päivän :(

Back to häröily O

Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.

Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*

Mullehan ei vittuilla!!!

[q]KooKie, 8.2.2007 02:47:
---
ALIEN, 8.2.2007 02:45:
you got quoted! :D

---

That's all I really needed! THX.
[/q]

think if you'd get yaself a diaria cha cha cha, diaria cha cha cha! x_X

Vituttaa!!! Kun tulee lainailtua ihmisille rahaa kiltteyttään, ku ne ei vittu maksa takasin! Luvataan hoitaa tiettyyn pvään mennessä, mut ei, ku ei tule edes paria pvää myöhässä, ei ollenkaan, stna! Joutuu ite näkee nälkää ja olee tili tyhjillään, stnan paskat.*grr**nyyh*

Paskin maanantai pitkään aikaan. Onneks ei sentään koululla ollu tunteja peruttu, nii sai käydä turhaan viel sielläki ihmettelemässä miksei tunti ala..

[q]Jusna666, 5.2.2007 09:23:
---
Enkeli, 5.2.2007 09:22:
Meidän vauva ei tuu enää kotiin. Kasvattaja oli SIJOITTANUT SEN UUDELLEEN kysymättä meiltä mitään. Ja tarjosi meille toista koiraa, hinta 700e...
Varmaan aletaan maksaa mitään kiskurihintaa mistään tuntemattomasta 1.vuotiaasta koirasta.
Haluun vauvan kotiin tai sit se oli siinä...*dissaa*
En vaan tajuu ihmisten ajatuksenjuoksuu aina*uuh*

---

WTF? Aika outoo..
[/q]

Joo no se kävi jotain selittelee että koirat tulee aina ensimmäisenä, niiltä ei ikinä puutu mitään.
-No ei Nemiltäkään ikinä puuttunut mitään, aina oli ruokaa ja leikkii tarpeeksi.
Nemi on kuulema tosi arka, no ei mikään ihmekkään ku ensin se viedään 20 muun koiran sekaan paikkaan jossa koirat saavat nukkua pöydillä, syödä sohvat ja ovat herroja talossa.
Koirat oli ilmeisesti rökittänyt sen ihan kunnolla ja nyt se on taas uudessa kodissa jossa on toinen, isompi koira.
Tuntuu tosi vittumaiselta ettei saada omaa koiraa takas ja että se olisi muka korvattavissa toisella, isommalla/vanhemmalla ja "helpommalla" koiralla. En mä haluu mitään tohvelii, haluun kunnon nartun!*lmao*
No mut onhan noita paikkoja muitakin...

noiden antibioottien olisi parempi alkaa tehoamaan ÄKKIÄ - olo sen kuin pahenee vaan tunti tunnilta vaikka kuinka "lepäilisi" ja "ottaisi rauhallisesti".*dissaa*

mulla alkaa olemaan jopa ikävä töihin, mikä ei nyt ole ollenkaan normaalia mulle..

[q]Jago, 13.4.2007 17:51:
piti myrktyttää himasta ötököitä. niitä olikin sermmosissakin paikoissa missä ei aikasemmin tiedetty*yöks*
[/q]

Mitä bugeja?

[q]lostgone, 2.2.2007 22:37:
Ihanaa olla flunssassa q oon varannut aikaa sille vasta 4-5 viikon päähän. Lisäksi toi vatsatautiepidemia menee koko ajan vaan lähempää ja lähempää ohi. No anyway, jos selviän huomisesta 8-16 kuvaussessiosta ja 18-02 työvuorosta, saan nukkua sunnuntaina jopa 10:een asti.*hmph*
[/q]
ei olla kipeänä töissä/koulussa!*släp*

[q]Equalizer, 2.2.2007 18:01:
---
cjet, 2.2.2007 17:56:
Koeajan viimeinen päivä. Ajattele itsesi tekemässä hiki hatussa töitä kuten viimeisen 4kk olet tehnyt, ja sitten sinut kutsutaan täysin puun takaa neukkariin ja sulle annetaan potkut. Eli soronoo. Tämän kuun aikana tulen saamaan 2 päivän palkan ja sitä rataa. Eihän tässä tietenkään ole kaikki siitä ihanasta irtisanomis keskustelusta, sitä jatketaan maanantaina. Ja ehkä jatkan vielä kuukauden (ehkä säälistä pitävät mua vielä kuukauden että saan etsittyä muita töitä), ja etsin töitä samaan aikaan aktiivisesti, mutta kylläpä paloi lattia jalkojen alta iloisesti roihuten. Kiva sitten etsiä töitä että saisi tulotason säilytettyä ja asuntolainat maksettua.

