päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,407
- 1,408
- 1,409
- 1,410
- 1,411
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]illusion, 7.7.2009 21:18:
EYH PRKL &·$¿&?·&·$¿&$·· Huomen joutuu Espanian +35c ilmasta takas sinne Suomen pakkasiin Err ja GNAA*grr**grr* Oli ihanaviikko, jokapaiva 28-35 plussaa
[/q]
Ei muuta ku kotona sauna päälle ni kyl se siitä
[q]Annakins, 23.12.2006 13:07:
NYT-liite on taas kaikkivoipaisessa älykkyydessään repäissyt maailman parhaan ja fiksuimman artikkelin joulunumeroonsa: kirjoitetaan Terhokodista ja syöpään kuolevista ihmisistä!
Ihan kun jouluna tarvitsisi muistutuksia siitä, että joku ei ole enää täällä.
[/q]
Jostain syystä lehdet oli tänä vuonna täynnä artikkeleita tsunamiuhrien ja kadonneiden omaisten jouluista. Alko oksettamaan tollanen halpamainen tunteilla rahastus, tarviiko siihen joulunumeroon kaivaa joku 21-vuotias yh-äiti jonka mies on kadonnut vuosi sitten jälkiä jättämättä?
Ei mun mielestä. Iljettävää. Mut toisaalta, keltanen lehdistö (IS, IL) tuntuu menneen tosi tosi matalalle viime vuosina, ja Nyt-liite seuraa perässä.
pää on kipiä.
[q]Timce, 5.12.2006 19:25:
---
Ana-5000, 5.12.2006 18:00:
---
Timce, 5.12.2006 16:10:
---
uana, 5.12.2006 16:06:
---
Timce, 5.12.2006 11:24:
Ajoin toista ja viimeistä kertaa elämässäni parran Mach3:lla. Näytän ihan Freddy Kruegerilta. :(
---
et vaan osaa :(
---
Thanks for the newsflash Tom Brokaw. ;)
---
niin siis sitä kuuluu liikuttaa VARREN SUUNTAAN, ei sivuttain :(
---
Missä olit aamulla, kun tarvitsin sun neuvoja ja vakaata kättä?!
[/q]
vetelemässä varren suuntaan lol
[q]Timce, 5.12.2006 16:10:
---
uana, 5.12.2006 16:06:
---
Timce, 5.12.2006 11:24:
Ajoin toista ja viimeistä kertaa elämässäni parran Mach3:lla. Näytän ihan Freddy Kruegerilta. :(
---
et vaan osaa :(
---
Thanks for the newsflash Tom Brokaw. ;)
[/q]
niin siis sitä kuuluu liikuttaa VARREN SUUNTAAN, ei sivuttain :(
[q]k1mm0, 27.10.2006 15:06:
pyykinpesun vaikeus tässä asuntokompleksissa! *toktok*
aluksi joku lukutaidoton idiootti vei varaamani pyykkivuoron.
onneksi samaan aikaan oli kuitenkin vapaana muitakin koneita,
niin varasin sit yhden niistä ja sujautin pyykit sinne.
noh... just äsken kun olin aikeissa mennä siirtämään puhtaat
pyykkini kuivausrumpuun, niin huomasin, että vaatteeni ovat
ihan märkiä ja pesuaineessa! o_O
eli: pyykkikone oli joko hajalla tai sit joku oli mennyt avaamaan
luukun kesken ohjelman. nyt sit tuli yks tunti lisää muutenkin aika
rasittavaan pyykinpesuun kun joutuu pestä ne uusiks :/
ja eikä tämä nyt mikään päivän :( olisi jos tällaista sattuisi vain
silloin tällöin, mut se nyt on pikemminkin sääntö kuin poikkeus,
että ihmiset ei osaa/halua käyttää noita pyykkikoneita oikein...
ja siksi olenkin alannut vihaamaan ennen ihan leppoisaa ja
mukavaa pyykkipäivää
[/q]
Ton takia mä ostin oman pesukoneen...
Eilisen päivän :(. Vitutti ja oikeen kovasti...
