päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,479
- 1,480
- 1,481
- 1,482
- 1,483
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]mayah, 3.6.2007 17:28:
---
Equalizer, 3.6.2007 17:23:
jos oisin neekeri saisin ilmaiseksi asunnot ja bemarit kaupanpäälle..en kyl oo rasisti mut ottaa pannuun.
---
:D:D:D:D Juu, et tosiaan oo. Ja aattele, jos oisit, niin mitenköhän sä sitte oisit ton asian ilmassu?
[/q]
[q]devisss, 3.6.2007 17:19:
---
Equalizer, 3.6.2007 17:08:
Sanonpa tohon vaan että skruu and juu..työvoimaliikkuvuus MY ASS
---
Jotta oikein skruu? Jep. Ei työvoimaa oo kukaan kieltäny liikkumasta. Jotkut asiat tässä elämässä (omat valinnat, yleensä) vaan pitää maksaa itse. Jos se on ongelma, niin your ass todellakin.
[/q]
niin se näköjää on...jos oisin neekeri saisin ilmaiseksi asunnot ja bemarit kaupanpäälle..en kyl oo rasisti mut ottaa pannuun. koht taas nukkuu ja herääminen 4.30 jotta jaksaa taas matkustella
[q]hemuz, 29.5.2007 21:01:
---
Aycan, 29.5.2007 19:15:
semmonen yks mies joka on ahdistellu jo kaks vuotta eikä se millään lopeta....*uuh* adrenaliini virtaa siihe tahtiin et jos se nyt ilmestyis mun nokan eteen ni tuskin mitää kaunista tapahtuis...*släp* ei sillä varmaan kaikki ihan kotona oo..pelottavaa et tommoset psykopaatit saa kuljeskella vapaana!!!
---
Lähestymiskielto?
[/q]
niiii..sitä on kyl tullu mietittyy...luulen et tunti turpaan ilman mainoskatkoi auttais asiaan!! *pahis**pepsodent*
Sssan*: "Otan osaltani osaa." Olet kuitenkin vielä sen verran nuori, että kehottaisin (valmistumisestasi huolimatta) varautumaan myös tulevaisuudessa vastaavanlaisiin vastoinkäymisiin, joita meistä suurin osa saa osakseen kestettäväksi.
Tämän päivän riisto kapitalismin raivohyödyntäminen ei tee eroja iässä saati sukupuolessa vaan vie sen joka ensimmäisenä huutaa.. täten en tietenkään itseesi ole viittaava.
Nuo on aina v!*un ikäviä juttuja joita ei kannata henk.koht. ottaa. Tämä aika on täynnä: valehtelijoita, kusipäitä ja eritoten pettäjiä. Kyllä sä duunia likka saat, TRUST YOURSELF!! Voimia ja jaksamista... ;D
[q]yawiz, 22.5.2007 17:49:
---
Intuition, 22.5.2007 14:14:
Tulevat hiki helteet = Hhhy-hy-hy!!!!! Olispa jo Syksy.. :/
---
ja syksyl valitetaa ku on märkää
[/q]
Hmmm, itse en ainakaan! ;D
8)
:)
Mis on niinku avoimuus ja rehellisyys?
Ihan kaikki menee päin vittua. Mutta koska se menee jo näin kovaa päin vittua, niin miksipä en menisi itsekin.
[q]UnityF, 16.4.2007 16:27:
whaaaa? *ding**uuh*
[/q]
joo, päätti sitten pomo tehdä hooveet ja päättää työsopimuksen koeajan päättymiseen kahden päivän varoitusajalla
että sellasta, lievästi vituttaa
jäin juuri työttömäksi
[q]pipa, 3.5.2007 20:43:
raha-asiat NIIN vituillaan, niin kuin aina. Musta tuntuu, ettei tää oo ohimenevä vaihe elämässä, vaan jatkuvaa..
[/q]
Höpsis kulta. Asiat järjestyy pikkuhiljaa. Nyt lopetat ton jatkuvan miettimisen ja annat mulle vaikka halin niin unohtuu hetkeks.
Vituttaa tää ku maailma on niin pieni.
Koulu
[q]Sand3, 30.4.2007 08:54:
Aamu alkoi ahdistuksella kun jostain syystä yksinäisyys ja tietämättömyys tästä päivästä iski vähän turhan lujaa..katellaan mitä tästä päivästä nyt muotoutuu...
[/q]
Joo-o.. Mulki ois "viimeisen" duunihaastattelun tapainen klo12, ja oon himassa parta ajamatta ja pussit silmien alla sekä dikki otsassa tiukassa tanakassa yläviistossa etukenossa ylväästi maailmaa haistellen. Olen siis menossa sinne vaan haistelemaan ilmaa, enkä näillä näkymin edes ota kyseistä paikkaa vastaan. Ja aamun surut on tehny musta vaan sellaisen heikohkon kummajaisen, jolla ei päässä liiku yhtään mitään (ihan ku muuten koskaan liikkuis). Ei mul oo oikeesti siel sit mitään sanottavaa luultavastikaan. Yritän parhaani mukaan tässä koota itseäni, mut tiukkaa tekee kun on enää pari tuntia lähtöön aikaa. Sydänsurut ja yksinäinen herätys on perseestä tälläisenä päivänä.
..Täysin epäonnistuneet treffit takana. En tiedä pitäiskö tää laittaa mielummin tohon "päivän :)" kohtaan tässä on niin paljon koomisia piirteitä et ihan naurattaa. Tapasin tosi mukavan tuntusen pojan viikko sitten ja oltiin sovittu eiliseksi tapaaminen (oltiin nähty tätä tapahtunutta ennen kaksi kertaa.) Päätettiin, että käydään drinkillä ja jatketaan siitä johonkin toiseen paikkaan.. puhelimeni sattui soimaan. Yllättäen tunnelma muuttui puhelun jälkeen ja mietin jo että mikä nyt tuli. Yht´äkkiä tyyppi pysähtyy ja alkaa huutaa pää punasena, että miksi mä en kerro kuka mulle soittelee........*whaat*............ Ei voinnut kun seistä monttu auki siinä tilanteessa, lekalla päähän lyötynä ja pidätellä naurua... koomisinta, että muutaman tapaamis kerran jälkeen tulee tollanen mustasukkasuus esiin niin katsoin parhaaks ottaa jalat alle ja lähteä kotiin nukkumaan. Hihittelin koko bussimatkan ajan kotiin.
mun puhelin ei mennykkään rikki..*igor* oisin voinu ehkä haluta jo uuden luurin, ja se ois ollu hyvä syy hankkia sellanen pikasesti, jos toi ois nyt voinu hajota*nyyh*
Mä oon niin kipee!! mikään pysy sisällä minuuttia pidempään ja kuumetta. Ihan ku olis pikkulapsi, on taas äitiä ikävä ku on niin heikkona. *uuh**hikoil**poks**nyyh*
nuha iski vituttaa koska huomenna olis vapaa päivä, ois sellasia asioita hoidettava mitä ei arkisin töitten jälkeen pysty käydä hoitamassa
...ai niin, enkä löydä kuumemittaria mistään *toktok*
ja töissä koko puhelinverkko alhaalla joten töiden tekeminenkin on mahdotonta*igor*
haluan kotiin.
hmm.. vois ehkä joskus olla postaamatta tänne jotain asioita... Jotenki se vaan tuntuu aina niin hyvältä idealta sillä hetkellä...!*piis*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,479
- 1,480
- 1,481
- 1,482
- 1,483
- ...
- 1,566
- Seuraava »