päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,461
- 1,462
- 1,463
- 1,464
- 1,465
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Steven Hoaks, 7.11.2006 08:36:
Ei tainnut olla fyyssinen tippuminen
[/q]
No ei.. Mut tänään on uus päivä, josko ois sitten parempi. Ainakin osaan olla varuillani enkä lähe tuonne ylös leijailemaan.
voi olla etten näekään murua tänään, kahden viikon odotus voi pahimmassa tapauksessa muuttua kolmen viikon odotukseksi
No onneks noin ei käyny.
Mun päivän :( on se et huomasin et mun lempityöhousuissa on reikä. Ja vielä sen verran näkyvässä paikassa että sitä ei voi oikein huomaamattomasti paikatakaan.
Kesä on jo puolimatkassa :(
[q]MiMoSa, 28.6.2007 08:47:
Sääennuste. :(
[/q]
Tällei allergikkona on pakko todeta, että se on ihan hienoa että sillointällöin satelee ja tuulee hieman enemmän että kaikki siitepöly ja muu pöly & skeida kaduilta, katoilta ja ylipäätään kaikkialta valuu viemäreihin ja poijes.
Tosin en itsekään toivo mitään kesän 2004 kaltaista, koleaa the sadekesää
Käytii ostaa pikkujouluviinat, ja kaikki oli hyvin siihen asti et yks laatikko nostettiin tavarahissiin duunis. Eiköhän pahvilaatikko pettäny ja kaks glögipulloa meni paskaks ja glögiä oli kaikkialla. Nyt on skumppapullot jouduttu ottaan pois kolmen pakkauksistaan, etiketit punaisia ja lonkerotwelvarikin jouduttiin kuorimaan.
Ei se ny rahallisesti iso menetys ollu, mut si ääääh typerää.
Kaiken lisäks hedari hiipimäs koko ajan tuolta takaraivosta.
[q]Hyzenthlay, 18.6.2007 08:50:
viddu et näyttää juhannuksen sää kehnolta. No vois se kai vieläkin huonompi olla, pitäs kai olla vaan tyytyväinen.
8h työpäivä ja oon kun nukkuneen rukous...
[/q]
Juh, ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun noita ennustuksia katselee. Kuitenkin 3-4pv tuollainen sateinen ja kolea sääennustus eteenpäin harvoin muuttuu paikan päällä ihan päinvastaiseksi, eli viittä vaille helteiseksi auringonpaisteeksi..
Syö vaan niin julmetusti miestä se, että sen ainoa kerran kun jussiin panostaa todella huolella niin taloudellisesti kuin muutenkin, tulee säiden puolesta paskin juhannus miesmuistiin
On vähän väsy. Vieläkin. Mis vaihees mä ehin oikeen edes nukkua? En oo ees nähnyt rakastani 3 päivään hereillä
Nii joo, sekin vielä, ettei ole edes vaatteita tai lahjaa illaksi. Aikasemmin ei ollut rahaa hankkia niitä, viikko sitten tuli palkka ja nyt vasta ehdin töiden jälkeen tänään kaupungille, ja sekin on sen hemmetin lääkärin kautta.
Mä halun hermoloman ja sitten uuden työn.
[q]UnityF, 21.10.2005 18:14:
itken...
tahon olla yksin ja itkee..
koska aina satutan jotakin josta välitän...
pilaan aina kaikki..
olisi niin paljon parempi kun olisin nyt ilmaa..
se tunne vain voimistuu..
tahtoisin lentää vain pois mut en osaa sitäkään pilaisin senkin jotenkin..
itken..
itken ja kuuntelen musiikkia..
ehkä se kuuntelee mua mut jossain vaiheessa kappalekkin vaihtuu ja uusi tulee tilalle mut mun elämä jää silti jää polkee tähän paikoilleen..
itken ja tunnen pahaa oloo. .
huudan seinille mut ne ei vaan vastaa..
pyyhin kyyneleeni ja itteni..
ehkä parempi niin.
[/q]
*hali**pus*
Vieläkin kipeenä, vaikka johan tässä puoltoista viikkoo kotona oltukin selkä paskana ja prkleen räkätaudissa!
Tää olis vittu pitäny kirjottaa jo kolme päivää sitten! Perhana...
