päivän :(

Back to häröily O

Ihan veto pois.

Sit viel yks juttu ja kaikki ja ei mitään ja kaikki ja voi ressi...

Aamu, tai päivä vaikka, ei oikeen alkanut kivasti. Toivottavasti edes paranis loppua kohden. Menempäs siis purkamaan vitutustani tuhlaamalla rahaa jota minulla ei ole.

[q]Foxmagon, 12.8.2006 18:12:
Aftabbia kehiin.
[/q]
Afmikä?

[q]Freja, 23.2.2006 10:07:
Sain eilen kortisoni-antibioottikorvatippoja, ja itku tuska ja hampaiden kiristys.[/q]

Jep, ja olo pahenee entisestään.. Nyt tuntuu et on kuumetta (mittarii ei löydy *grr*) ja korva taas entistä kipeämpi. Ja pakko mennä töihin ainakin muutamaksi tunniksi, ei tähän aikaan voi enää kellekään soittaa että "meetkö tunnin päästä töihin" Olo on aivan hirvee, nyt oon ihan jäässä vaikka äsken tuskailin kuumuutta..
Todennnäkösesti lääkäri on sitten tupannut mulle jotain sellasii korvatippoi jotka vaan pahentaa oloa, joille oon allerginen. Noit tippoi ei saa käyttää sisä- tai välikorvatulehduksiin, entä jos mul onki jompikumpi ulkokorvatulehduksen sijaan? Tai sitten oon vaa allerginen sille antibiootille mitä näissä on. Kuka tietää. Olo on vaa nii vi-tun hirvee *nyyh**nyyh**nuha**nyyh*

[q]cjet, 1.2.2007 19:00:
Kiitti neighbor Toi onneks vähä hjelpotti.
[/q]

Any time

[size=5]ps. se burnout-skaba on vielki pelaamatta ;)[/size]

Näönseulannas katottiin silmänpaineetkin, ja se tuntui tosi ikävältä. Nyt koko ajan kutittaa/kirvelee/tuntuu hämärältä silmissä :( asiaa ei helpota, et hinkkasin silmiä ja ripsarit levis ja meni silmiin :D

[q]domi, 28.12.2008 21:36:
Tyypillinen nainen, ikinä ei ole mikään hyvin :D
[/q]

Ole sinä siellä nyt hiljaa *släp*
on mul jotain kyl ehkä hyvin: Mul on perhe! :) Käännetään tämäkin suru siis iloksi. :)

Ei kukaan kertonu mulle, et jos arkivapaan jälkeen pitää palkattoman vapaan, niin se kumoo mun arkivapaan enkä saa siitä sitä liksaa.

IHAN VITUN KIVA HEI.

Palkanlaskija oli kyllä muistutellut täällä ihmisiä, mutta kukaan ei sitten mulle kertonu ku sitä vapaata hain. Vittuuks täs, menetin vaa yhen päivän liksan. Pitäs kai lukea toi koko vitun tes sitten läpi kannest kanteen 5 kertaa et tiedän varmasti kaikki kiemurat.

Tää on niin maanantai taas

[q]Annakins, 10.10.2006 09:14:
Mä tiedän täysin tunteen. Mun lapsuuden koti myytiin reilu vuosi sitten. Kun lähdin reissuun, äiti asui siellä vielä ja ku tulin takas ni sinne ei enää voinutkaan mennä :( Vieläkin tulee pala kurkkuun jos käyn pyörähtämässä siinä edessä.
[/q]

Mä en siis oo yksin.. Ja onhan tässä sekin hyvä asia, että pian äippä ja iskä on si lähempänä. Voin piinata niitä useemmin

Oisin kerrankin nukkunut pidempään niin sitten herään jonkun hemmetin auton varashälyn ääneen joka vaan jatkui ja jatkui niin kauan etten enää saanut unta

Siivosin päikkäreistä asti ja nyt on tosi kipeä pää On se kyl ihan kiva kun sai siivottua kämpän kunnolla mutta.. Nii. Joskus asiat tehdään vaan hankaliksi vaikka ite ei niin tahtoisi. *Justjoo*

Nyt muistan taas miksi en pitänyt juomisesta. On sitä nyt pahempiakin krapuloita ollut mutta se rahanmeno.pienessä maistissa otin meiän matkarahoista viiskymppisen ja kulta oli sitä ennen ottanut 50. en kyl tiedä menikö kaikki..
kännisä yleesäkin tulee loppuillasta tuittuiltua kullalle jostain ihan tyhmästä vaikka syy onkin minussa..
onneksi sentäs tajusin ajoissa alkaa litkimään vettä ja limua. tunnin päästä pitää lähtee 9.5 tunniksi töihin (ilman taukoja).
kyllä se elämä voittaa taasen, ja eipähän tarvi hetkeen sitten juopotellakaan.

Se, kun ei ole rikas, niin ei oo varaa lähteä vaan systeriä katsomaan.

Hirveesti haluis nähä sitä pitkästä aikaa, mutta ei oo moneen kuukauteen vielä mahdollista...

Sitä pitäis pakata ja palata jälleen kerran todellisuuteen :(

On vaan sellanen yleispaha mieli. Koko ajan sellanen olo et meinaa tulla itku.
Laitoin kynttilöitä palamaan, koska ne yleensä rauhoittaa mun mielen, mutta nyt ei tunnu oikein mikään auttavan. Mietin josko menis pian sänkyyn peiton alle ja nukkuis pahan olon pois.

Kun ei niin ei.
Olisimpa jo kotona.
Tää on niitä aikoja kun kaipaisi ystäviä, mutta miten niitä ehtii näkeen ku oon koko ajan töissä? Tosin sielläkin olo auttaa. Ja onhan siellä muutama ihana *sydän*
Silti toivon, että kyllä tää tästä.

[q]mayah, 31.10.2007 11:21:
Polvi *toktok*
[/q]

What's with the knee?

[q]lostgone, 30.10.2007 19:25:
---
Freja, 30.10.2007 18:19:
Korvia kutiaa ihan hirveesti

---
Karvakorva?
[/q]

*släp*

Yleensä, kun mul on korvat kutiannu, mul on siitä viikon päästä ollu korvatulehdus. Milloin sisä-, milloin keski- tai milloin ulkokorvan tulehdus.

Ei ny nappais sellasta kipua kokea nyt :/

[q]mia-ow, 11.7.2007 08:10:
No ei kyl ollu puhetta lokkien syöttämisestä. Itse en ainakaan sitä harrasta. Luonnonvaraiset eläimet hankkikoon itse ruokansa munkin puolestani.
[/q]

$ niin sanoi, eli oli puhetta.. Siihen mä eniten älähdinkin.

[q]
Mut sitä en tajuu et noi "paskovat, likaset, töykeät ja kauheeta ääntä pitävät" lokit pitäis tyyliin tappaa. Jos samalle linjalle lähdetään, niin eliminoidaan sitten samalla ärsyttävät, likaset ja paskovat ihmisetkin pois näköpiiristä.
[/q]

Niin mä haluisinkin spurguille tehtävän. Pois näköpiiristä, ihan sama minne, mutta pois näköpiiristä.

[q]domi, 21.10.2006 23:13:

[/q]

Kiitos.

O