päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,478
- 1,479
- 1,480
- 1,481
- 1,482
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Eilinen itkuraivari kohtaus...
Mut kait se siten puhdistaa ilmaa ku päästää tunteet pihalle
Tilanne on vaan vähän ns. vaikea
Mökille jätetty
Tuijotti ovea pieni kissa, oli aivan hädissään.
Minä se täällä, avatkaa ovi, onhan jo pimeää.
On nälkä ja jano, unikin jo, minua paleltaa.
Tuo metsäkin huokuu pelottavasti, on jo kuurassa maa.
Ovi aukeni silloin, kun mansikat tuoksui, säteili taivas ja maa. Ilo kaikui kallion kupeelta, sirkat soitteli viuluaan. Aurinko hitsasi ahjossaan, lintujen kuoro soi.
Kelli kissa nurmella selällään ja onnen maljasta joi.
Nyt pysyy ovi suljettuna, nukkuu portailla vainaja.
Sillä jäätynyt pisara poskellaan ja silmät suljettuna.
Se pisara hyljätyn kyynel on, se itkunsa itkenyt on.
Vain yksi ovi armahti hyljätyn, pääsi lämpöön ja valohon.
Nyt kissojen taivaassa hyljätty, siellä kyynel on pyyhitty pois. Saa nukkua helmassa armahtajan, mikä parempi olla vois. Via dolorosa oli viimeinen polku kesäisen lemmikin. Muistele lähditkö mökiltä Sinä puhtain sydämin?
Liisa Aaltonen-
milloinkahan sitä taas muistaa käyvänsä töissä eikä olevansa lomalla?
eilen aamulla torkutin kelloa kaksi kertaa, tänään viisi kertaa kun sieltä sängystä ei vaan millään tunnu pääsevän ylös. kohta tunnin verran olen tuijottanut työkoneen ruutua saamatta aikaan mitään järkevää (paitsi juotua aamukahvin).
ehkä tää tästä helpottaa jo sitten syyskuussa*haukottel*
Paska päivä kaikin puolin
[q]Calumet, 9.12.2009 17:59:
---
Reivaaja, 9.12.2009 16:53:
---
KooKie, 9.12.2009 16:52:
Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa[size=1];D[/size]
---
Ei nii.
---
Perustelu? Ite ainakin tykkän tosi paljon vähän vanhemmista hyvännäkösistä naisista (lue: MILF), nimenomaan ulkonäöstä. Toki ei muutenkaan huonoja. :)
[/q]
No sä ootki 18.
eli.. .viime yönä ei sitte nukuttu paskaakaan. ja nyt tulee väsymys, ahdistus, kiukustus päälle.. ja mä istun viel kaiken lisäksi kotona.. AHDISTAAA!!!
Maanantai :(
[q]crissy, 10.7.2007 18:11:
rasittaa tää vitun kiree fiilis himas...*nyyh*
[/q]
Todella tuttu tunne, se ärsytttää helvetisti.
Itse menin viel tekee harvinaisen typerän ratkaisun siihen ajan puutteseen - vedin aamukännit yövuoron jälkeen huolettomasti kuvitellen, et "ei mun tartte huomenna mitään stressaa" ja sammuin siinä aamu kympin aikaan, sekä heräsin tietty vasta neljän aikaa. Käsittämättömän ajattelematon ratkaisu, eikä atm tule edes mieleen antaa itselleni anteeksi, koska aiheutin sillä pettymyksen rakkaalleni. Vaikea on ketään viihdyttää kun kuorsaa sikeesti x(
Mut tällästä välillä. Mokia nyt sattuu itse kullekin ja niistä sit on opittava. Harvemmin tulee tännekään postailtua muuta kuin hymiöitä, sillä elämä on oikeesti <3
[q]SoulWorks:
---
aerasi:
EI VIDDU SAATANA!!!!! PRKL... vituttaa ihan huolella enkä oikeen tiiä että miksi... BLAAAB... Saaatanisk..
---
Sitä varten me ollaankin täällä aina lohduttamassa
[/q]
kiitos!!
[q]Tiinuliinu81, 14.4.2009 14:29:
---
Sunshine^82, 14.4.2009 14:19:
kamala uneton liskojen yö takana ja nyt pitäis siivota koko kämppä.
---
Sama juttu ja siivous vielä duunin jälkeen, huh. Ei voinut sitten noina vapaapäivinä siivota*justjoo*.
[/q]
vapaapäivät meni johonkin muuhun.. =P
kamala uneton liskojen yö takana ja nyt pitäis siivota koko kämppä.
[q]pipa, 6.7.2007 13:27:
---
cjet, 5.7.2007 21:34:
Naiset.. Aina pitää turhasta jatkaa riitaa..
---
*släp* hyppää jojoon, ääliö!
[/q]
Kuin myös kääliö.
[q]Avernian, 4.7.2007 09:33:
Kipeänä, sairaslomaa
[/q]
Tonhan pitäis olla päivän :)
On kyl ollu harvinaisen paskapäivä.
oon kipeä, enkä kuule kunnolla.. olin tänään ekaa kertaa kahteen vuoteen päivän pois koulusta, flunssawannabeen takia.. just nyt kun koulu pitäis hoitaa kunnolla loppuun..... perkele.. ja pää muutenkin räjähtää kohta, ja nenään sattuuuu ja valivalivalivalivali...
Kauempana asuva kaveri, josta masennus on taas ilmeisesti saanu otetta. Miestä ei tunnu kiinnostavan oikein mikään, vaikka kaverit on suunnilleen hakemassa sitä kotoaan mukaan kaikennäköisiin systeemeihin. Harmittaa ihan hitosti sen puolesta.
Voi hitto.. kaikki menee ihan puihin taas*uuh*
[q]Saara, 8.6.2007 17:09:
Pomo ei ole myöntänyt mulle täysin vapaata viikonloppua (la. ja su.) nyt kahteen kuukauteen. Viimeksi ollut 21-22.04 vapaalla ja seuraavan kerran ku on mahollisuus niin olenkin jo lomalla 6.7 alkaen :E Saatana ku tekis mieli tehdä valitus tosta sen esimiehelle.
[/q]
meet kännis töihi ni johan saa vapaata
Uudet nahkaskandaalit, mitkä hiertäny uutuuden jäykkyyttään molempiin jalkoihin kaikkia judansseja.. Kuulema pitäis mennä muotouttaa ja pehmittää niiden nahka silleen ett saunoo ne jalassa?
Miks ei samantien pyydettäs vaik 5 kk vuokravakuusta ku muutat*pier*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,478
- 1,479
- 1,480
- 1,481
- 1,482
- ...
- 1,566
- Seuraava »