päivän :(

Back to häröily O

[q]mayah, 19.11.2007 06:07:
Kaktus kurkussa.
[/q]

Miks sä semmosen oot menny nieleen!?

Taas kurkkua kivisti aamulla :(
Korvaakin hieman.

[q]mayah, 12.10.2007 09:50:
Mennään sunnuntain pumppiin, ni sit on kaikki muut paikat niin kipeenä, et unohtuu selkäkivut
[/q]

yritän ehtiä siihe mennes pois hämeestä! :)

Mun hämähäkkikammo on niin kauhea et se haittaa jo olemista ja elämää ja ja ja kaikkee saa nähä mitä tästäki tulee.

Laski vähän tunnelmia, kun ensin myöhästyin minuutilla 15:26-junasta Hämeeseen. Pasilan liikennevalot oli jotain nii helvetillistä, et si jäin junasta. Noh, "16:12 menee seuraava juna, puol tuntia ei tunnu missään" ajattelin. Mut se nyt si kuitenkin tuntui jo jossain, kun loppujen lopuks ic55 lähti Pasilasta 16:50. Oli vähä myöhäs.

Huulirasva hukassa, en oo pystyny rasvaan huuliani huulirasvalla sitten eilisillan :/
Tavallinen rasva ei paljoo auta.. Iha hirvee olo

Oon nukkunu _ihan_ liian vähän. Jännä kirja vei mennessään. Edessä aika monta tuntia hereillä. Pitäs jaksaa. Jeij.

[q]vala, 26.12.2009 11:26:
Banaanikaan ei mahdu suuhun.
[/q]

Joo ei sais nauraa mut just sun kommentoimana tää oli jotenkin ..

Tossa joka suuntaan juoksennellessa ei sitä huomannu, mutta nyt kun otin töissä kylmää vettä, tajusin, etten pysty edes nielemään. Mun kaula on iha turvonnu ja pää täynnä räkää.

Kaiken lisäks, kun yritän tässä teetä juoda, mua piirittää kukkakärpäset. Yks pääs jo hengestään, mut tällä kertaa ei mun teemukiin, vaan se jäi tippuvan paperipinon päälle.

Iha oikeen sille.

Oon ihan penteleen väsynyt. Oon heränny jo neljältä jonka jälkeen en saanut unta. Nyt oon hiljaa ja väsynyt.

Olin ostanu tuoreita persikoita, ne oli ylihyviä, ja nyt hokasin että niitä ei oo enää yhtään. Jouduin tyytyyn päärynään ja nananakseen, joka oli siis tölkistä.

Mut ne ei auta, ku oisin halunnu persikoita

Palkkis ilmoitti, etten saisi kesälomarahojani etukäteen, vaan vasta 15.7 niinkuin muutkin.
Olin pyytänyt, että saisin ne jo 15.5 koska satun olemaan toukokuun lomalla. Ihan niinkuin viime vuonnakin, jolloin moinen järjestely onnistui. Ei näköjään enää.

Menikin koko päivä vituiks ja ties mikä siinä samalla.

Tosi vitun jees.

[q]senso, 22.4.2009 20:15:
ei tarttunu täkyyn
[/q]

Ku ois vähä tota siivottavaa ja pakattavaa

[q]senso, 22.4.2009 20:08:
harvoin mä mitää buranaa otan, vaan jos särky ylittää tietyn ikävän kynnyksen. lihasjumijumia veikkaan, taisin nukkua heikossa asennossa sillä heräsin niskat kipeenä :D
[/q]

hierontaa, tiikeribalsamia tai jyvätyyny niskaan! (tai kaikki mieluiten)

Seuraavii sopivii lääkäriaikoi on joskus loppukuusta. Kai mä meen huomenna sitten vaa keskustaan kököttään ja toivomaan onnea päivystykseen.

Mä en vaan saa unta. Tai saisin mä varmaan, mut mä en uskalla sammuttaa valoja ja telkkua

En vaan osaa nukkua yksin. Inhottaa kun pienikin ääni jossain saa mut melkee pois tolaltani. Nyt ku ei oo enää kissojakaan ni oon si ihan yksin, eikä voi jotai kolahdusta tms laittaa niitten piikkiin. Sitäpaitsi toinen kissa nukkui aina mun rinnan päällä niin mulla oli turvallinen olo.

En tiiä mikä auttais

Just ku sain pyykit koneesta, laitettuu ne korii ja mentyy rappuun, ni puolivälis hokasin et vittu sielhän sataa. Hain ripeesti jo kuivat lakanat ulkoota sisälle, ja ny kuivattelen niit hemmetin kosteita lakanoita sisällä roikottamal ovista tosi jees vittu, emmä oiskaa halunnu kuivaa niit ulkona

Oon nyt nukkunut jo kolme yötä huonosti. Viime yö oli hirvein, tai no, alkoi jo illalla. henkee ahisti ja jouduin keskittymään siihen et sain syvään henkeä. Yöllä rupes sattuun kurkkuun ja aamulla oli ihan kuumeinen olo (kurkkukipukaan ei ollu kadonnu), mutta ei kuitenkaan ollu kuumetta. Keuhkoissa tuntuu vieläkin ahdistavalta.
Tulin silti töihin, kun sinänsä jaksaminen on ihan ok. Tuntuu vaan tosi oudolta ja hengittäminen on jotenkin vaivalloista.
En siis pääse vieläkään salille

Shoppailuhimo iski väärään aikaan. Kerrankin ois voinu mennä kaupungille shoppaileen rennosti ja kivasti ja ajan kanssa, mutta sitte noi penteleen kaupat o kii :(

Ja JUST kun alko näyttää päivä kirkkaammalta ni mun pitää nähä jotain mikä toi taas mietteliään ilmeen kasvoilleni. Ihan sama jos se ois joku muu ku hän, mut ku se ny vaan on si se. Rgh.

O