päivän :(

Back to häröily O

Olo on järkyttävä ja sattuu pelkkä liikkuminenkin. Kroppa mustelmilla ja naama muodoton. Vitun hyvä hääpäivä tulossa huomisesta. Viimevuonna olin tosi pahassa räkätaudissa ja nyt. Voi saatananan saatanan saatana! raivo oli eilen mieletön ja jatkuu pitkänä vihana tänään! Jumankauta jos yksikään lökäpöksy ikinä mun elämän aikana erehtyy tulla jutteleen mulle!

melkeen vois alkaa talviunille kärvistelemään kun oli jo -2 astetta

[q]pirpeli, 23.10.2006 11:27:
Jostain tuntemattomasta syystä paskaakin paskempi ålå.
[/q]

Mun hieno intuitio maailmankaikkeudesta olikin jo keksitty (ei sinänsä yllätä) ja on karkeasti ottaen D-teoria. :( Eli ei tuu Nobelia Suomeen ensivuonnakaan. :P

Hienoa siinä kyllä on se, ettei tarvii keksiä pyörää uudestaan, kunhan nyt edes ymmärtäisi pyöriikö se sittenkin. Ei oo helppoo olla neuroottinen.

[q]astaroth, 22.6.2008 02:40:
---
Fuzzy, 22.6.2008 02:12:
Ollappa 18 jälleen.

---

mä kaipaan noilta ajoilta enemmänki sitä, että oli hyvännäköinen ja laiha.

[/q]
:D
Tuon unohdin muuten mainita:P Aina välillä kun kattelee siltä ajalta kuvia nii voi käpy että sitä on ollu
pinkee(vaikka nyt itse sanonkin:D )... täytyy kyllä myöntää että silloin oli enemmän vientiäkin*iloinen* Taitaa olla ihmisen parasta aikaa nuo teinivuodet. Harmi vaan että silloin sitä ei ihan tajua ja haluis vaan koko ajan olla vanhempi...

Mul on oikeestaan vähän ikävä meidän r'n'b aikoja. Ja erityisesti Tiikeriä...*uuh* Sielä vallitsi kyl kans sellanen plur meininki.
Se oli niiiin ärrämbeen kulta-aikaa se... Sielä opin myös tykkää housesta.
Ja ah ne vanhat hitit jotka soi sielä ekalla puolella<3 Ihania ihmisiä ja hitto mitkä bileet joka kerta!
Poket ja baarimikot! Tequilat ja sex on the beachit<3 Röökit tequilan jälkeen tiskillä<3 Korkkarit ja komeita miehiä<3*nauru* Ollappa 18 jälleen.

Noh... Nyt on vähän uudet kuviot mut perus idea on sama. Eri ihmiset vaan=)

45 minuuttia kalpenee tämän rinnalla. Ehkäpä ekaa kertaa tulee oikeasti huono omatunto lihan syömisestä. Tosin liha on liian hyvää jotta voisin sen käytön lopettaa, mutta yritän miettiä vähän tarkemmin mistä hommattua lihaa rupean ostamaan.
No makkarat piristää tunnelmaa. Suomessa en usko noin raakaa lihantuotannon kuitenkaan olevan..

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=10270

luulin saaneeni eilen huonoja uutisia mutta tämän päivän uutiset kotoa oli vielä huonompia*nyyh*

loppuukohan tää paskan sataminen mun niskaan ikinä? tuskin.

Tajusin et olen kohta 32 v enkä ole mitään

[q]kinderi, 16.12.2009 21:32:
Kyllä mä oon aina panacodit saanu ilman mitään sen kummempaa yrittämistä.[/q]
Veikkaan että juttu alkoi näin: ''mä oon nyt syöny 3 viikkoo buranaa..'' (meinaa mut piestiin joskus pesaril ja sain 800mg buranaa ku sanoin et tää kipu vittumaista. E: Sillon sain sitä infuusioTramalia baarissa tutustumaltani jampalta)

[q]
Kipu on elämää, mut tällänen lähestulkoon lamaannuttava ei silti ole kivaa.
Olis kiva esim.nukkua.[/q]

Ei se kivaa ookkaa.

Oli muuten maailman paskin päivä eilen! Mikään ei onnistunu... Ei mikään!! Ei oo ikinä ollu niin syvä vitutus päällä. Kaikki alko jo siitä kun avasin silmät ekan kerran.

[q]kinderi, 16.12.2009 21:49:
No ei ihan.. Voi toki johtua siitä että oon saanu ne kun on nielurisat leikattu, ja sitten viisureiden poistojen takia :)
[/q]

No jätkilt kyl odotetaan enemmän lääkärisääkin. :)

[q]keijukainen, 3.6.2008 19:59:
Kurkku kipeenä eikä meinaa hellittää millää
[/q]
sama. ihan kuin kurkussa olisi veitsenterä poikittain ja jokainen nielaisu sattuu. harvinainen viikkovapaakin meni tallinnan sijaan kotona nukkuessa.*uuh*
ehdinhän mä jo melkein kaksi viikkoa ollakin terve*dissaa*

Prkl ku noi yleisten aikataulut aina muuttuu, eikä suinkaan parempaan suuntaan. Ihan kun ei olis tarpeeks vaikeeta säätää kaikilla mahollisilla kulkuneuvoilla duuniin. Taas pitää miettii uusiks koko homma*toktok*

Hei urpot! Kun meette naimisiin niin pliiiiiii'iiis, elkää keksikö mahollisimman hyvää ideaa että pietään kahet juhlat kerralla, esim. uv+ häät! (JOOJOOO) Paska idea ja pilaa muitten ihmisten suunnitelmia ihan huolella. Jos on mahollista saaha ylimääränen juhlapäivä niin käyttäkää se, ei häitä pitkille pyhille jne.
YURPOT!
Emmaksa.

Nään erään ihmisen vikaa kertaa. Hyvästelyt on perseestä.

Saaks joku muu meses kavereilta viestin: "Hey is this your picture? *linkki*"

Nyt on jo kahelt kaverilta tullu... Meinaakse sitä että niillä on joku virus koneella

Ei helvetti... sanon vaan*igor* Miehet on mut YKS mies on
I wish he was dead.. Yes! DEAD!!! En olis vielä 3 vuotta sitte uskonu että toivoisin näin vielä joskus.
Olen tullut järkiini! Pitiks sen nyt soittaa... Tuli ihan kauhee fiiwis... Kaikki paska muistu mieleen yhel kertaa... Miks on olemassa niin hirveitä ihmisiä... Tai ihan sama kuhan ei tulis mun elämään ne.
Pelkään et mitä käy kun se pääsee ulos kk päästä. En haluu nähä sitä enää ikinä...*uuh*

*uuh**nyyh* on vaan huono fiilis... mistään ei enää saa kiksejä. Arkipäivät taas ihan perus samanlaiset ja sit tulee taas se yks vitun sama vkloppu.

O