Windows 98:n tilalle Windows XP... ei siinä mitään, et paska korvataan toisella, mut se perkele (mies itse) poisti hätäpäissään "_VÄHÄN_" tiedostoja ja niiden poistettujen tiedostojen mukana meni mm. _KAIKKI VITUN SAATANAN PERKELEEN PROJEKTITKIN_...! Kivat mulle... Ei oo taas vituttanu vähään aikaan näin vitun paljon!
Kiitos ja kuitti! Melkeen elämä pilalla!
PS. Kaikki ne, jotka tulee saamaan mun monopromo CD:n, nii älkää ihmetelkö parin biisin kohdalla olevaa "mokaa".. niitä ei välttämättä huomaa, ellei kuuntele korva tarkkana! Huomasin itekin vasta viime viikolla, mut minkäs enää teet, q ei oo filuja enää! VITTU..!
Et sillee...
Kämpäs o iha hemmetin kylmä. Siis iha liian kylmä. Villasukatki jalas ja fleecehuopaan kääriytyneenä yritän lämmetä ees vähän. Hrrr. Ei ihmekään jos flunssa pitkittyy täs prkleen iglussa.
Ääni si menny oikeestaa kokonaan. Aamul soitin pomolle ni suusta pääs vaa vinkasu ennenku sain röhittyä itelleni äänen. Nyt pian terveyskeskukses käymää, en jaksa lähtee pidemmälle.
Eilen ja tänään menny ihan liikaa rahaa turhuuksiin, kuten siideriin ja raskaaseen ruokaan :/
Ehkä mä vaan oon liian pitkään tehnyt asioita ilman taukoa, alkaa olee paukut aika vähissä ja mieli maassa.
[q]Lucifer Inc, 12.1.2008 19:41:
paskaa...
ja päätä särkee vitusti, eikä ole särkylääkkeitä...
[/q]
[q]Zeratul, 12.1.2008 02:00:
---
Annakins, 11.1.2008 19:12:
---
Zeratul, 11.1.2008 17:20:
---
Annakins, 11.1.2008 17:05:
Lähen himaan kuuntelee kantrii.
---
Jos on pakko kantrii kuunnella nii suosittelen sitä chicks with dicks:iä.
---
ei se oo tarpeeks masentavaa, niiden biiseis on liikaa asennetta.
siis oikeestihan jos oikein haluis masistella, ni pitäs kuunnella just jotain Garth Brooksii, mut en kykene alentuu siihen ni tyydyn Johnny Cashiin, ja se kyl oikeestaan vaan piristää.
---
Joo joo, mäki aina kuuntelen Cashin hurtia ennen ku lähen bilettää et pääsen fiilikseen! :D
[/q]
Kurkku snadisti kipee ja työhuoneessa kylmä. hrr.
No ehkäpä se tästä teen voimalla!
Taas snadisti ahdistunut olo. Juttu meni läpi leijonan kidasta, mut se sit vaan tarkottaa sitä et todellinen pyöritys alkaa. Yritä tässä nyt sitten revetä joka suuntaan, kun toisaalta puskee palestiinaa ja pariisia. argh.
Ois muuten kiva tietää miten ne on meinannu hoitaa mun duunit jos mun sopimusta ei jatketa, koska nää vaatii reilusti enemmän aikaa kuin mitä päivässä on työaikaa. Siitä vaan jakamaan kahdelle myös ylityöllisetylle ihmiselle...
Vanha tappelukeissi menee viimein käräjille 27.11, olin asianajajaani sen vuoksi tapaamassa. Mutta mutta... Aikamoisen pommin tiputti asianajani kun kyselin kustannuksista, ne ovat luokkaa 2ke + lievästä pahoinpitelystä sakot päälle.
Ja vaikka vastapuoli voi joutua maksamaan niistä edes osan, niin minä joudun ne maksamaan ensin ja tämän jälkeen perin niitä vastapuolelta.
Aikamoinen ylläripylläri tälle perjantaille
Olisin äärimmäisen onnellinen jos joku toisi mulle nyt kuumaa keittoa koska pyörryn ihan kohta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,461
- 1,462
- 1,463
- 1,464
- 1,465
- ...
- 1,566
- Seuraava »