päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,488
- 1,489
- 1,490
- 1,491
- 1,492
- ...
- 1,566
- Seuraava »
ei oikein tää unirytmin kääntäminen onnistu - viime yönä sain nukuttua ehkä 5h ja senkin huonosti*poks*
[q]Avernian, 27.7.2006 09:39:
---
Loyal, 27.7.2006 08:10:
Vituttaa tää kesä, kun ei pysty kunnolla treenamaan eikä nukkuman kuumuuden takia.
Tulis jo talvi...
---
Hanki tuuletin ja lopeta pahanilmanlintuna oleminen.
[/q]Joo, hankkisin kunnon ilmastoinnin, jos olis varaa siihen. Tuuletin ei paljon auta, kun se puhaltaa samaa lämmintä ilmaa missä jo olet ja vittumainen raahaa kumpaakaan koko ajan messissä, minne ikinä meetkin. Autossa on ilmastointi, mut siellä on vittumainen nukkua ja treenata.. Joten vois tulla vaan se talvi...!
oma rahatilanne*eiei*
kolmen viikon palkaton loma teki tehtävänsä tilin saldolle, kaikki laskut on kyllä maksettu mutta mitään muuta ei olekaan sitten vara tehdä.
opintolainan lyhennyksetkin alkavat nyt menemään joka kuukausi tililtä mikä ei suinkaan helpota tilannetta yhtään..pitikin joskus olla niin tyhmä ja mennä ottamaan lainaa*toktok*
noh, vuonna 2013 olen täysin velaton. jipii.
[q]tumpsi, 20.7.2006 10:58:
---
Cjet, 20.7.2006 10:56:
---
tumpsi, 20.7.2006 10:55:
---
kanuuna, 20.7.2006 09:29:
iTunes Music Store kaatuu kun tekee haun
---
osta mäkki ja klikkaa hiiren oikeel napil: "fix problem"
---
Mäkissä ei oo ku yks nappi vakiona?
---
:----------------------------------------------------------------D
LOL
[/q]
No ku mun mielestä niis on iha kauheet hiiret vakiona..
[q]tumpsi, 20.7.2006 10:55:
---
kanuuna, 20.7.2006 09:29:
iTunes Music Store kaatuu kun tekee haun
---
osta mäkki ja klikkaa hiiren oikeel napil: "fix problem"
[/q]
Mäkissä ei oo ku yks nappi vakiona?
en vaan osaa.
onneksi pääsen täältä kohta pois.
eka työpäivä 5vkon loman jälkeen, tekeepä "vähän" tiukkaa *itkuraivari*
[q]lostgone, 19.7.2006 18:06:
Mut pitäisi sitoa puuhun ja piilottaa kännykkä aina kun olen humalassa.
[/q]
..kyl siitä häpeästä toipuu, usko pois*vink*
[q]bubbelgum, 18.7.2006 21:34:
Ja päivä senkun paranee...
[/q]
Toivottavasti tuuri kääntyy pian
Luottokunta vetää mut jojoon..
Hiffasin elämän julman todellisuuden.. mun neljän viikon kesäloma päättyy tähän viikkoon.. maanantaina joutuu taas menee töihin.. Voisko joku tulla ja murtaa mun käden tai jotain?
[q]
On, todellakin. Missä muualla saisit valtiolta käytännössä ilmaista rahaa?
[/q]
No en mä nyt tiedä onko se niinkään ilmaista rahaa, tässä kun on ollu jo puolitoista vuotta sairaslomalla ni onhan se raha jostain saatava ja tämä ongelma johtuu nyt ihan kelasta vaikka olen toimittanut tarvittavat paperit sinne jo puolitoista kuukautta sitten niin siltikään päätöksiä ei ole vieläkään tehty.
[q]Jone, 31.7.2006 14:27:
---
Enkeli, 31.7.2006 14:24:
No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....
---
Get a job. Mulla on tilillä 0,37 rahaa, mutta et näe mua täällä itkemässä kuinka epäreilusti valtio mua kohtelee tai muuta hevonpaskaa.
[/q]
Niin no, sä et tiedä puoliakaan asioista...
[q]Annakins, 31.7.2006 14:11:
---
Enkeli, 31.7.2006 10:01:
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p...
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat
-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin
Että osaakin vituttaa!!!!
---
Ja mitäs sitte tekisit, jos posauttaisit kelan taivaan tuuliin? Ryöstäisit pankin?
[/q]
No vaikka kun ei saa mistään massii. On ihanaa elää suomessa....
[q]-Santtu-, 31.7.2006 18:37:
Kohta kaks tuntii ylitöissä eikä vielä lähellekään valmista..
[/q]
Töistä tuntuu koituvan pahaa mieltä itse kullekin.. Mulla koko hela ens viikko duunipäivystystä vaik pitäis juhlia synttäreitäki jossai vaihees.. Mut rahantuloa kai ei sit voi estää jos jotain positiivista pitää hakea, ja pysyy viel elämäki suht siistissä kuosis.. juhlimiset pitää vaa sit siirtää vissii seuraavalle viikolle..
[q]Verano, 27.6.2006 10:00
Vuokralaisen irtisanoessa vuokrasopimuksen irtisanomisaika on yksi kuukausi. Kun irtisanominen tapahtuu vuokranantajan toimesta aika on kolme kuukautta, jos vuokralla ollaan oltu yli vuosi niin irtisanomisaika on puoli vuotta.
[/q]
Hmm, joo. Näin kai se menee, tuskinpa tuossa muuten mitään järkeä olisi.
[q]niniEli uus kämppä pitäs hommaa syksyllä just kun kaikki (muutkin) opiskelijat etsii/on jo vuokrannut kämppiä.. Hohhoijaa taas lisää stressattavaa.
[/q]
Vuokralaisella on 1kk irtisanomisaika, joten sinuna hommaisin kämpän jo nyt kesällä ennenkuin pahin ruuhka alkaa opiskelupaikkojen varmistuessa.
satais jo*hikoil*
vihaan jo ny hyttysiä :( ja tänään on vasta juhannusaatto.
[q]Enkeli, 16.6.2006 07:16:
Huonosti nukuttu yö En taaskaan saanut nukutuksi mitenkään hyvin, pyörin sängyssä yön ja mietin vaan kaikkii juttuja -mitä pitäsi tehä, tekemättä jättää jne.
[/q]
kuten myös*poks*
ja tänään kaiken lisäksi erityisen raskas päivä töissä ja mahakin ikävästi kipuilee..*uuh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,488
- 1,489
- 1,490
- 1,491
- 1,492
- ...
- 1,566
- Seuraava »