päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,463
- 1,464
- 1,465
- 1,466
- 1,467
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Niska meni jumiin aamulla hiuksia kuivatessa ja nyt en pysty liikuttamaan päätä vasemmalle juuri ollenkaan. Samoin aina kun vähänkään jännittää lihaksia (esim. sängystä noustessa) tuntuu kuin joku iskisi puukolla niskaan.
Noh, meneehän tää aika tässä lääketokkurassa sängyssä maatessa :/
[q]Pätkis, 29.6.2007 13:40:
Mut hyvä tietää että toi Herttoniemi päivystää, jos alkaa näyttää siltä*joo*
[/q]
Joo se on todella hyvä paikka!
[q]Pätkis, 29.6.2007 13:18:
Työ*igor* Kaiken näköistä paskaa kerääntyy niskaan, enkä pysty muuta kuin raportoimaan että nää nyt vaan on kesken kunnes joku muu tekee jotain. Se on kiva et tulee viikonloppu, mut ei noi maanantaiks tosta mihinkään häviä.
Eläinlääkäri, johon saa ajan vasta ensi maanataille. Sen seurauksena yks surkea rusakko varmaan kesii nahkansa irti viikonlopun aikana, enkä mä pysty sitäkään muuta ku katsoo vierestä ja yrittää pestä ja hoidella näkyviä oireita*nyyh*
Vittu että kiristää.
[/q]
Jos on ihan akuuttia, niin miten olis pieneläinklinikka? Herttoniemenrannassa on kanssa todella hyvä eläinlääkäri (Eläinlääkäri Hertta, muistaakseni), jossa päivystetään myös viikonloppuna.
[q]Super-Kerttu, 27.6.2007 09:20:
Meillä taas on yksi, joka vahtaa kaikkien tupakalla käyntejä, auton kiekon kääntämisiä. Itse hän ei tupakoi, eikä omista autoa.. [/q]
Joo tää nainen on kans sellanen, et aina valittaa et tupakoitsijat saa enemmän taukoja ja ihmiset joilla on lapsia on enemmän pois töistä ja hän siis tietenkin tekee enemmän töitä kun muut, koska HÄN ei tupakoi eikä hänellä ole lapsia eikä sitä eikä tätä eikä tota
Ärsyttävintä on, että se aina niin esittää mukavaa, ystävällistä ja kaverillista mut sit puukottaa täysin kaihtamatta selkään.
No, onneks nykyisessä duunissa ei meidän yksikössä tollasia ole.
[q]Super-Kerttu, 27.6.2007 07:36:
---
mikke, 27.6.2007 06:36:
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä *sydän*
Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.
---
Vähän sama homma.. Mikä tollasia 40+v. (varsinkin naisia) oikein vaivaa. Himmeetä kyräilyy, selkään puukotusta, oman egon pönkitystä..?? Menis itteensä!
[/q]
Mun entinen duunipaikka oli jo sillon aika kamala ja kuulemani perusteella nyt muuttunut vielä pahemmaksi. Siellä on yks nainen, joka on niin katkera ja kateellinen ihminen, että pilaa kaikkien muiden työilmapiirin aivan täysin. Pahinta tietysti on se, että kyseessä on pieni, 6 hengen yksikkö, joka on erillään muusta firmasta, joten niiden samojen naamojen kanssa on sitten koko ajan.
Jos esim. palaverissa sovitaan, että tilataan 400 punaista kansiota joissa lähetetään materiaalia tahoille x ja y, niin seuraavana päivänä onkin tämä nainen jo sitten kitisemässä selän takana, että miks pitää just näitä kansioita ja just tota punasta ja eihän sinne oo mitään järkee ees lähettää mitään ja valivalivali.
Mä en voi tajuta miten joku jaksaa käyttää niiden suuren osan ajastaan pelkkään valittamiseen ja toisten haukkumiseen.
Vitun vammanen pomo.
Täällä firmassa ei ole joulun ja uudenvuoden välipäivinä yhtään mitään hommia, mutta niin vain ei meinaa päästää mua Ruotsinristeilylle kamujen kanssa. Syystä että itse on Thaimaassa. Mutta kaskas, ihan sama järjestely toimi tasan vuosi takaperin; pomo reissussa ja minä yhden kokonaisen päivän ja yhden aamupäivän poissa täältä.
Onneksi tää työsuhde päättyy vuodenvaihteeseen niin lähden jokatapauksessa risteilylle. Kuuntelen sitten päivän verran (puhelimitse) huutoa ja adjöö. Uudenvuoden jälkeen sitten kamat kotiin ja viimeiset järjestelyt ja moikkamoit, se siitä.
[q]illusion, 8.6.2007 23:11:
---
opmdevil, 8.6.2007 23:06:
Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.
---
hehe se Mikkeli on semmonen persläpi ei palveluita kaupunki!
[/q]
Kyllä ne Helsinginkin uimahallit menee kiinni kesäksi.
[q]Hyzenthlay, 24.5.2007 12:43:
heh, voiskohan sitä ottaa pari rohkasevaa ennen tonne menoo :D
[/q]
Mulle ainakin YTHS:llä iskivät kunnon kipulääkkeet naamaan jo ennen leikkausta. Koko homma (yks hammas leikattiin ja toinen vedettiin) oli ohi 20 minuutissa.
Tsemppiä! Kyl se siitä :)
[q]Sssan*, 23.5.2007 13:41:
Musta tulee näillä näkymin työtön merkonomi...
