päivän :(

Back to häröily O

Kämpässä tosi kylmi

Luontoäiti yrittää pilata mun juhannuksen ja jäädyttää mut

(luin sääennusteita.)

Pitää kai si kyhää oikee iso kokko että lämmittää tarpeeks isosti.

[q]Vampyrella, 14.1.2008 22:39:
Kyllä muutes tulisi paijaus tarpeeseen. Myönnän. Parempikin fiilis on ollut.
[/q]

*paijail*

----

Mua ahistaa. En tie mitä ajattelisin yhestä asiasta mitä ehkä ajattelen, ja se ahistaa. En uskalla. Pelottaa. Häirää. En tiiä.

[q]mayah, 16.7.2007 18:37:
Isoisoäiti kuoli viime yönä 96-vuoden ikäisenä. Muutenkaan ei mitkään huippufiilikset
[/q]

Shokkiuutisia systeriltä. En tahdo uskoa todeksi.
Meni taas usko johonkin hetkeks.

Satutin eilen akillekseni töissä. Duunikaveri epähuomiossa avas pakkasen oven, minkä alle mun rakas kantapää jäi. Ei siihen eilen sattunut, mutta nyt en pysty kävelemään

[q]Hyzenthlay, 3.1.2008 12:29:
Voi jumalauta mulla oli 93eur vaikka käytän tota puhelinta todella vähän. Ja eräpäivä eilen. Mitähän tässä nyttekis, kun as.paan ei saa yhteyttä ja kämmäsin rekisteröitymisen tonne omaanelisaankin. Hermot tässä menee
[/q]

Soitat siis iha selvästi vääriin aikoihin. :D
Ite vältän aina soneran aspaan soittamista piikkiaikoina, esim heti aamul kasin mais, lounasaikaan tai töistä pääsemisen aikaan. 13-14 mais on mulla ainaki hyvä soittoaika aina ollut, päässy nopsaan (heti - muutamas minuutis) läpi. En ny kuitenkaan usko et sinne aspaan ei ikinä sais yhteyttä.

Selittää eräälle entiselle hyvälle ystävälle, mitä mulle viimesen vuoden aikana on tapahtunut kun ei olla törmäilty. Tuli vaan taas sellanen "huoh"-olo.

Pähkäilen yhtä asiaa ihan hirveesti ja en tie että mitä tekisin :/

Korva. Oon kai taas puhdistanu sitä liikaa (ai miten niin :D) kun sitä kutiaa nyt entistä enemmän ja se tuottaa vettä. Tai mitä se ny onkaan? Silti, mitä nyt olikaan, se aiheuttaa mulle semmosia ärsyttäviä pakkoliikkeitä, vähän niinkuin uimasta tullessa, että joutuu tärisyttää päätä kun vesi virtaa sieltä. Ja se aiheuttaa mulle tasapainohäiriöitä. Ja se haittaa siis hieman työntekoani.

Ihan hemmetin typerä uni, jonka takia oon nyt si vähä masis. Kaiken lisäks nukuin huonos asennos ni ny o si pää kipee.
Typerät ajatukset, joita ei pitäis ees tarvii ajatella.

Taas se yks juttu hyppäs mieleen. Tuli hemmetin paha olo kun tuli kesän kaikki huonot ajat mieleen. Hitto mikä ahistus. Pakko lähtee nyt heti lenkkeileen.

Nouuuuh! Eksä tulee ens viikol hakeen telkkunsa pois :'/ Goodbye ihana 32"

[size=6]Jotenki salaa toivoin et se ois unohtanu sen :D[/size]

Iski joku ihme masisfiilis. On ihan surullinen ja ankee olo. En tiiä miks.

Kaks tuntii ni juna lähtee. En haluis lähtee täältä pois vielä

voi oikeesti, hohhoijaa.

Nojoo. Vois mennä nukkuu et jaksais aamulla herätä.

Olo ku jyrän alle jääneellä (ehkä), lääkäriaika aamupäiväl. Vois mennä takas makaamaan.

...

Joo. Alan kai oleen jo aika väsynyt. Vois mennä nukkumaan.

4 tunnin katkonaiset unet takana. Töihin pitäs lähtee 20 minuutin päästä, ja oon ihan poikki. Illal ois firman kesäjuhlat, ja nyt tällä hetkellä ne ei vois vähempää kiinnostaa. Mä halun vaan takasin nukkumaan kunhan pääsen töistä. Saa ny nähä siis, lähdenkö sittenkään. Mielummin lepään ku oon huomenna töissä hirveessä krapulassa. Dokaaminen on tylsää.

Mul on nii hemmetin väsy! :'(

Selkä

O