päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,440
- 1,441
- 1,442
- 1,443
- 1,444
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]hemuz-, 22.5.2006 15:15:
Mikäs työ se sellanen, missä ei oo taukoi
[/q]
Ravintolatyö, missä osa ihmisistä on saikulla eikä saada tuuraajia, ja jossa on rysä aamusta iltaan
Mä en oo yhtään terveempi, ja 10 tunnin päästä lähtee kone. Voi korvaparkani
[q]Optik, 21.12.2007 14:01:
Pöytäkoneesta kosahti TFT-näytön virtalähde
Onneksi on vielä takuuta sentään jäljellä rutkasti, mutta tuskinpa saan uutta näyttöä pöydälle tämän vuoden aikana Pitäs kait jostain kehittää varanäyttö siihen siksi aikaa..
Toisaalta, samalla hinnalla mikä tos ostokuitissa on, sais uuden 22-tuumaisen wide-littunäytön..
[/q]
Mä ehin repeen tälle jo toisaalla :D Mietin, josko sun parisuhtees meni siinä sitten. :D
Ihan hirvee kylmyystärinä :/ Koko ajan iho vaan kananlihalla ja kylmät väreet menee pitkin kroppaa. En oo voinu ees ottaa kaulaliinaakaan viel pois, fleecestä puhumattakaan.
Näpit on vaan ihan jäässä Ärsyttää ku ne o aina näi kylmät :(
[q]pirpeli, 24.5.2007 13:31:
---
Hyzenthlay, 24.5.2007 12:43:
heh, voiskohan sitä ottaa pari rohkasevaa ennen tonne menoo :D
---
Multa leikattiin/vedettiin kolme viisaudenhammasta kerralla ja olin ihan ookoo jo samana päivänä. Tääl on joku ihme viisaudenhammashysteria meneillään. Ei oo kummonen juttu, mutta tietty aika yksilöllistä toi kipu.
[/q]
Arvaa vaan pelottaako mua ku itken jopa kulmakarvoja nyppiessä (josta syystä en siis niitä nypi, vaan leikkaan tai vedän vahalla, riippuu aikataulusta..)
Ei siin sillee, ku ei noi neljä ees satu ku ne kököttää tuol. Ni eihä niit sillo ees tarvis poistaa?
Väsy. Ihan hemmetinmoinen sellainen.
Eräs kollega sanoi tänään vaan niin pahasti joka osui mulle henkilökohtasuuksiin, että en pystynyt edes kunnolla raivoltani puolustautumaan, koska puolustautumiseni alkoi itkettämään, koska olisin joutunut kertomaan henkilökohtaisista asioistani, jotka ovat minulle arka asia.
Oonko vähä tyhmä vai oonko vähä tyhmä.
Siis joo, oon tyhmä. Mä oon tänää vaa tehny kaiken niin vaikeimman kautta, ja si myöhemmin jääny miettiin et "hetkinen, miks mä tein ton noin ku mä oisin voinu tehdä sen näin" ja sitä rataa.
Nyt si ku tulin kotiin, ja rupesin tekee huomiselle lounasta, katoin kyrpiintyneenä et kananmunat oli menny kuukausi sitten vanhaks. Heitin ne sit roskiin ja kirosin samalla, ku heitin taas ruokaa pois. Hetken siivoiltuani ja normiroskat ja paperijätteet roskiin vietyäni jäin miettiin et veisinkö viel pahvit. Rupesin kattoo sitä munapakettia siinä, tai oikeestaan sitä leimausta. Elämme siis elokuuta, emme syyskuuta niinkuin munia poisheittäessäni olin luullut.
Huoh. Grr.
Kun sitä luulee päässeensä totaalisesti yli, ni sit just se vitun ainoo asia, mikä ahdisti, hyppää mun silmien eteen. Ttu et pistää vihaks. Itteni, se, hän, kaikki.
Hirvee yö jälleen kerran, näin kauheita painajaisia.
Kiva lähtee töihin kun yks osa siitä painajaisesta tapahtui just siellä.
Kaiken lisäks oon kai jotenki krampannu yöl koska sattuu selkään ja niskaan, pää ei käänny kunnol. Venyttely ei auta.
Nojeejee taas.
[q]Android, 29.5.2007 19:22:
Tosin tänään ei varmuudella ukkosta nähdä, yöllä on pieni mahdollisuus. [/q]
Toivottavasti se pienikin mahdollisuus katoaisi, mä haluisin nukkua tän yön (tosin päänsärky lupailee vähäsen jotain jyrinää mut toivottavasti olen väärässä.)
----------
Mä hain tänää puhelimeni "huollosta". Eli sitä ei siis korjattu, vedoten siihen, että saranan löystyminen oli oma vikani (ja mä en suostunu maksaan 75e siitä, mielummin ostan toimivan puhelimen melki samal hinnal). Jepjep. Heittelin sitä puhelinta vasta sen jälkee kun se oli menny paskaks, siitä naarmut kuoressa. Mut kai mä oon vähä niiku tyyppi, joka ajaa vahingos auton mettään ja menee vitutuksissaan vetää perseet ja si kolkuttaa poliisi oveen.
Mut nii, tää puhelin. Paskahan tää on, ja jotain sille on tehty koska sarana on semitiukka-semilöysä. Eli läppä ei enää heilu miten sattuu, vaan siinä on joku ihme naksahdusjuttu, joka aiheuttaa puhelimeen vastattaessa sen, että se pamauttaa läpän samantien kiinni :D Se pitää tosta sivusta painaa, kuuluu "naks" ja sit se luuri pysyy ylhääl
Oisko jollain lahjottaa mulle toimivaa puhelinta, joka EI ole läpyskämallinen, vaan semmonen vanha kunnon NORMAALI luuri?
