päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,442
- 1,443
- 1,444
- 1,445
- 1,446
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Verano, 22.11.2007 13:41:
Täytyy tässä puolen vuoden aikana pitää useammatkin etkot ja kekkerit kun vielä ehtii!
[/q]
No täytyy, et mäkin pääsen tsekkaamaan sun mestan!
Just puhuin kaukana olevan ystävän kanssa, ja voi että kun on ikävä Ehkä syksyllä pääsen itsekin Dubaissa käymään jos kaikki menee suunnitellusti.. Siihen asti on vain ikävä
ikävä, ahdinko, ehkä vähän jännitystäkin ilmassa ja iiih on vaa sellanen kumma olo enkä tiedä onko se :( vai :) joten laitan sen tälle puolen, koska :( on ainakin se, etten tiedä kumpi tämä tunne olisi.
ei oikeen vieläkään parane. :/
Mulla ja mun winampilla on ihan selvästi joku psyykkinen yhteys. Shufflella tulee vaan ranteidenaukiviiltelymusaa.
Ollu kyl aika paska päivä. Iski vaan just sellanen olo, et oon ihan hemmetin yksin. Vedän darran piikkiin siinä toivossa, että huomenna olo olis jo parempi.
Huomenna taas uus viikko. Huomenna taas maanantai. Argh.
Systeri läks taas kauas. Tuli paha mieli.
[q]cjet, 30.3.2007 07:13:
Oon varmaa viel kännis..
[/q]
Anteeks mut jouduin jo repeemään, ku muistin omat hullut aikani kun herään aamulla ja oon ihan niiku sä kuvailit. Ei se sillon ollu hauskaa, mut voi helevetti ku sille naurettiin kunhan oli siitä tutinasta ja vapinasta selvinnyt
oon ihan rikki duunini takia, joka vaikuttaa jo henkkoht elämääni ihan liikaa.
En tiedä kuinka kauan jaksan.
[q]Equalizer, 21.1.2007 11:23:
nii munkin oli jatkuvasti mut ei oo enää ku en tee enää 3-vuorotyötä*iloinen*
[/q]
Pitäsköhän munkin vaihtaa siihe. 5-vuorotyö on ni ahistavaa.
[q]hemuz-, 5.12.2006 10:50:
No anteeks, heräsin just ja silmät ristis. Mulle työlääkäri just määräs tota keppijumppaa
[/q]
Mulla se itseasias sanoi et saan venyttelyä kokeilla, sitten kun ei enää satu niin paljoa (koska lihakset voi kuulemma poksahtaa aika helposti kun ne on ihan jännittyneet tms)
[q]UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas?
[/q]
Mulla auttaa duact/atarax. Itelläni tuntuu korvassa tosi usein painetta, ja se johtuu siitä et mun poskiontelot on tukossa, tai jotkut hengitystiet (mitkä lie, en muista :D) kuitenkin.
Mähän en kuitenkaan oo lääkäri, ni en tie et mikä sul on oikeesti, mut tässä vaan mun hoito korvakipuihin.
Mulla päivän :( on J06.9. Kolme päivää lepoa.
Tää mun helkkarin suu on jo niin kipee et saa nähä miten käy hammaspesun. En oo viel uskaltanut kokeilla edes ku sattuu pelkkä suun kiinni pitäminenkin
Vois pian yrittää et vois si lähtee sinne apteekkiin mikä tyylikkäästi lauantaina unohtui
Väsyttäis hirveesti eikä jaksais lähtee 8.5 tunniks töihin. Mut pakko.
Nukuin nii huonosti yöllä ku kutiaa iha hemmetisti.
Ärsykehöhtyhmyys
[q]mayah, 2.10.2006 13:09:
Jees, smirnoff icee on kaapissa. Juon paljon ku pääsen kotiin.
[/q]
Meinasin just lisää tekstiini et kaveri desinfioi aina kurkun pullollisella jallua ni seuraavana päivänä se oli taas iha terve :P
Mun "varamummi" on kuollut viime yönä.. Omat mummut kuoli kun oli 1- ja 5-vuotias. Siskon kummitädin äiti miehensä kanssa olivat siis tavallaan meidän mummu ja pappa.
Toisaalta tässä on myös päivän :) sillä nyt hän pääsi vihdoin lepäämään, ja irti kivuistaan.. Ja miehensä luo.. Sillä on varmasti hyvä olla nyt..
[q]Syder, 23.10.2006 19:22:
Lopetin World of Warcraftin pelaamisen
[/q]
Miks?
[q]edit: vois varmaa päättää päivänsäki täs samal ku alko tähä lopetuskierteesee...
[/q]
Mäki voisin. Kimppakiva?
On tää ny si kans. Mä oon ollu reissussa ja tuun innoissani kotiin et "jee saan viettää illan rakkaani kanssa pitkästä aikaa", niin se lähti si kavereiden luo *eikä* vittu "JEE" tosiaankin
Vituttaa mennä taas yksin nukkumaan, luulin jo et siitä ois päässy
[q]Cjet, 17.8.2006 07:13:
Ja kaiken lisäks Bussi numero 522 on lakkautettu
[/q]
Kirosin vähän mäkin tätä
----
Enempi silti mulla :( se, että kuulee itsestään juttuja, mitkä ei ole totta. Mulla ollu paha mieli jo kauan niiden juttujen takia, ja tuntuu että kun yritän oikoa asioita, ne ei onnistu, eikä mua uskota. Mut minkäs teet
eli *dissaa*, u know who.
Mielettömän hirveet painajaiset yöllä Ei niistä päässyt millään eroon :(
[q]mayah, 18.6.2007 06:17:
Paska sää, ni ei pääse lenkille.
[/q]
Joo, mä silti uhmasin säätä ja lähin pyöräillen töihin. Tuloksena sellane epämääränen "en tiedä onko minun kylmä vai kuuma"-olo, puna-valkolaikukas naama, korvat kipeenä ja märät vaatteet
Perkle.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,442
- 1,443
- 1,444
- 1,445
- 1,446
- ...
- 1,566
- Seuraava »