Aamulla vaan soitettiin ja ilmotettiin etten pääsekään töihin, ne oli ottanu uudet työntekijät joille saa maksaa harjottelupalkkaa...*dissaa*
JUST näin ja hiiohoi! Tällä hetkellä ketuttaa niin perkeleesti tää pieni perärööri-Vaasa!!!
[/q]
Joo, jos kuulut liittoon niin kehottaisin kyllä ehdottomasti ottamaan yhteyttä liiton juristeihin.
Musta on aina pöyristyttävää kun töitä teetetään harjottelijoilla, jotka pahimmassa tapauksessa ei saa siitä edes palkkaa. Meilläkin täällä usein tehdään niin, että vaikka harjottelijan tekemät työt kyllä jatkuvat, niin harjottelijan palkkaamisen sijasta tilalle otetaan uusi harjottelija. Paskaa hommaa.
[q]Verano, 10.5.2007 19:53:
Vitunkäsivitunminävittukokovitunpaskapäivävitunyksinäisyysvittukaikki.
[/q]
[q]satumetsä, 9.5.2007 20:46:
---
kottarainen, 9.5.2007 20:29:
Punkin purema sai kyllä paskoja viboja aikaan. Huomasin eilen että jokin nipistelee alaselässä ja huomasin pienen elukan kiinni ihossa. Mä en kai saanut sitä omin neuvoin kovin taitavasti irti, vaikeassa paikassa kun oli ja koska tänään alue on todella tulehtuneen ja kivuliaan tuntuinen :(
Mä en halua mitään aivokuumetta, joten toivon todella että tuo paranee pian ja pureman desinfioiminen auttaa. Olisi pitänyt hakea rokote aikaisemmassa vaiheessa, niin ei vainottaisi näin paljoa*toktok*
---
Onko siinä ihottumaa? Kuinka laajasti? Sitten lääkäriin, jos on. Muutenkin kannattaa mennä, jos ne oireet tuntuu epäilyttävältä. Kannattaa siis käydä tarkastamassa, ettei ole borrelioosia (jos on ihottumaa), johon mitään rokotusta ei käsittääkseni ole. Siihen puutiaisaivokuumeeseen on rokote mutta borrelioosi on kyllä paljon yleisempää kuin puutiaisaivokuume.
Luultavasti sun iho on vaan ärtyny, eikä siinä ole mitään sen kummempaa.
[/q]
Borrelioosin yleisin "oire" taitaa olla juurikin se punainen rengas pureman ympärillä, kuten epailijakin taisi mainita, joten kipinkapin lääkäriin. Mutsia puri punkki pari vuotta sitten ja hoitui antibiooteilla.
[q]Verano, 3.5.2007 14:44:
Helvetin käsi, ei jaksais enää. Vittusaatana.
[/q]
[q]Hyzenthlay, 24.4.2007 21:31:
Viime syyskuusta jonottanu hammaslääkäriin, eikä aikaa ilmeisesti kuulu ennen ens syksyä. Hampaat todennäkösesti mätänee suuhun ennen syksyä
[/q]
Juuri tuon takia päätin sijoittaa yksityisellä käyntiin.
Olin eilen hammaslääkärissä. Luulin kyseessä olevan vain vuositarkastuksen, mutta hammaslääkärini halusi välttämättä paikata yhden hampaan. Poski tuntuu edelleen epämukavalta puudutuksen, ei porauksen, takia
Kirjailija Kurt Vonnegut kuoli :(
[q]hemuz-, 14.3.2007 14:07:
---
Syce, 14.3.2007 14:04:
Mua nyt vähän ihmetyttää et ei ole henkkareita tarkistettu...myös allekirjoituksista pitäs selvitä aikapaljon. yhteyttä vain luottokunnalle niin homma lähtee etenee...--> onneksi päästää kohta eroon allekirjoituksista...
---
Tulipahan täs mielee, et entisen poikaystävän kortilla tullu joskus ostettua juotavaa ravintolassa :DD (kylläkin sen luvalla, mut eihän se mitää meinaa)
[/q]
Kuulemma meinaa. Eräs asianajaja on nimittäin todennut minulle, että toisen luvalla saa allekirjoittaa tämän nimissä olevan paperin.
[q]Hyzenthlay, 22.5.2007 14:15:
---
Annakins, 22.5.2007 14:12:
Kipupäivystys!
---
ei mulla varsinaista kipua oo, jotain pientä infektion tapasta vaan. Varmaan viisaudenhampaat nousee taas *täh* En tiedä onks tää tarpeeks hyvä syy mennä kipupäivystykseen
[/q]
On se. Sanot et sattuu ja taitaa olla tulehdusta. Ei se kuitenkaan kivaa oo jos suussa on infektio.
Huonosti nukuttu yö, painajaiset, pahoinvointi eilisillalta joka jatkuu vieläkin.
Nyt heikottaa, väsyttää ja ..väsyttää.
[q]WuZuul:
Alkaa olemaan veto vähä lopussa, mitää ei jaksa tehä vaikka pitäis.. tulee vaa nollailtua koneella.. Pitäs varmaa löytää joku joka vähä potkis tätä persettä liikkeelle.. Syksy on äässistä..
[/q]
Heh, kuin allekirjoittaneen suusta.
[q]Freja, 25.5.2007 22:19:
[/q]
Voi raukkaa :/
T. Riikka, Anna ja Maija
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,463
- 1,464
- 1,465