*eikä*

..ja mä ku viel oikeesti aloin pitää siitä että oon siel töissä.

---

Niihä mulleki kävi
[/q]

Oli noilki varmaa kiva kattoo ku tällanen isohko mies itkee. Jos saisin jonkun ymmärryksen päähän kohdalleen miks, nii varmaa ois iha ok, mutku nyt ku ei oo ees mokannu mitään niinku joskus junnuna, nii tuntuu vitun pahalta.

[q]cjet, 2.2.2007 17:56:
Koeajan viimeinen päivä. Ajattele itsesi tekemässä hiki hatussa töitä kuten viimeisen 4kk olet tehnyt, ja sitten sinut kutsutaan täysin puun takaa neukkariin ja sulle annetaan potkut. Eli soronoo. Tämän kuun aikana tulen saamaan 2 päivän palkan ja sitä rataa. Eihän tässä tietenkään ole kaikki siitä ihanasta irtisanomis keskustelusta, sitä jatketaan maanantaina. Ja ehkä jatkan vielä kuukauden (ehkä säälistä pitävät mua vielä kuukauden että saan etsittyä muita töitä), ja etsin töitä samaan aikaan aktiivisesti, mutta kylläpä paloi lattia jalkojen alta iloisesti roihuten. Kiva sitten etsiä töitä että saisi tulotason säilytettyä ja asuntolainat maksettua.

*eikä*

..ja mä ku viel oikeesti aloin pitää siitä että oon siel töissä.

[/q]

Niihä mulleki kävi

[q]Freja, 1.2.2007 19:02:
---
cjet, 1.2.2007 19:00:
Kiitti neighbor Toi onneks vähä hjelpotti.

---

Any time

[size=5]ps. se burnout-skaba on vielki pelaamatta ;)[/size]
[/q]

No tuu heti pelaa. Vapaa-ilta.

voimat ihan loppu ja pitäis viel mennä maalaamaan uudesta kämpästä seiniä..

[q]Freja, 21.1.2007 11:23:
---
Equalizer, 21.1.2007 11:23:
nii munkin oli jatkuvasti mut ei oo enää ku en tee enää 3-vuorotyötä*iloinen*

---

Pitäsköhän munkin vaihtaa siihe. 5-vuorotyö on ni ahistavaa.
[/q]

ei kannata..............

Haista paska koko maailma

Kylläpäs eräs ihminen sai eilen illalla revittyä mesessä multa vanhoja haavoja auki jostain vuoden takaa.. Hauska miten sanatkin satuttaa. Vielä hauskempaa on etten sitä itse oman egoni takia näytä, vaan alennun vaa ihan samalle "läpän" tasolle, vaikka todellisuudessa asiat on ja tuntuu joltain ihan muulta. Ja sit vaan vituttaa ja aamuki pilal. Vaikka olevinaanhan kaikki on ihan niinkuin aina nykyään eli ihan vitun hyvin. Naiset on niin ihanii. Jes Jes. Ja sit aamupalaa, räntäsateeseen ja töihin.

[q]Birgie, 8.1.2007 12:47:
Tekis mieli leikata pää irti ja heittää roskikseen.
[/q]

Äläs ny

ihmeen ahdistava pvä....

[q]Annakins, 28.12.2006 20:21:
---
ella_, 28.12.2006 20:06:
---
whisky a-go-go, 28.12.2006 14:56:

Tuosta jäi paskaakin paskempi olo*nyyh*

---

en haluu kattoo mut silti uteliaisuus voittaa, eli briiffaapas...

---

katoin ekat 10 sekkaa. ilmeisesti pätkää kiinalaisilta eläinfarmeilta. tässä tapauksessa eläin on koira :(
[/q]

Paha mieli nyt sit.. :(

miksei mikään onnistu... kaikki jutut ahdistaa eikä mikään jaksa kiinnostaa enää...
life sucks*uuh*

[q]Jocular, 28.12.2006 06:54:
---
cjet, 27.12.2006 22:04:
Mul ei oo pupua.. ..vielä.

---

Et kai sä nyt sano, et oot tilannu tollasen? Hauska vempain varmasti
[/q]

Se on Pakko Saada-listalla.

O