päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,474
- 1,475
- 1,476
- 1,477
- 1,478
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kipee.. angiina on palannut (kahta kauheempana kun en edellistä hoidattanut, koitin pärjätä vain perslääkkeillä). Kurkku on törkeen kipee, sattuu syödä/niellä/puhua ja sattuu vaik ei tekis mitään noistakaan. Lisäks päätä särkee ja korvakin kipee -korvatulehdus?? Nimittäin kun oon kipeenä niin yleensä aina mulle pamahtaa se korvatulehduskin. Ja vielä lisää, mua väsyttää törkeesti
Eilen yks ihana mussu skitsoili mulle kokoillan.. okei, töissä kiireitä ja stressi on hirveen suuri niin mä _ymmärrän_ kyllä. Oon mä skitsonnut ja tiuskinut myös. Mut ei tunnu kivalta ei. Tosin mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin saan kauniin anteekspyynnön tänää. Ja onhan kohta vappu! Paistaa se aurinko pilvenkin takaa. eh..? *sydän*
kummatki simmut tulehtunu...hyvä ku auki saa... *uuh**poks*
tämä helvetin työharjottelu ja ylipitkät päivät.. 3 viikkoo tätä paskaa jäljellä jee.. nooh jos näin tahti jatkuu ja tuntimäärä ylittyy näin roimasti, niin viimisestä viikosta tulee helvetin helppo .. sitä odotellessa
[q]mayah, 7.3.2008 08:05:
Taas kipeenä.
[/q]
samoin*uuh*
tänään olin jo suunnitellut salille menoa mutta eipä tarvi mennä kun kurkussa tuntuisi olevan kaktus.
eilinen työpäivä tuskin auttoi tilannetta, lämmöt oli poissa koko päivän mutta ilmastointi ei*justjoo*
kurkku kipeenä, mut nokka ei vuoda enää onneks.
Heitin tänää lipat rappusissa aamulla töihin lähtiessä. Vasen kankku on niin perrrrkeleen kipee, et voisin vaikka vannoa et ikinä ei oo mikään ollu niin kipee. Istuminenkin onnistuu vaan vinossa asennossa.*toktok**grr*
ääh... pitihän se arvata että viikonloppuna sairastetaan.. 38.7 ja nousussa kokoajan..
ja sit ei ole edes mitää särkylääkkeitä..
selkään sattuu ja muutenkin ihan tyhmä päivä.. ja vettäkin pitää sataa vielä.*igor*
yskä*igor*
ei tää flunssa taida mennäkään ohi viikossa.
Kesällä FLUNSSA Prkl! Ei hyvää päivää Tätä ei saa kirveelläkään pois.
yli 39 astetta kuumetta*hikoil*
näin kipeä olen tainnut olla viimeksi..joskus 10 vuotta sitten? noh, vanhuus ei tule yksin.
täytyy toivoa vain että antibiootit auttaa, lääkärin heitto "on muuten ollut keuhkokuumettakin liikkeellä" ei kuulostanut sitten ollenkaan hyvältä*hmph*
en tiedä olisiko tää päivän :( vai :D mutta oon ollut töissä n. tunnin ja nyt jo mulla on esimiehen kanssa sukset ristissä*nauru*
"..en tiedä miksi otat asiat aina tuolla tavalla.." ..no ehkä siksi kysyn ja otan sen "tällä" tavalla (eli uskallan kysyä miksi) koska mun on ne vitun tilastot tehtävä huomiseksi koska joku ylemmän tahon valopää on keksinyt aikaistaa palautusaikaa viikolla. ja mikäli en jää ylitöihin niin aikaa on tasan tää aamupäivä.*dissaa*
enkä jää kyllä ylitöihin.
jos mä edes yhtään kuulostan ensi syksynä siltä, että olisin tänne jäämässä, niin tulkaa rakkaat ystävät heittämään mut niskaperse-otteella pihalle. ja äkkiä. tää on kaikkea muuta kuin hyvä työpaikka*eiei*
ahdistus, en halua mennä huomenna töihin vaan vielä ainakin pari päivää jatkaa lomaa*nyyh*
vaikka tuskin siellä pariin ekaan päivään mitään hyödyllistä saa aikaiseksi ja sitten onkin taas pari päivää vapaata.joten ehkä mä selviän tuosta maanantaista sen ajatuksen voimalla että mun tarvitsee vasta reilun viikon päästä oikeasti alkaa tekemään töitä ja tämän viikon vain näyttää siltä että "teen" töitä*joo**pepsodent*
talvilomaankaan ei ole onneksi kuin enää..vajaa kolme kuukautta*hihu*
paskaa...
pikkusisko lähti takaisin maalle*uuh*
okei nyt tekee mieli juoda perseet...
Kauhee työstressi(=duunissa ketään muuta ei näytä kiinnostavan paskan vertaa vaikka huomenna alkava kampanja menis päin vittua, ja kaikki hommat oli jätetty tälle päivälle ihan vaan mua varten)*dissaa*
Niska jumissa kauheesta työmäärästä(=päätä särkee)*toktok*
Lisäks mulla on ihan vatsatautinen olo(=oksettaa ja vatsaan koskee)*sars*
ikävä :(
[q]Pätkis, 22.10.2007 11:26:
Kuollut Puppa*nyyh*
[/q]
..oma päivän :( on kuume, en käsitä missä välissä oon ehtinyt sairastua kun en ole muuta tehnyt kuin ollut töissä*hmph*
no, kyllä mä tän tainnutan ennen perjantaita*joo*
kun ei näe formuloita suorana, et ottaa päähän! eikä jaksais mihkään raflaan lähtee kattomaan tän krapulan takia
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,474
- 1,475
- 1,476
- 1,477
- 1,478
- ...
- 1,566
- Seuraava »