päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,409
- 1,410
- 1,411
- 1,412
- 1,413
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]ojhoj, 5.6.2009 09:39:
---
hane, 4.6.2009 19:53:
Järkyttävän rasvaisia kanankoivet nykyään jos marinadissa erehtyy ostamaan! :( Plus että saat kuoria lihan ympäriltä pelkkää löllöä rasvaa...hyiiii. Ennen kanat oli kuivia, marinadissa säästeltiin ja lihan sai syödä ilman läskiiiiii...
---
En tiiä kyllä mistä olet ostanut koivet, koska itelle ei ole läskiä eteen osunu. Ja kuiva ylikypsä kana, onko parempaa tapaa tukehtua?
[/q]
joutuu kyl komppaa molempia kohtia.
[q]Freja, 14.7.2009 09:50:
Yhä ihan paska olo. Kauankohan tätä oikein kestää?
[/q]
*voima*hali**
Yhä ihan paska olo. Kauankohan tätä oikein kestää?
[q]hane, 4.6.2009 19:53:
Järkyttävän rasvaisia kanankoivet nykyään jos marinadissa erehtyy ostamaan! :( Plus että saat kuoria lihan ympäriltä pelkkää löllöä rasvaa...hyiiii. Ennen kanat oli kuivia, marinadissa säästeltiin ja lihan sai syödä ilman läskiiiiii...
[/q]
En tiiä kyllä mistä olet ostanut koivet, koska itelle ei ole läskiä eteen osunu. Ja kuiva ylikypsä kana, onko parempaa tapaa tukehtua?
Kone tökkii eikä jaksais alkaa fixaa omaa masiinaa
Kävin eilen äidillä pitkästä aikaa enkä vieläkään totu siihen ettei sitä hölmöä koiraa ole siellä enää :(
niska ollu koko viikon jumissa ku jotai omituista hommasin viikonloppuna
[q]Jutu, 14.7.2009 00:29:
Pläh plöh. Sain opiskelupaikan Metropoliasta, mutta nyt en tiiä haluanko/jaksanko mä lähteä nyt opiskelemaan. Viimeset pari vuotta on tullut vedeltyä aika kuluttavaa elämää (opinnot, työt, iskän sairaus joka on päättänyt levitä, omat henkiset ongelmat) ja nyt on jotenkin niin tyhjä olo. Tekis mieli asettua hieman paikoilleen, tehdä töitä ja oikeesti nauttia nyt kerrankin elämästä. Ja sitten vielä sekin, kun iskällä syöpä on levinnyt ja nyt se on jo jakamassa ennakkoperintöä, ei oo kovin toiveikas varmaan itekään. En haluais jättää iskää yksinkään näiden hoitojen takia. Ja sitten jos alotan taas opiskelun ja käyn töissä samalla, niin ei kyllä paljoo jää aikaa vierailuille.
Ja sitä paitsi, haluaisin vihdoin ja viimein aikaa ihan itselleni. Nyt ois niin hyvä tilaisuus, että saisin oman terveyden ja kunnon kohdilleen. Tein mä niin tai näin, niin mä tiedän, että jossain vaiheessa rupean katumaan sitä. Oon kovasti yrittänyt perustella itelleni, että kouluun mä voin hakea myöhemminkin. Nyt täytyy vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja keskittyä tähän hetkeen eikä murehtia ja jossitella :(
Oon 22 ja en oo oikein saavuttanut mitään elämässä, ei oo oikein voittaja-fiilistä. Yritän kovasti olla stressaamatta tosta, mutta jotenkin tuntuu, että maailmassa on kauhee yrittämisen ja saavuttamisen henki. Kavereillakin on kämpät, perheet, vakkarityöpaikat ja tuntuu olevan tota rahaakin millä elää, ihmettelen vaan, että miten se on mahdollista. No joo, oon mä varmaan jossain onnistunut kun Mikko jaksanut katella mua yli pari vuotta ^_^
[/q]
Jos tilanne näyttää olevan tuollainen, niin älä ihmeessä mene kouluun ainakaan täysipäiväisesti! Voit ottaa paikan vastaan ja suorittaa muutaman kurssin esim. etänä, mutta esimerkiksi joulun aikaan voit jättäytyä poissaolevaksi yhden vuoden ajaksi. Sen jälkeen voit taas arvioida tilannetta uudestaan.
Ei se tee hyvää sinulle itsellesi, jos vähän vasten tahtoa yrität opiskella uutta asiaa. Siitä jää paljon vähemmän mieleen opiskeltavista aiheista, jos joutuu samalla murehtimaan itsensä tai sukulaistensa kohtaloita. Niissä Metropolian papereissa varmaankin lukee, että ensimmäisen vuoden saa olla poissaolevana vain äitiysloman tai armeijan takia, mutta kyllä ammattikorkeakouluistakin joustoa löytyy. Voit soittaa sinne, kertoa tilanteesi (että haluaisit valtavasti opiskella, mutta tällä hetkellä et ole varma, löytyykö sinulta tarvittavia henkisiä ja fyysisiä voimavaroja) ja kysyä onko näillä perustein mahdollista saada olla poissaolevana ensimmäisenä vuonna.
