päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,462
- 1,463
- 1,464
- 1,465
- 1,466
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ois ihan kiva vaihteeks olla hyvällä tuulella ja iloinen, mut kai tää suo on eka rämmittävä läpi
[q]Verano, 26.10.2007 14:12:
---
Annakins, 26.10.2007 13:54:
---
Annakins, 26.10.2007 12:49:
Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.
haistakaa vittu.
---
Noni. Virkamiestasolla jo sanottu, että ei jatkoa.
---
Vittu toi on kyllä niin pelleilyä toi touhu siellä ettei mitään rajaa. Eikö ne nyt saatana ymmärrä, ettei ole mitään järkeä pistää osaavia ja keisseihin perehtyneitä ihmisiä pihalle/ olla vakinaistamatta heitä jolloin mahdollisesti lähtevät ihan itsekin.
[/q]
Absurdeinta tässä on se, että kenelläkään ei ole mitään käsitystä siitä, kuka meidän töitä sitten tekee jos tosiaan työsuhteita ei jatketa. Edellisen kerran kun näihin hommiin (viime keväänä) yritettiin löytää väkeä talon sisältä, löytyi peräti yksi kiinnostunut ja pätevä henkilö. UM:lle tyypilliseen tapaan ne varmaan ottaa sitten harjottelijoita näihinkin hommiin.
[q]Annakins, 26.10.2007 12:49:
Pahoittelen nyt seuraavaa kirosanatulvaa
[size=25]VITTUSAATANAPERKELE![/size]
Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.
haistakaa vittu.
[/q]
Noni. Virkamiestasolla jo sanottu, että ei jatkoa.
tylsää
[q]sapeli, 10.10.2007 09:40:
Hitsin tukkoinen olo, jos sitä nyt sais elämän ekan saikun tällä viikolla Olo on onneks ihan ok ku oon ottanu vitamiineja, kofua ja buranaa, mut on kyl semmosessa puolihorteessa ja nenä ihan tukossa - toivottavasti saa asiakkaat selvää kun puhun puhelimessa "giitolibja selvidys sabi liuggonen"
[/q]
Mä tulin maanantaina siihen tulokseen, et miuluummin tuhisen ja niistän kotona 2 päivää ku vedän ties mitä droppeja ja yritän tehä töitä, ku heti ku esim. nenäsumutteen vaikutus lakkas, oli ihan täysin pöhnänen olo.
Tänään tokaa päivää himassa, olo jo parempi ja huomenna toiv. pääsee töihin, koska muuten iskee paniikki.
Voi vitun vitun vittu!
[q]SyndroDome, 3.10.2007 16:21:
Saatanan polvi. Vituttaa kohtuullisen paljon. Vajaa viikon nyt annoin tolle huilia ja kokeilin tänään juoksemista, mut eipä tolla paljoa juostu
Toki rasitusvammat harvoin paranee rasittamalla. Lepii sit vissiin vaan. Onneks salit kulkee ja ranteet ainakin toistaseks taas kestää...
[/q]
vaihda vesijuoksuun! ei rasita niveliä.
Mulla on nyt viikon verran ollut jotenkin todella levoton olo. Ajatukset harhailee ihan muualla ja töistä ei tuu mitään. Kaikki alkoi siitä kun tajusin, että oon nyt ollu samassa duunissa 1,5 vuotta. Viimeseen 10 vuoteen en oo yhtä pitkää aikaa ollu paikallani. Tietyllä tavalla sellanen olo, et pitäs siirtyä taas johonkin suuntaan. Vaikka palata koulunpenkille...
[q]Janisa, 18.9.2007 20:17:
Ei perkele helvetti! Kakka!
Ruhjoin mun pyorasta vaihteet rikki tana aamuna, mutta positiivisesti ajattelin ne IHAN ITSE jotenkin korjata tanaan illalla, mutta nyt mun kamera meni rikki myos.
Taa paiva on kirottu. Haistakaa nyt jo...
[/q]
[q]Janisa, 21.11.2007 05:27:
Oon aivan aarettoman kiukkunen ja kaikki vituttaa. Nyt vaan pitais mieli tsempata huomiseen reissuun. Ei kiinnostas yhtaan.
[/q]
beibsi oon samis!
Mäkin kesällä nukun tosi vähän eikä mulla oo silloin sen kanssa ongelmaa, mutta talvella tää nukkuminen tuntuu aina olevan ongelma.
Eikohan kaikilla oo sama juttu. Suomessa on kesalla todella paljon auringonvaloa joka vaikuttaa viereystasoon, talvella taas jatkuvasti pimeaa.
Ma huomaan eron myos taalla, vaikka ero kesan ja talven valilla ei olekaan yhta dramaattinen kuin Suomessa. Marras-joulukuussa mun on paljon vaikeampi herata 6:10 aamulla, koska sillon on viela pimeaa kun taas muina kuukausina ei juurikaan ole ongelmaa koska kuudelta on jo aurinkoista. Huomaan myos ison eron jos joskus unohdan ikkunan "kalteriverhot" alas illalla kun meen nukkumaan jolloin aamulla makkarissa on pilkkopimeaa kun yritan herata.
Perkeleen samperin helvetin perrse, että pitikin taas polttaa älytön määrä rahaa viikonloppuna *toktok*
Ja muutenkin vedettyä ihan liian tiukat kännit perjantaina
kotona (?) :/
Sormet kohmees, jalat kohmees, ja muutenkin hirmu kylmä. Ja mul o kolme pitkähihastaki päällä mut silti.
Haluis lämpimään
[q]Lyylikki, 30.8.2007 15:49:
...pitäisiköhän teidänkin vähän opetella joustamaan siellä kunnallisella puolella.
[/q]
Ei. Julkinen sektori ei taivu. Kaikki tehdään niin kuin normeissa ja ohjeissa lukee. Aina.
(valitettavasti)
Joo. Nukuin huonosti, näin ihmeellisiä unia ja aamulla oli ihan syksyinen fiilis. Sit istuin spårassa ja luin 100:sta kun silmiin osui Saana Katilan kolumni Hetki hautausmaalla. Sen lukeminen klo 8.30 tiistaiaamuna spårassa oli vähintäänkin hämmentävää ja tuskallista. Juhlapyhiin yms. osaa jo varautua ja suhtautua tietyllä etäisyydellä niin, ettei ole ihan kamalan avuton olo, mut sit on niitä juttuja, jotka vaan hyppää suoraan nenän eteen ja hetken aikaa on ihan hukassa. Silloin taas tajuaa kuinka suuri se aukko sydämessa onkaan ja tietää, ettei mikään tuu koskaan täyttämään sitä.
Mulla on ihan kamala ikävä ja tiedän ettei se tule menemään pois (enkä oikeastaan haluaisikaan että menee), mutta joskus vaan on päiviä jolloin se tuntuu ylivoimaiselta. Tänään on yksi niistä.
[q]Verano, 27.8.2007 16:03:
Miks hemmetissä mun pitää olla tämmönen, aivan naurettavaa ja typerää
[/q]
ps. tiedät, et tiedän tarkalleen mitä tarkotat :) onneks ei olla yksin!
Tajusin just vanhoja blogeja lukiessani, et siit on tänään tasan 2 vuotta ku sain sen typerän tekstarin :/
Oli ihan kiva pyörälenkki, mut kohteen ois tietty voinu valita paremmin
R.I.P. iskä *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,462
- 1,463
- 1,464
- 1,465
- 1,466
- ...
- 1,566