[q]Syce, 15.5.2007 10:25:
Joo...en mäkää koskaa kuuntele sitä "oikeaa" kanavaa*igor* Pitäs kuunnella sellasta kanavaa mistä kuulee liikennetiedotukset ja kolarit...mut kuuntelen sellasta mistä tulee junien myöhästymisistä*uuh* Tänääkin 20min tulin myöhässä töihin....kiitos Kehä1 ja kolari*piis*
[/q]
Ei reps, mä taasen kuulin siitä kolarist :D
Meidän tiedot menee selvästikin ristiin.
[q]Syce, 15.5.2007 10:20:
Raatiossa puhuttii et jonku sähköhäiriön takia junat olivat 20min myöhässä aamulla.
[/q]
Kuuntelin siis selvästi väärää raatioo ku en kuullu ite moisesta. Kaikist paras oli ku jossai odotusvaihees alkoi kuuluu kiskojen vinkumist, ja juna häämötti edessä. Tyypit ryntäs pihalle ja hyviin asemiin ja si se juna oliki ihan tyhjä ja kiiti vaa tuhatta ja sataa ohi :D Kylmät :D
Lainasin kaverille huulirasvaa. Se oli käyny just tupakalla, ja levitti si sitä huuliinsa oikeella etusormella. Eli tupakkasormella. Ja huuliinsa. Mä en varmaan oikeestikaan voi enää käyttää tota huulirasvaa.
Sanokaa vaa psykoks, mut en vaa pysty. Ärsyttää kun yritän pitää kammoni jotenki pienissä määrin, mut silti välillä annan sille otteen.
En ny sentäs pese kuumalla vedellä käsiäni montaa kertaa päivässä (turhaan siis), mutta... Argh.
Ahdistavaa.
Mä en sitten ikinä opi.
Minä yksin kaupassa, kaksi kättä, kaksi jalkaa, yksi reppu, yksi kangaskassi.
Meen sitte ja ostan 10 litraa multaa, talouspaperia, ruokaa, kuivamuonaa, kylppäritarvikkeita sun muuta. MILLÄ MÄ LUULIN ET KANNAN NE KOTIIN? No, loppujen lopuks kannoin tahdonvoimalla, ja nyt on kädet ja selkä ja hartiat kipeenä, ja muutenkin ihan tuskallisen kuuma ja hiki
Seuraavan kerran työnnän ostoskärryt kotiin asti, niiku systerin luona aina tehtiin
[q]Individual, 2.5.2006 21:51:
---
Freja, 1.5.2006 19:41:
Ei oo totta että systerin ipanan konfirmaatio on just provinssi-sunnuntaina...
*eikä* *toktok*
---
Veljenpoika pääsee ripille Konemetsä-sunnuntaina. Mitähän juhlaväki tykkäisi jos kummisetä tulis suoraan kolmen päivän metsireivireissusta kirkkoon. No ei ne aikataulut taitais natsata muutenkaan, kun bileet päättyy su klo 12+ autokyyti stadiin+ siistiytyminen ja muistaakseni rippijuhlissa kirkkoilu ja muut juhlallisuudet ovat jo silloin täydessä käynnissä. Perskuta!
[/q]
Kirjotin jo hirveen litanian omista suunnitelmista ja laskelmoinneistani, mutta klubbari erroroi juuri väärään aikaan
Sanotaan siis lyhyesti että en oikeen tiedä mitä tekis ja että ärsyttää.
heräsin aamulla 5:50. Kello oli herättämäs 7:00. Noh, päätin sitten ottaa bussin, joka menis 15 min aikasemmin ku millä olin suunnitellu meneväni. istuin si 50 min bussis normaalin 25 min sijaan, kiitos noiden fakin ruuhkien mäkelän- ja stuurenkadulla. Mentiin 1m/1min-vauhtia, ja siinä ehti näkeen jos jonkinlaisia ylilyöntejä autoilijoilta ja bussikuskeilta. Miten sellaiset ihmiset saa ees ajokortteja?
Ei tule sitten pahemmin plussatunteja tältä päivältä, vaikka niin olin suunnitellutkin.
Mulla on ikävä Pasilaan töihin :(
Oon aina joskus miettiny yhtä asiaa, mikä mua on tavallaan pelottanut. Tai no, ei nyt pelottanut, mut silti mietityttänyt silleen, et mä en halu et se juttu tapahtuis mulle.
Nyt näin siitä asiasta sitten unta, ja siinä unessa mä reagoin oudosti, mutta silti suunnilleen sillä tavalla kuin ajattelinkin reagoivani, vaikka yritin siinä unessa olla viileä ja tunteeton yms.
Se uni muuttui yhä kurjemmaks ja kurjemmaks, ja ehkä myös sellaiseks mitä en uskois oikees elämäs tapahtuvan, vaikka sekin olis ihan mahdollista.
Nyt sit heräsin siitä unesta, ja mieli on entistä miettiväisempi.
Onneks pitää alkaa valmistautuun töihin, ni saa ajatukset pois siitä.
On silti aika väsy nyt.
[q]Apo, 14.9.2008 09:43:
Pitaa palata Miamin +32C:sta Suomen +12C:hen.
[/q]
Tääl oli kyl aamul vaa +6.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,440
- 1,441
- 1,442
- 1,443
- 1,444
- ...
- 1,566