päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,464
- 1,465
- 1,466
- 1,467
- 1,468
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Aivan mahtavan täydellinen viikonloppu kaatui sitten sunnuntaina Onnelassa niin huolella kuin olla ja voi
Saa nähdä menikö eräs tärkeä ystävyys mukana :(
Voi kirottu digiboksi. Samsungin kovalevyllinen 500e digiboksi otti ja kyrvähti 33kk ikäisenä, vieläpä juuri kun saatiin kolmen päivän väännön ja säädön jälkeen uusi kangas ja tykki kattoon ja näille piuhat ym.
Voi perkeleen perkele.
Ja saa näköjään tosissaan vääntää kättä myyjäliikkeen kanssa siitä, että tahdon samanlaisen KOMPONENTTIULOSTULOllisen boksin sijaisboksiksi, että saan kuvan videotykkiini.
[q]alphamagic, 23.1.2007 19:09:
---
Mar6, 23.1.2007 19:07:
---
alphamagic, 23.1.2007 18:59:
Kauhee ikävä meidän koiraa
Kai se vaatii aikansa ennenkun tottuu et se ei oo jaloissa pyörimässä ja juoksemassa ja nuolemassa naamaa
Kummasti kerkee parissa kuukaudessa kiintyy omaan pikku vaaviin.
No mut, sen on parempi saada kunnon hoitoo kasvattajalla jne, hoppas se viel parantuu ja tulee takas
---
Miks se takas sinne meni? Takuuhuoltoonko?? Toivotaan et se paranee :)
---
Sil on ollu virtsatientulehdus kokoajan ja jos se ei parane se lopetetaan. Vähän mieli maassa.
[/q]
Voisko se johtua stressistä? Meidän koiralla nimittäin oli kanssa virtsatientulehdus aika pitkään hetki sen jälkeen ku tuli meille keskellä kylmää talvea 8 vuotta sitten. Sit se tottu uuteen ympäristöönsä ja se meni ohi.
[q]pirpeli, 24.1.2007 11:06:
If I just could control these FUCKING MOOD SWINGS!!
Spaced-sarjan Tyresia lainatakseni....
[/q]
En voi auttaa enempää vaikka kuinka haluaisin :( Työasiat pitää hereillä öisin kun tiedän mitä todellisuus siellä on.
[q]Verano, 19.9.2007 20:54:
Hemmetin käsi ja väsy ja kiirus x/
[/q]
tyhmä käsi!
http://www.middle-east-online.com/english/?id=19085
video, josta artikkeli kertoo:
Kidutus on Egyptissä asia, jota tapahtuu niin poliisi- kuin metroasemilla. Tämä taitaa olla sieltä lievemmästä päästä :(
[q]astaroth, 8.1.2007 22:18:
:(
[/q]
[q]Indiboi, 23.12.2006 16:29:
Noh, mä en ole pitkään, pitkään aikaan lukenut mitään noin hienosti kirjoitettua tekstiä kuin tuo kyseinen juttu. Siitä oliko sen jutun paikka juuri tässä kyseisessä numerossa voidaan kiistellä, mutta olin suorastaan yllättynyt että tuon tasoista tekstiä NYT:istä löytää. Juttu oli harras, tunteisiin menevä, silti hienotunteinen (toki siinä aika tarkkaankin kuvailtiin sitä miten kaikki kuolemat eivät ole mitään kauniita lähtöjä, mutta toisaalta en kokenut niitä mässäilyiksi) ja sisälsi ennen kaikkea aivan hemmetin hienoa sanan käyttöä.
[/q]
Noh, mun mielestä olisivat voineet ajoittaa juttunsa hieman toisin...
Toi ukkonen. Tai pikemminki se, et mä pelkään sitä. Ja mä oon yksin kotona.
Ja toi sää rupee pikkuhiljaa aiheuttaa pahaa pääkipua.
Mut jos menis vaiks pian ohi, niiku ilmatieteenlaitos lupas..
Mun oikeen käden kyynärpääs on ny jotai häikkää, joku hermo säteilee kipua aina välillä sillai aaltoilevasti, ja reaktiona mä en pysty liikuttaan sen käden sormia, ja joudun nostaa käden ylös.
Au? :'(
[q]Verottaja, 21.7.2005 21:35:
Aina silloin tällöin tulee tämmönen fiilis...
http://img311.imageshack.us/img311/2185/c14329405kh.gif
[/q]
Hahaha :D toi on just tollast forum-postailu menoo "ei saatana mitä noi meni pistää tohon saatana ei ei ei voi hyväksyy byäää tuu *ittu irl aukoo päätä prkl!"
[q]Energizer, 21.7.2005 22:51:
Ainakin 5 tietokoneeseen liittyvää johtoa pitää hommata, koska kaniini on jyrsiny ne paskaksi*eiei**igor* hittolainen... ei toimi netti eikä printteri ja näyttökin paskana*grr*Puoli vuotta vanha kone...
[/q]
Jos toi olis mun kani, ja se olis laiska + ruma nahkakasa, niin tekisiin siitä lapaset ittelleni <3
Tentti klo. 14-> ja vituiks menee.
rahat loppu, ja mutsi lähös koht kuukaudeks landelle, eli pitäs nopee pyytää lainaa :.E palkka tulee vast viikonpääst
Joku jukka otti mun irkkinikin ja totes kysyessäni että onkohan millon viahtamassa että kyl mä saan käyttää tätä jos haluun =P
haikee olo *täh*
puuhku ku taas yksin ajatustesa kanssa. saas nähä onko huominenki aamu ekan tunnin verran pelkkää toivottomuuden tunnetta.
kuume+krapula
huomattiin aamulla että autosta oli yöllä keikattu soitin ja kaikki mun hyvät (aidot) cd-levyt.. soittimella ei niin väliä mut musat harmittaa..
..ja toinen pikkuliskoista kuoli suolistotulehdukseen antibiooteista huolimatta..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,464
- 1,465
- 1,466
- 1,467
- 1,468
- ...
- 1,566
- Seuraava »