Olin ajoissa lentokentällä, mutta kuitenkin viimeinen ja koska kone Berliinistä Hesaan oli - niinkuin koneet aina on - ylibuukattu, niin mut jätettiin sinne. Kiitos. Huvitti kamalasti. Sain tietysti korvauksen ja pääsin seuraavaan koneesen, mutta olipas mukavaa saada tietää, että vanhemmat oli varannu pöydän ravintolasta ja kutsunu sukulaiset sinne. Siitä ei tietenkään tullut mitään. Ja näyttää vähän siltä että se oli ainoa mahdollisuus tänä kesänä nähdä ne kaikki samaan aikaan samassa paikassa. Prkl!
VOI @#¤!
Ensin pari viikkoa sitten levisi tietokone, nyt nähtävästi viimeyön aikana levisi kännykkäkin.
Rahaa riittää toisen korjaamiseen, toisen ei.
[q]kindertin, 7.7.2009 20:01:
Jotenkin tosi alakuloinen olo, harmittaa vähän, ja aika paljon itkettääkin *uuh**uuh*
[/q]
Samma här kai tää tästä.
[q]Takyon, 30.3.2009 14:35:
Mun raha-anomuslomake veikkaukselle ei vieläkään tuottanut toivottua tulosta :(
[/q]
Ne on siel ihan tyhmii, mulla oli ihan sama lopputulos :(
hemmetin HTV......*grr*
pään särky on aika pahasti vaivannut viime aikoina...ei mitenkää hirveen kivaa ko ei pysty keskittyy mihinkää,,,...ei ees nukkumiseen=(*uuh*
[q]Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.
Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.
Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh.
[/q]
Kuulostaa kyl aika keksityltä tarinalta. Ei siis niin, että sä oisit keksiny ton, mutta ennemminkin niin että tyyppi satuilee ystävälleen..
Vittu kun on paljon duunii hajoo kohta nuppi tähän epäinhimilliseen työmäärään *toktok*
EYH PRKL &·$¿&?·&·$¿&$·· Huomen joutuu Espanian +35c ilmasta takas sinne Suomen pakkasiin Err ja GNAA*grr**grr* Oli ihanaviikko, jokapaiva 28-35 plussaa
Mua ahistaa jo valmiiksi kun tiiän ettei tulevista ruotsinkursseista tuu yhtään mitään :(
[q]sativa, 13.3.2008 17:27:
Myönnän, en ehkä aina jaksa noudattaa sääntöjä niin kirjaimellisesti mutta ei tee niin itse omistajakaan - viisas pääsee vähemmällä ja nopeus on valttia pikaruokapaikoissa.
Tänään sain huudot siitä, kun wrappia tehdessä en levittänyt majoneesia lätylle (omistajakin tekee näin, huomattavasti nopeampaa ja ei varmasti vaikuta makuun mitenkään).[/q]
Tiivistin tuohon todennäköisen syyn ongelmillesi työpaikalla.
Jos hommat hoitaa asiallisesti, niin pomolla ei ole mitään mistä nalkuttaa. Jos se taas tyhjästä keksii, niin sille voi sanoa takaisin että nyt ei ole aiheellinen napina, ja muistuttaa että sinulla on oikeus olla hänen esimieheensä yhteydessä työpaikkakiusaamisesta mikäli aiheeton muistuttelu ei lopu.
Oon ihan finaalissa, sen vielä kestää että parisuhde loppuu pystyseinään, mutta nyt pitäisi vielä löytää uusi asunto kun en kestä olla ton toisen kanssa enää saman katon alla. 1.9. ois ideaali muuttoaika, mut tietty tää tuli just siihen huonoimpaan maholliseen aikaan kun missään ei ole vapaita asuntoja kenellekään. Voi perseen suti, tuntuu että tekis mieli porata reikiä päähän.
Joutuu varmaan saikuttaan huomenna...
Vituttaa ja ärsyttää jo valmiiks. Ja ihan kamala olokin.
[q]tumpsi, 1.9.2005 17:47:
:D *skenepisteiden keräil*
[/q]
Tiesin että se on vaan ajan kysymys kun joku keksii kirjoittaa noin
Mulla on niitä pisteitä ihan tarpeeksi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,407
- 1,408
- 1,409
- 1,410