päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,480
- 1,481
- 1,482
- 1,483
- 1,484
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Peppi, 1.5.2007 12:43:
---
pipa, 1.5.2007 11:05:
Vituttaa tää ku maailma on niin pieni.
---
TODELLA vaikuttaa siltä. Pelottavaa. Stadissa näköjään kaikki tuntee toisensa.
[/q]
Kylä tuntee.
yksi parhaimmista ystävistä on todella kipeä eikä lääkärit näytä tekevän muuta kuin hukkaavan koetuloksia*uuh*
on niin syvältä kun ei voi auttaa yhtään.
[q]lostgone, 12.4.2007 21:59:
Mulla ois ollut ilmainen lippu jonnekin, mut kellään ei ollut aikaa lähteä.*uuh*
[/q]
no höh, olisit sanonut niin olisin voinut edes yrittää "sairastua äkillisesti"*pepsodent*
oma päivän :( on ehdottomasti kaksi viimeistä työviikkoa ja 10-11h työpäivät, vielä pitäisi muka lauantainakin olla koko päivä töissä*poks*
ensi viikolla jätän kyllä suosiolla osan "vähemmän tärkeistä" töistä vain tekemättä, jos ei yläkerroksissa johdolla raksuta niin paljoa että saataisiin joko enemmän työntekijöitä tai vähemmän työtehtäviä.
Torstai epätoivoa täynnä..
voi itku!! En löydä mun hanskoja jotka piti pistää Lasereihin!
Mitä mää nytte muka teen...*uuh* niisk...
En voi tanssia ilman mitään käsineitä... kuullostaa tyhmältä mut näin se on...
[q]Kit^, 8.4.2007 12:09:
porukoilla on kolmas maailmansota meneillään..
[/q]
täällä myös*uuh*
mun puolesta voisi kaikki juhlapyhät pyyhkiä pois kalenterista, koska meidän perheessä ne näyttävät tätä nykyä aina menevän riitelyksi tai jonkin sortin perseilyksi.
onneksi arki koittaa kohta, vapuksi toivottavasti muistan sulkea puhelimeni.
[q]La Petite, 2.4.2007 09:05:
4 ihmistä lomalla, 1 saikulla, 1 myöhässä ja kukahan se korjaa sitten muiden mokia täällä... ei pitäs tulla ajoissa töihin.. tai ollenkaan...
[/q]
samat ajatukset täällä...ihmiset saikuttaa ihan saikuttamisen ilosta ja ite joutuu sit paiskii hommia muidenkin edestä..*grr**toktok* vois opetella joskus itekkin sen "omaan napaan tuijottelun"-jalon taidon... *epämääräistäkiroiluajaseinänpotkimista* tää päivä oli niiiiiiin perseestä töissä. ehkä se kiitos sit joskus tosiaan seisoo siel lopussa, pakko siihen on uskoo..
Aloin taas kännissä irkbailemaan :(
[q]pipa, 30.3.2007 00:00:
Mua ei ole koskaan loukattu näin törkeesti tai lapsellisella tavalla, olen toosi pettynyt..
[/q]
Same here.
Oon kännissä, nukkunu 3h töiden jälkeen, ja olo alkaa olla varsin ruusuinen.
[q]Pätkis, 24.3.2007 20:09:
---
Taika, 24.3.2007 20:00:
---
lostgone, 24.3.2007 19:49:
Ei nyt mennyt ihan putkeen tää oma hauska erilainen ilta/päivä.*hmph*
---
harmi että olen niin huono lukemaan sun ajatuksia - kyl sä olisit saanut tulla mukaan makkarakisoihin vaikka kristiinasta pidätkin*vink*
---
Niin siis kenen autossa tää Kristiinafani olis kulkenut, hä?
[/q]
..olishan siellä kuljetusautossa ollut vielä yksi paikka..*vink*
[q]lostgone, 24.3.2007 19:49:
Ei nyt mennyt ihan putkeen tää oma hauska erilainen ilta/päivä.*hmph*
[/q]
harmi että olen niin huono lukemaan sun ajatuksia - kyl sä olisit saanut tulla mukaan makkarakisoihin vaikka kristiinasta pidätkin*vink*
Ricky Rudolf 1.10.1994 - 11.3.2007 R.I.P.
<3
[q]cjet, 7.3.2007 19:03:
Miten "hyvä" päivä voikaan mennä hetkessä päin vittua tekemättä tikkua ristiin sen vituiks menemisen eteen..
[/q]*pus*
Koko pvn on kestänyt darra. Ei ole koskaan ennen ollut tämmöistä. :/
Ostin ihanat Bronxin saappaat. Laitoin ne ekaa kertaa jalkaan ja kävellessäni huomasin, että ne on liian pienet. Ja kyllä sovitin niitä ennen ostopäätöstä, mutta ne tuntui silloin hyvältä. Kokokin on oikea, mutta mulla on leveä jalka ja ne on ehkä tavallista kapeammat saappaat. Nyt ottaa tosi paljon päähän.
Kauhee flunssa muttei voi olla kipeenä ku koulussa mennään kauheeta kyytii eteenpäin ni tipun kärryiltä heti jos oon poissa päivänkin...
Ja nyt ei kyllä yhtään inspais olla koulussa mut minkäs teet
Ja pakatakkin pitäis....plaah!
[q]sapeli, 5.1.2010 09:47:
Tääl kyl ihan sama juttu, et oo yksin...
Onneks huomenna saa taas nukkua!
[/q]
Onneks ei olla töis samassa lafkassa
Huomisen aamun nukkumisesta unelmoiden jaksetaan
[q]Annakins, 8.2.2007 13:52:
---
Anselmi, 8.2.2007 13:49:
---
Annakins, 8.2.2007 13:30:
Tuhat sivua :( -juttuja
---
No mutta :) -juttuja on 1389 sivua, joten elämä voittaa;)
---
[o]paitsi et se topikki on alotettu 2003 ja tää 2002 :/[/o]
Eihä siin olekaan ku n. 2 kk eroa, eli jee, :) voittaa!
[/q]
[q]Zapa, 8.2.2007 10:23:
---
Enkeli, 8.2.2007 09:25:
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.
Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*
Mullehan ei vittuilla!!!
---
Olikos kyse vuokra- vai omistusasunnosta (ostosta)?
[/q]
Vuokra
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,480
- 1,481
- 1,482
- 1,483
- 1,484
- ...
- 1,566