päivän :(

Back to häröily O

pöö, tuli krapula

[q]Birgie, 23.5.2007 19:22:
Toivottavasti juhannuksena sataa.

[size=4] VOI VITTUPERKELESAAAAAAAAAATANAA MÄ JOUDUN OLEEN KOKO JUHANNUKSEN VITTU NELJÄN SEINÄN SISÄLLÄ PÄIVYSTÄMÄSSÄ JA KUITENKI ON TOSI HILJASTA JA AIKA KULUU IHAN LIIAN HITAASTI. [/size]
[/q]

Toi ei kyl oo reiluu toivoo tommosta :(

[size=4]Et kiitti vaa, toi sun toivees on mun päivän :([/size]

Vitun myrskymatalapaine, tottakai just ens v-lopuks

...palkka meni :(

Perhanan tietokone päästi savut pihalle.

Ei ois niin yhtään heittää rahaa sen korjaamiseen ja uuteen osaan, tai huvittais muutenkaan tapella ja säätää ja yrittää löytää että mikä sieltä edes pimeni. Ai että mä rakastan näitä ATK -vimpaimia niiiiin paljon

2e meni hukkaan, luulin et pääsis opiskelee taas mut ei (olis pitäny ostaa lastenlippu tai tehä vakiot eli, jäädä kotiin nukkuu).

Opettajat passitti mut takas kotii ja sano et ne soittaa tän viikon aikana viel >:E

Uus koulu on kyl hieno mut mitä sählinkii se aiheuttaa ku kaikki vaa stressaa kaikest, liikaa uutta ja tuntematonta, vitusti n00bei joka puolel huoh!

vielki iha paska olo, ja huomen pitäs jaksaa pomppii

[q]jansku=p, 16.4.2005 00:09:
Huomenna on aina uus päivä--kyllä sä jaxat*nauru*
[/q]

toivotaan parasta

kuumetta, yskittää ja kurkku on karhea.

[q]Lene, 6.4.2005 03:17:
Kun AINA 'haukkaa kakusta suuremman palan kuin jaksaa niellä'.
[/q]

se on sitä ahneutta..Pitää syödä nopee pois ettei kukaan tulis vahingossakaan pyörittelee lusikkaa siihen viereen

kuumees jo kolmat päivää...ja silti tarvii töis käydä...*nuha**sars*

Huusin/raivosin/skitsosin/tiuskin kullalle.. pahotin (kummankin) mielen *grr**poks*

sokerihumala

kuumottaa tää uus tuleva työpäivä uudes työpaikas vaiks ihan turhaan, kuiteski überletkee mesta :/

jaahas, vähän kipee olo taas.

kaikki vaan kusee täl hetkel!

Syksy

huomen aamul taas lähtö larppijärvelle, keskiviikkona selvii kans jos saan palveluspaikan ja tarviiks enää palata sinne koulutuskeskukseen.. tää on sillee puoliks päivän :) ja :(

hc hedari ja flunssa maanantaist lähtien!

tää paikka on homees <3

mä haluun sunnuntaibissee :<

[q]Freja, 8.9.2006 20:31:
Luvattu aika myrskyisää säätä kun systerin kaa rantaudutaan Hampuriin
[/q]

Syysmyrskyn aikana on ehkä siisteint olla merel <3

O