kuuta nousevaa että pääsen irtisanoo itseni nykyisestä..

[q]Ana-5000, 23.8.2006 10:33:
Oon ihan finaalissa, sen vielä kestää että parisuhde loppuu pystyseinään, mutta nyt pitäisi vielä löytää uusi asunto kun en kestä olla ton toisen kanssa enää saman katon alla.[/q]

Been there, done that. Read the book, bought the t-shirt. Paska tilanne, eikä kämppien huono tarjonta ainakaan helpota sitä. Jos on vielä sen verran väleissä, että neuvotteleminen on mahdollista, niin sen verran voi yrittää sopia, että jäädyttää tilanteen pariksi viikoksi täysin jokasuuntaan kunnes pääsee asumaan eri osoitteisiin. Tollasen sopimuksen tiedostaminen voi rauhoittaa oloa ja eloa puolin ja toisin, olettaen että kämppä löytyy parin kolmen viikon sisään.

[q]Mark, 22.8.2006 22:04:
---
emppu, 22.8.2006 21:55:

[/q]

Kiits*nauru* Tuli tarpeeseen*hali*

valtava huoli pikkusiskosta*uuh*
nyt jos koskaan toivoisi ettei välimatkaa olisi niin paljon.

täytyy toivoa että sisko jaksaa pitää pään kylmänä vielä vähän aikaa niin sitten helpottaisi..

Miuuuuuuuuuuuuuuuuu... Ootte kaikki ihanii , mut mul meinaa koskee päähän. Lähtiskö joku mun kaa dokaa ett saan tän pois?

[q]Danskuh, 17.8.2006 08:33:

noku mul on kekkerit tääl eka ja sit sinne helsinkiin:) mut mä soitan heti ku tulaan..sm-alkaa puol 11 nii sillo ollaan jo:)
[/q]

Okemo!

[q]Danskuh, 17.8.2006 07:20:

juha...älä anna niitten pilaa päivää...meil on huomen niin kivaa et oksat pois:)
[/q]

Ooks nyt tulos sinne keilaa? Sillä ehdolla lupaa leppyä..

Vittu. Styrkkarit laukes. Miks niiden pitää jos kuitenki pitäis olla aamulla valmiudessa kuuntelee musiikkia niistä.. Aamu ei avaudu ilman musiikkia ja sit tulee näitä känkkäränkkä päiviä.. Lievä palaneen komponentin haju, kun haistelen tosta yläpuolelta.. Paljonkohan korjauttaminen maksaa..

Ja kaiken lisäks Bussi numero 522 on lakkautettu, joten yksi linja-auto vähemmän, millä pääsin aamuisin töihin..

eipä tullut nukuttua viimekään yönä kuin 4h, ikkunoita kun ei savun hajun takia viitsi pitää yöllä auki niin kuumuus asunnossa on ihan käsittämätöntä.

tosin meidän talon satunnaisesti toimivan "tehokkaan" ilmastoinnin ansiosta koko kämppä haisee savulle kuitenkin, menen kohta itse vesiämpärin kanssa sammuttamaan niitä metsäpaloja kun ei tuosta Venäjän touhusta näytä taas mitään tulevan.

[q]Super-Kerttu, 11.8.2006 12:18:
---
Mulla ei kyl oo noilla eväillä lähtenyt.. Tosin enimmäkseen mun toinen kissa (jolla on selkeesti bulimia) Oksentaa just syödyt ruuat matolle..

Mut siis kyl mä olen joutunut viemään ihan pesulaan asti mattoja pesuun, kun en ole saanut muuten tahraa pois.. mut kai se on kiinni matosta ja oksennuksen laadusta!
[/q]

Joo, mul tuli kans just mieleen et riippuu varmaa hirveesti itse matosta.. Meil on noit villamattoja niin niihin se laatta ei uppoudu vaan jää siihen pinnalle, yöks* Ja se on helppo pestä pois :)

[q]Super-Kerttu, 11.8.2006 12:11:
---
Norb, 11.8.2006 12:02:
---
Saara, 11.8.2006 10:36:
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...

---

Häh, miks sä et vaan pese sitä laattaus kohtaa? o_O

---

Kissan oksennus on suht vahvaa, eikä lähde noin vain pois.. Yllensä edessä on koko maton pesu siis...
[/q]

Kyl mä oon saanu ainakin noiden karvapallo oksennukset ihan hyvin pois.. Parhaiten lähtee kun antaa "kuivua" ja lopuksi hinkkaa pesuaineella..

[q]Super-Kerttu, 10.8.2006 13:38:
Kiitosta vaan kaikille lojaalliudesta!

Ystävät ne vaan vähenee meikeläisen ympäriltä! Kaikille näyttää olevan tärkeintä, että bileissä on kivaa, mitä sitten jos yhtä ihmistä sattuu vitusti ja se revitään kappaleiksi!

[/q]

Hm.

mä niin kuvittelin pystyväni tänä vuonna välttymään tältä hemmetin flunssalta mut toisin kävi*hmph* ja tietenkin juuri nyt kun kaikkea kivaa olisi tiedossa viikonloppuna..

Vituttaa kun ihmiset eivät osaa esittää asioitaan raknetavasti vaan suusta tulee loukkauksia neuvojen sijaan ja sitten ihmisille tulee paha mieli asiasta *grr**släp* Vois nostella tyyppei pitkin seinii....*dissaa*

[q]Jusna666, 10.8.2006 17:16:
---
Enkeli, 10.8.2006 17:14:
Vois nostella tyyppei pitkin seinii....*dissaa*

---

Tarviks apuu?
[/q]

Ei kiitti, kyl mä pystyn tän handlaa eikä kysymyksessä ollut minä vaan kultani...
Mun kultaa ei loukkaa kukaan, p**kele!

unirytmi taas viikonlopun ansiosta ihan päin helvettiä.
ei nyt oikein tuu tästä työnteosta mitään mut oon sit huomenna ahkerampi. keskityn tän loppu päivän pelkästään näyttämään tehokkaalta..*justjoo*

Tuntuu vaan niin paskalta. Puhuttiin eilen kullan kanssa että yritän vierottautuu unilääkkeistä ennen koulun alkua ja viime yö oli ensimmäinen yö ilman, sain onneski nukuttuu mut huonosti ja heräsin ennen kellon soittoo. Nyt ihan vitun kireellä, itkettää kokoajan ja on vaan niin paska olo ettei tosikaan (ja tätä tulee jatkumaan seuraavan viikon, i´m sorry love) mutta pysyn edelleen kannassani etten syö niitä enkä edes taida käydä hakee lisää apteekista ni ei tuu kiusausta napsii niitä iltasella.
Tää on niin paskaa mut ikinä et saa mitään aikaiseksi ellet ole valmis uhraamaan jotain sen eteen...

O