päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,486
- 1,487
- 1,488
- 1,489
- 1,490
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Jocular, 12.9.2006 19:38:
Omaan taloudelliseen tilanteeseen juuri tekemäni talousarvio ja laatimani budjetti tuleville kuukausille ennen joulua irvistelee röyhkeästi päin naamaa.
[/q]
teretulemast vaa joukkoon kummaan..
saatana, nyt ei oo hyvä aamu eikä varmaan viikkokaan*hmph*
[q]Freja, 9.9.2006 14:37:
<clip>
Unohtuu äkkiä ongelmat wowivaimos kanssa.
[/q]
[q]Trixie, 9.9.2006 12:27:
Tapahtuiko tää tos Lassilas??? Kuulin aamul kauheesti hälytysautojen ääniä ja tuntu et ne pysähty ihan tohon lähelle ja duuni s pomo sano et tos Kaupintiel oli skootteri-auto kolari ja joku makas maas*uuh*
[/q]
Tapahtui. Ikävää. Mä kuulin vaa sen rysäyksen, ja ennen ku näin edes että siin makaa joku ihminen maassa, nii sinne juoksi jo auttajia pipona..
[q]Freja, 7.9.2006 16:08:
---
Cjet, 7.9.2006 15:36:
Tekis mieli vetää illal kännit.. *toktok*
---
Mis o bileet?
[/q]
Iha missä vaa. *känni* Ei vois enää enempää nimittäin tehdä resettiä mieli..
[q]_RixU_, 8.9.2006 16:57:
tietoliikennetekniikkaa puol ysiin asti illal skoles...öööörrrh!
[/q]
ton näkönen tyttö opiskelee mun alaa.. Noh, en valita. Onneks on noi ilta-istumiset jo kaukana takana..
[q]pirpeli, 5.9.2006 07:22:
Kurkku todella kipeä :( Nukkumisesta ei tullu juuri mitään, vaikka univelkaakin oli.[/q]
Second that. Pari päivää oli kurkku kipeä ja eilen nosti jo lämpöä. Notta eikun lekuriin aikaa varaamaan!
Warrun tier 4 on ihan köyhästi suunniteltu! ei pahemmin eroa tier 3:sta perskele! :D
http://img354.imageshack.us/img354/9762/pwned1wu.gif
paska päivä--->töihin*poks*
[q]Sunflower
Punaviini ei nyt oikein auta asiaa. Pää turtuu hetkeksi, mutta huominen olo on vielä pahempi.
[/q]
Paria olutta itse kokeilen, saapahan nukuttua ainakin kun alkaa väsyttämään.
Käsi paskana.. eli se sitte tästä illasta.. kolme tikkiä ja särkee nii saatanasti.. Kuningas alkoholi on perseestä..
[q]Super-Kerttu, 2.9.2006 00:40:
---
U n i k, 1.9.2006 23:24:
Puhetta unihalvauksesta
---
Niin kamalaa, itselläni ei onneksi ole ollut hetkeen. Mulle tulee myös sanoin kuvaamaton ahdistus siitä, kun tunnen koko ajan että lähelläni on jotain pahaa. Joku ihminen tai jotain. Se pelon ja ahdistuksen tunne on sanoin kuvaamaton..*uuh*
[/q]
Väärä nukkupaikka tai jotai ja kummituksia talossa? Feng-shui on kärsinyt..
[q]bubbelgum, 31.8.2006 16:17:
---
bubbelgum, 29.8.2006 19:44:
En keksi enää yhtäkään asiaa joka vois mennä vielä enemmän päin v*ttua kun mitä kaikki on jo mennyt. Jatkuvasti ihan romahduspisteessä. Saa nähä koska pää sanoo lopullisesti
---
Olin väärässä, asiat voi mennä vieläkin huonommin, ja menee...
[/q]
Murphyn laki. Silloin kun tuntuu että asiat eivät voi enää mennä huonommin, ne menevät tuplasti vielä enemmän huonommin. Pääasia on vaan päästä sen tietyn pisteen yli oman pään sisällä, jolloin mikään ei enää harmita, vaan kaikki rupeaa vaan naurattamaan kun kaikki menee vaan niin ylimaallisen paljon päin vittua. Mutta, lohdutuksen sanana, asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella.
en ymmärrä miten mua voi väsyttää näin paljon vaikka oon nukkunut 12h viime yönä*ding*
tosin pari viimeistä viikkoa on olleet sen verran raskaita ettei ihmekään jos väsyttää - ylitöitäkin on jo kertynyt pelkästään tästä viikosta reilu 10h..
onneks kohta on viikonloppu ja saa vaan nukkua*hihu*
[q]Super-Kerttu, 30.8.2006 13:16:
Muhun on iskenyt mummotauti!
Saan vartin välein hillittömiä kuumia aaltoja, niin, että hikikarpalot kohoaa otsalle. Ei edes tarvitse tehdä mitään! Todella vittumaista! Ja öisin herään tunnin välein aivan kylmissäni, mutta hiestä märkänä! saisin vaihtaa lakanat joka aamu! Ja tosiaan ei ole kyse vain kuumasta olosta, vaan ihan hikikarpaloista!
Tätä on nyt jatkunut jo 2 viikkoa!
Ja päätäkin särkee!
[/q]
Vaihde-vuodet, kuumia aaltoja, ja kolmen kympin kriisi..
Vittu silmäåt palo hitsauksessa ja nyt aurinkolasit päässä pimeesä huoneessa ainakin 3 päivää. Tää kipu on vittu hirvee!!!!
[q]
Voin myydä omani, eipä sieltä tu ku paskaa.
[/q]
Yhdyn tohon mielipiteeseen niin täysin!
Monet kerrat oon tullu duunista ja rojahtanu väsähtäneenä sohvalle. Avaan telkkarin ja totean n. 5min sisään aivan samaa.
Vois telkkujäbät nostaa tasoa...
Eli simpsoneita+futuramaa+uusia leffoja 247 :D
oharit.
todella turhauttavan tuskallista seurata vierestä ihmistä jolla on niin kova halu päästä tästä maailmasta pois. enää ei oikein tahdo löytyä mistään edes niitä sanoja, tuntuu että kaikki lauseet on loppuun kulutettu.
täytyy vain toivoa että veli pääsee sisään sairaalaan ja saa jotenkin elämästä edes pienen otteen. ei kai mulla enää paljon muita vaihtoehtojakaan ole.
Ruotsin koe meni ihan penkin alle, en vaan ymmärrä sitä ...*poks*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,486
- 1,487
- 1,488
- 1,489
- 1,490
- ...
- 1,566
- Seuraava »