Jos on, niin sitten otat vuoden aikalisän ja taas ensi kesänä arvioit tilanteen uudestaan. Toisaalta, olethan kerran jo päässyt kouluun, joten miksi et pääsisi sinne toista kertaa?
P.S. Jos tämä poissaolevana oleminen mietityttää, että mitä se tarkoittaa (itseäni se mietitytti ja jos olisin ymmärtänyt homman paremmin, niin olisin tätä mahdollisuutta käyttänyt kyllä), niin ammattikorkeakoulussa voi olla muistaakseni yhden vuoden kuka tahansa (ja toisen vuoden erityisluvalla) poissaolevana opiskelijana. Silloin sinulla ei ole opinto-oikeutta, mutta opiskelupaikka säilyy seuraavan lukuvuoden tai lukukauden alkuun eli paikkaa ei menetä, vaikka ei opiskelisikaan. On parempi ilmoittautua poissaolevaksi esim. vuoden ajaksi, kuin vain lusmuilla, jolloin opiskeluun annettava maksimiaika vähenee.
[q]wendy, 8.8.2006 17:33:
Sori muille lukijoitte, mutta pakko nyt vielä vastata tähän kun näiden pissajuttujen sysääminen kissan niskoille ottaa vähän aivoon..
---
Yleensä pissavaivat (joita voi olla monenlaisia, ei se välttämättä tarkoita että kissa olisi ummessa) oireilevat usein juuri kuvailemallasi tavalla, myös pitkällä aikavälillä. Kissa pissaa usein nimenomaan johonkin pehmeälle alustalle ja välillä kuitenkin käy myös laatikolla. Miksi se eläin pitää hankkia, jos ei viitsi sitä lääkäriin viedä? Vie nyt edes pissanäyte, halvempaa kun viedä koko kissa (eli steriiili purkki kissan hännän alle kun se pissaa ja mahd pian se eläinlääkärille, siitä näkee kyllä virtsakivet, ph:n, tulehdukset, väkevyyden sun muut). Joka tapauksessa kissa on siisti eläin ja jos se pissailee ympäriinsä sillä on syystä tai toisesta huono olla. Ei sitä ratkaista ainakaan rankaisemalla kissaa.
[/q]
Kai se pitää sit viedä huoltoon. Ei ole oma eläin, vaan tuli naisen sisäänmuuton kylkiäisenä. Mut nyt se on kuulemma "meidän" kissa vaikka mun interaktio k.o. eläimen kanssa rajottuu pääosin siihen että se a) kusee mun vaatteille b) häiritsee mua kun yritän nukkua c) talloo näppistä kun yritän olla koneella.
Onko se muuten täysin poissuljettu vaihtoehto että kissa kuseksii vääriin paikkoihin vaan osoittaakseen mieltään esim. siitä, et ollaan töissä päivisin?
[q]noena, 5.6.2009 09:22:
Auto pitää ihan järkyttävää flapflapflap ääntä..
[/q]
Hmm.. *täh*
Joo, sori, mulla ei ole hajuakaan mikä se vois olla. (Tai on, mutta mun vaihtoehdossa ääni ei suinkaan johdu autosta.)
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.
Haluaisin vaan velttoilla ja pitää hauskaa! [size=8]Mutta leikki ja ilo on tässä maailmassa varattu muille kuin minulle, pitäis mun jo se tietää.[/size]
Huominen duunipäivä varsinkin tuntuu jo valmiiks ihan ylivoimasen:
Isojen asioiden läpikäyminen. Ja se jatkuu vielä pitkään.
Jaha, ilmeisesti jonkin nettiostoksen myötä varastettu luottokortin tiedot, josta on nyt vedetty luotto ihan tyhjiin. No, kortti suljettu, rikosilmoitus tehty poliisille ja reklamaatio pankille - onneksi kyse on kuitenkin luottokortista eikä esim. pankkitiedoista, joten olen melko optimistinen että tämä selviää.
Ostoksista päätellen voi myös olla että tekijä voitaisiin hyvinkin saada kiinni, jollei ole ollut erityisen ovela... Tuolla oli mm. WOW-aikaa ostettu ja CDON-tilauskin näytti olevan.
Ai hitto vieköön! Toivottavasti et joudu maksamaan! Mun kortin tiedot on 2 kertaa tänä vuonna jo nyysitty, mutta onneksi pankki huomasi asian.
Vituttaa exän jatkuva haukkuminen. Yhteen hetkeen tuli 30 viestiä päivässä, joissa saan kuulla miten huono isä olen ja miten hän aikoo minut ja vanhempani nolata julkisesti. On kuulemma hänen ainoa tavoite enää. Ja saanut muuta vastaavaa sontaa niskaan ihan koko ajan.
