päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,447
- 1,448
- 1,449
- 1,450
- 1,451
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]_-JackaL-_, 3.5.2007 21:15:
There is no bottom...
.... U die before u reach it.
[/q]
Maybe so then..
Joku urpo oli tullu aamulla kotiin ja jättäny jääkaapin oven auki <3
Flunssa pahenee, pahenee, ja pahenee. Ja huomen pitäs hypätä lentokoneeseen. "Jee".
Mussa on vikaa (no se nyt ei ole sinänsä mitään uutta) enkä tiedä mistä se johtuu. Ajan terveyskeskukseen ois saanu tälle pvälle kello 14:25, jota en voinut ottaa. Huomenna joudun kasilta pommittamaan jos saisin paremman päivystysajan.
:/
Hirvee hedari.
Mul on pian työhaastattelu ja myös sellainen tunne, että koko homma tulee kuseen.
[q]RainChild, 21.3.2007 18:48:
Ollu ulkomailla?
[/q]
Jjjjep! Ja kaikista parasta on, et kuuntelin siskoani, joka sanoi et mulle ei maksa mitään vastata puhelimeen jos se soittaa sen aussiliittymästä :D Onneks se lupas maksaa ne vastatut puhelut :DD
liian iso humala.
Halu lomaileen.
Pikakännit töiden jälkeen. Pääsin kahdelta ja kolmelta odotti kyyti kotiin. strongbow, crowmoor, 2 minttua ja 2 gintonikkia. Pääsin kotiin ja lopulta kömmittyä sänkyyn, olin siinä kolme sekuntia ja juoksin vessaan eikä tarvinu ees sormia työntää kurkkuun. Nyt jo naurattaa mut hyi helevetti. En tiennykkää et mul on noin heikko viinapää..
Enks mä sanonu jo jossain aikasemmin että tuskin pääsen tänäänkään ajoissa kotiin? No, en päässytkään.
Kuulin yhen uutisen, jota olin kyl tavallaan ounastellut, mut silti se tuli ku salama kirkkaalta taivaalta tai jotain. Mä oon ihan helevetin järkyttynyt, enkä oikeen tiiä miten olisin. Mun pitäis olla iloinen toisen puolesta, mutta ei.. Emmätiiä.. Kai se tästä ajan saatossa, tai sitten ei.
Tosi ahdistavaa. Ja vielä reissun alla kuulee tällasta. No morjens.
[q]Avernian, 23.1.2007 19:32:
Heh. Täällä samat.
lohduksi.
[/q]
Kiitos.
Huomenna si ehkä parempi päivä.
En tiennyt et tää olis näin raskasta. Jotenki pikkuhiljaa alkaa vasta ihan _oikeasti_ tajuamaan, mihin täs ollaan menossa.
..But hey, that's just life...
:/
Alkaa oleen niska ja hartiat jo niin jumissa, että sattuu päähän. Pian en varmaa enää pääse ees sängystä ylös. Vois varmaa mennä lääkärille.
Rikkinäisen huulen lisäksi koko olo. On jo muutaman päivän ajan ollut sellainen olo, että kaikki ruoka yököttää, voin pahoin, heikottaa, on tuskanhikeä, olen koko ajan väsynyt.. Kai se on tää lääkekuuri. Tänään en enää toisia lääkkeitä ottanut, ja olo iltaa kohden miedosti parempi. Mutta silti, aika paha olo
[q]Cjet, 27.8.2006 09:03:
Kiva herätä.. keuhkot vinkuu, hyvä että saa happea, ja ku yrittää yskiä auki nii tuntuu että rintaa vaa ahdistaa eikä saa hengitettyä.. Tähän kohtaan joku astman puhkeaminen ois ihan vitun lungi juttu. Mut sitähän ne on monta vuotta jo sanonu että "Lopeta röökin polttaminen"..
[/q]
:( Mulla ihan sama, tosin se johtuu kyllä ihan tästä:
Mukava savu. Siellä vasemmassa yläkulmassahan siis pitäisi olla ne 3 kerrostaloa, onko se nyt Aino minkälientie tms? Rupee jo pikkuhiljaa vituttamaan. Liuta kirosanojakin tähän perään vielä.
Äähh..
Ihan tyhmä juttu. Jokin vaan. Silti, huoh.
On niinku harvinaisen paha olla.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,447
- 1,448
- 1,449
- 1,450
- 1,451
- ...
- 1,566
- Seuraava »