päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,405
- 1,406
- 1,407
- 1,408
- 1,409
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Joskus tämä oma valtava kaalini ärsyttää.
On vähän pyttymäistä sovitella silintereitä kaupassa, kun xxxl-koon tekeleetkin näyttävät siltä kuin noppakuutio heilahtelisi halloween-kurpitsan päällä. Alaleukaansa häkellyksissään aukova kesämyyjä haroo siinä vieressä katseellaan apuun perehdyttäjäänsä ja valehtelee kimeästi, että sehän näyttää hyvältä, vaikka näkee itsekin, että kulmakarvoista on lieriin matkaan enemmän kuin kuusta maahan.
Bassobileissä valtava, tyhjä kuuppani tosin resonoi jymäkästi, joten mitäs tässä itkemään. En minä pippaloita varten hattua ollut hankkimassakaan, ja pianhan auringonpaiste on tältä suvelta förbi joka tapauksessa.
ainii + liskojen yö ja 3h unta
Nukuin: en juuri ollenkaan.
Itkupotkukiukkuraivaripäivä.
[q]Hitchhiker, 4.11.2008 19:34:
Mistään ei löydy NFS undergroundin cd2:sta, itellä on haljennu tuo levy ja tuota ei voi asentaa ilman kyseistä levyä *nyyh*.
[/q]
carboni vaa uuniin si
[q]Hitchhiker, 4.11.2008 19:34:
Mistään ei löydy NFS undergroundin cd2:sta, itellä on haljennu tuo levy ja tuota ei voi asentaa ilman kyseistä levyä *nyyh*.
[/q]
carboni vaa uuniin si
Ylex:n soittolistat *nyyh**senkin**hmph*
Onneksi sattui luurit mukaan töihin.
Ikävä entisiä aikoja...
tää päivä on taas niin perusangstinen ku vain olla voi
Lepää rauhassa
ahdistaa ja vituttaa tämä työttömyys ei jaksaaaaaaaaaa!!!!
Nyt vituttaa oikein urakalla nää paskaduunit. Muitten ryssimisten takia menee bonukset ja samaa paskaa pitäs vielä jatkaa pitkälle ens vuoden puolelle. Pois tästä ei toistuvista pyynnöistä huolimatta pääse, kun joku suuressa viisaudessaan on jossain ylhäällä päättäny, että mua tarvitaan nimenomaan tässä projektissa x (ite olisin halunny projektiin y, johon sitten taas vastaavasti siirrettiin tästä projektista x toinen henkilö, joka olis halunnu pysyä tässä). Ja lisäpaskaa tuntus valuvan käsiin jatkuvalla lorinalla sellasina "ainiin muuten, unohtu mainita tämä ja tämä" -tyyppisinä extravitutusnakkeina.
Kun luulee tulleensa pohjalle, niin kyllä joku aina nakkaa käteen lapion.
meen yöx töihin... oon pennitön... röökitön...
Pitäis mennä duuniin vaikka viimeyönä ei juuri tullut nukuttua.. :/
Mikä hiton aika tääkin on olla hereillä? Jo yli tunnin pyöriny sängys, ei kivaa. Pakko oli nousta jalkeille ja hengaa hetken, ku hajoo muuten pää. Taitaa olla kivan väsy aamulla ku pitäis herää.
Ajatelemattomat pissikset jotka ei tajuu mistään mitään.
Ei omasta puolesta vituta vaan harmittaa et sellaset jaksaa tuhlaa energiaa saavuttamattomaan
Ei pääse treeneihin tänään
kissankarvat hupparissa.
missasin kalle-Perkeleen kiusottelun hygieniatestin takia .....
Nämä riemut ja surut ihmisten puolesta ja kanssa. Välillä mä olen aivan väärä ihminen käymään läpi niitä heidän kanssaan.*uuh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,405
- 1,406
- 1,407
- 1,408
- 1,409
- ...
- 1,566
- Seuraava »