Auto pitää ihan järkyttävää flapflapflap ääntä ja tärisee, moottorissa joku juttu nyt pahasti kusee :(:(
Koko ajomatkan töihin pelkäsin et se oikeesti sanoo sopimuksensa irti ja jättää mut tien varteen x(
Ei olis yhtään ylimäärästä varaa mut kyl tolle nyt jotain on pakko tehä, suoraan töistä mieluiten et ei mee illan suunnitelmat kokonaan persiilleen *toktok*
[q]anis, 2.12.2008 14:39:
Siivoaminen on ihan perseestä! Pakko kai se on välillä uhrautua kuitenkin, etenkin kun perjantaina tulee vieras.
[/q]
Sama asia panee vituttamaan tällä hetkellä. Meille tulee perjantaina vieläpä useampi vieras, niin jonkun joutuu ehkä laittamaan viettämään aikaa myös mun huudeille ts. pikkujoulut.
Luin bussissa lehteä, kun mun viereen istui mies. Ei aikaakaan, kun se nukahti mua vasten, mikä sinällään oli aika huvittavaa. En raaskinu herättää joten sen ~20 minuutin matkan jännitin vaan sitä kättä jota vasten sen nojas ja lueskelin sitä lehteä. En huomannu siinä vaiheessa mitään omituista, mutta sitte ku jäin pois, ni käden suoristaminen sattukin ihan sikana. Nyt 4 tuntia myöhemmin suoristaminen ja suorana pitäminen tekee tosi kipeää. En mä tajunnu että noin pahasti sitä kättä jännitin :/
Eilen mulla oli myös taikasormet. Olkkarin lamppu pamahti alas sillai, että kierteet jäi lamppuun ja loput hehkulampusta lennähti lattialle. Siinä yhteydessä meni sähköt olkkarista ja keittiöstä, ja koska olen pelokas ja täysi lapanen tollasissa asioissa, jouduin soittamaan ukon kesken työpäivän kotiin pelastamaan mut pakastimen sulamiselta. (Okei, onhan toi nyt aika "*nauru*") Lisäksi pesukoneesta taitaa hajota hihna, piti ainakin eilen tosi epäilyttävää ääntä. Eikä ole edes vanha vielä..
[q]Freja, 10.12.2007 12:14:
---
UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas?
---
Mulla auttaa duact/atarax. Itelläni tuntuu korvassa tosi usein painetta, ja se johtuu siitä et mun poskiontelot on tukossa, tai jotkut hengitystiet (mitkä lie, en muista :D) kuitenkin.
Mähän en kuitenkaan oo lääkäri, ni en tie et mikä sul on oikeesti, mut tässä vaan mun hoito korvakipuihin.
[/q]
Duact ja Atarax ovat reseptilääkkeitä elikkäs kannattaa Unityn mennä lääkäriin tarkistuttamaan korva. Mulle määrättiin pari vuotta sitten Duactia kun oli ekaa kertaa elämässä korvatulehdus ja oireena juurikin se, että korva oli lukossa koko ajan. Meni kyllä monta viikkoa ennen kuin se korva "aukesi".
ystävä lähti parempaan maailmaan.. *sydän* ikävä jää...*uuh*
[q]Nexus__69, 20.6.2006 21:35:
Kelasin aamulla, ettei mikään voi mennä vikaan. Oi kuinka väärässä taas olinkaan.
Tulin juuri äsken töistä ja Leppävaaran asemalla bussista junaan vaihtaessani näin jotain aivan hirvittävää.
Aloitanpa tarinan ihan alusta, niin ne keitä kiinnostaa, ymmärtävät pointin.
Noin puoli vuotta sitten kun sairastelin paljon nielutulehduksia ja flunssaa, joidenka johdosta usein minut passitettiin Jorvin sairaalaan.. Erään kerran siellä törmäsin pariskuntaan, joka oli aivan tuhannen tuiterissa ja nainen aivan raivopäänä riehui ja huusi siellä saaneensa keskenmenon ja haluavansa psykiatriselle osastolle ennenkuin tappaa itsensä joihinkin pillereihin mitä taskussa oli.. Meni hetki, ja nainen sinne taisi päästäkin (tosin oli odotustilassa kai vielä kun itse olin jo päässyt pois). Inhottavaa tietenkin ja monille toki tulee ensimmäisenä mieleen lapsensa menettäneenä, että vedänpäs perseet ja tapan itseni!
Noh, asiaan palatakseni. Sama nainen ja mies olivat tosiaan Leppävaaran asemalla äsken ja ikäväkseni huomasin naisen masun taas kasvaneen. Hyvin vahvassa humalassa olivat jälleen, kuten monina muinakin kertoina kun olen heidät nähnyt.
Tuli aivan saatanan paska fiilis ja pakko sanoa että mietin hiljaa mielessäni, että toivottavasti tuokin lapsi kuolee, ennenkuin pääsee tähän hirvittävään maailmaan noiden hirvittävien vanhempien kanssa.
P.S. Elleivät sitten nopiaan tee jotain elämällensä.
[/q]
Normipäivä Sörnäisissä :(
Jälleen kerran joutuu kirjoittaa:
R.I.P *uuh**hali*
Liian monta kertaa... :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,409
- 1,410
- 1,411
- 1,412