päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,475
- 1,476
- 1,477
- 1,478
- 1,479
- ...
- 1,566
- Seuraava »
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(
Seuraavan kahden viikon:
Floristiikkakurssien opettajat = kuppasia norsunvittuja
[q]pirpeli, 20.5.2009 18:44:
Empatiakyvyttömät ihmiset saavat mut välillä niin väsyneeksi ja surulliseksi.
[/q]
Älä muuta sano, just ajattelin samaa. Tekee myös hyvin vihaiseksi!
illalla nukkumaan mennessä kerkesin huokaista jo helpotuksesta kaikkien sairastelujen olevan ohitse kun hammaslääkärikin eilen sanoi pahimman operaation mun hammaskaluston kanssa olevan ohi..
..ei olisi pitänyt, aamulla herätessä toinen puoli kurkusta ihan helvetin kipeä ja nieleminen ihan yhtä tuskaa. kiva kiva, kohta mulla on varmaan joku helvetin angiina*igor* missä mun vastustuskyky on juuri nyt kun sitä kipeimmin kaipaisin?*grr*
[q]Piiuzki:
äitin hautajaiset
ikävä
[/q]
Toi on kyl tosi rankka paikka. Itse kokenut saman.
Koita vaan jaksella..
[q]Lyylikki, 19.9.2007 19:54:
Kiitos Alko, että veit taas rahani.
[/q]
tuttu tunne
[q]lostgone, 17.9.2007 23:12:
---
Taika, 17.9.2007 13:45:
puudutus lakkasi vaikuttamasta ja sattuu nyt lähes yhtä paljon kuin aamulla*nyyh*
melkein toivoisin että mulla olisi tekarit. hammassärky on helvetistä*dissaa*
---
Viinaa ja tongit tai molemmat?
Mä varasin tänään ajan hammaslääkärille. Veikkaan, että se lekuri lyö rahoiksi.*blush*
[/q]
vain särkylääkettä ja porakone*hmph*
mä aloitan kaksi seuraavaakin maanantaita hammaslääkärillä, mikäs sen mukavempaa*justjoo*
puudutus lakkasi vaikuttamasta ja sattuu nyt lähes yhtä paljon kuin aamulla*nyyh*
melkein toivoisin että mulla olisi tekarit. hammassärky on helvetistä*dissaa*
Maukas kotiruoka.
Mä oon niin kyllästynyt näihin kauppojen valmisshitteihin et...
Osaisimpa mä kokata.
Eksä laitto niin hyvii kotiruokii, ettei mitään rajaa...
Ikävä.
Ruokia -kin.
Sekasin on joo rytmit ja muut.
Piti sitten vielä kaiken lisäksi mennä innoissaan iskemään vähät rahat kalliseen kamerakännykkään, sitä ikäänkuin joulahjana itselle puolustellen.
Myydään sopuhintaan nätti Samsung SGH-P510.
kiukuttaa.
Kirottu roskaloska sää.
Sen vuoksi jäi pulkkamäet väliin vaikka niin olisi tehnyt mieli. Ärrr......
Paha mieli.
Pää täynnä kusta.
Äipän kuolemasta tuli kuluneeksi 2 vuotta. Eikä kyllä muutenkaan ole hirmuisen voittajafiilis.
[q]Arrrmi:
pää humisee tyhjää ja suru ja ikävä vaivaa.. siinäpä tän päiväset.
[/q]
Sinäpä sen sanoit.
Seuraavan 6kk:n "päivän :(".
Miss you so much, A.
Paha olo.
Mä missasin Lumiukko -piirretyn ja joulurauhan julistamiset ja kaiken.
Joulufiilis antaa niiiiin odottaa itseään, missä se on?
[q]MiMoSa, 9.1.2008 09:38:
Mun on jo pitkään pitänyt käydä luovuttaa verta mut aina on joku juttu ollut, että en oo voinut käydä. Nyt aattelin, että pääsen mut enpäs tajunnutkaan ennenkö nyt, että b-hepatiittirokotus aiheuttaa 3kk karenssin. Eikä se jää siihen 3kk kun huhtikuussa tulee karenssiin 6kk lisää malaria-alueelle matkustamisen johdosta. Että se siitä luovutuksesta sitten. Mä vähän epäilen, että en pääse luovuttaa ikinä kun aina on jotain...*hmph*
edit: Mikä hitto siinä rokotuksessa muka voi noin pitkän karenssin aiheuttaa?*grr*
[/q]
[q]MiMoSa, 9.1.2008 11:31:
Mutta asiaa uudelleen tarkastellessa huomasin, että b-hepatiitillä se olikin 3vrk ja muilla se 1kk. Joten selvispä samalla sit tuokin, että miksi.*hih*
[/q]
Päivän [size=26]:D[/size]
Duunikoneen hiiren vasen näppäin sanoi sopparin irti 5kk ikäisenä. Taattua HP -laatua...
No eipä siinä mitään, mutta joutuu kökkimään täällä toimistolla vaikkei voi mitään tehdä Surffailu ny onnistuu auttavasti vaihdettuani näppäimien toimintajärjestystä XP:ssä..
Voi kilinColin minkä meni tekemään... :'(
http://www.colinmcrae.com/
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,475
- 1,476
- 1,477
- 1,478
- 1,479
- ...
- 1,566