päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,408
- 1,409
- 1,410
- 1,411
- 1,412
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Vampyrella, 19.3.2009 21:26:
---
Freja, 19.3.2009 21:23:
:(
[size=5]joutu repee äänee[/size]
---
:(
[size=5]No hyvä että kevensi :D[/size]
[/q]
:)
[size=5]Ehkä myös tissiä, ei satu enää![/size]
[q]Pauha, 26.6.2006 12:04:
---
Ana-5000, 26.6.2006 11:28:
voi jeesuksenperkeleen pyhä epäsikiö että radiosta tulee sontaa musiikkia. Täällä soi joku r&b-normipaskakanava ja mul palaa totaalisesti käämit shakiraan, gnarls vitun barkleyhyn ja muuhunkin sontaan mitä toi räkälaatikko suoltaa.
---
Mut ei sentää iskelmää, niinkuin eräällä...
[/q]
Suoraan sanottuna kuuntelisin paljon mielummin koko päivän iskelmää ku sekunninkin sitä mankuvaa läskipää-shakiraa.
[q]sunbeam, 9.4.2009 21:46:
---
Birgie, 9.4.2009 21:31:
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. Kumpa olisi vielä toivoa...
---
Aina sateen jälkeen paistaa aurinko! Ilman huonoja hetkiä emme osaisi arvostaa hyviä! Kokeile mun kikkaa, mä kannan läpppärin vessaan ja laitan sellasta musaa mikä saa mun mielen lentämään ja rauhoittumaan, meen kylpyyn ja sammutan valot, laitan kynttilöitä, suljen silmät ja ajelehdin pois kaikista ongelmista ja murheista!
Tai kirjota kaikki paperille tai puhu suu puhtaaksi jollekin ystävälle! :)
There will allways be tomorrow!!
[/q]
Valitettavasti kaikille ei ole huomista
Ja tässä onkin kyse juuri sellaisesta. Kun läheisillä on niin suuria ongelmia ettet pysty edes ymmärtämään niitä niin omat ongelmat unohtuu aika kauas pois.
Odotetaan pahinta ja toivotaan parasta, toimii tässä tapauksessa paremmin...
[q]Displacer, 5.9.2005 13:25:
jag heter Janne... vasaraa päähän pakolliselle ruotsinkurssille
[/q]
Kannattaa olla Inkerisuomalainen niin voi kieltäytyä ruotsin kielestä
[q]QSR, 21.6.2006 22:35:
Käytiin tyttöystävän kans kattomassa Tie Guantanamoon. Muistutti karmealla tavalla maailman pahuudesta ja siitä kuinka niin moni tälläkin hetkellä niin moni kärsii. Kuinka pääosin yhden maan vallanpitäjät saa maailman niin pahaksi ja julmaksi paikaksi. Vaan ehkä uus sukupolvi voi muuttaa asioita.. Pitää jaksaa uskoa.
[/q]
Pääosin yhden maan vallanpitäjät?
Kannattaa varmaan tutustua vähän Afghanistanin ja Irakin historiaan, ja muutenkin pikkasen tohon lähi-idän meininkiin. Toi leffa tietenkin tarjoilee aika yksipuolisen kuvan tosta tilanteesta, mutta helpottaa varmaan oloa jos ottaa vähän asioista selville toiseltakin kantilta.
Heräsin yöllä kahelta, enkä saanu unta kolmeen tuntiin. Mitä ihmettä oikee tapahtuu, mä en jaksa enää näitä yöheräilyja ja -valvomisia
Korvassa sellanen olo, ku oisin koko ajan laskeutumassa lentokoneella maan kamaralle.. Au.
Tää päivä alkoi niin hyvin.. Hemmetti. Onneks kello on jo nii paljon et voi alkaa menee nukkuun vaikka tuskin se uni tuleekaan.
[q]peikkotyttö, 17.5.2005 13:19:
Pipinä ei ole kivaa olis kivaa mennä ulos kävelylle,kun on niin kaunis ilma sateen jälkeen,mutta lääkäritäti suositteli pysymään sisällä peiton alla sairasloman ajan..taidanpa mennä silti*juonittel**muhaha*
[/q]
Sama vika... Mie oon myös pahasti sairastumaa ja niin on myös Emmikin. Mikäs epidemia tämä nyt taas on?
[q]domi, 18.7.2007 07:34:
Taasen yksi työpäivä edessä. Ja arvatkaa tulenko saamaan apua hommissani? Oikein, en saa.
[/q]
Mun raha-anomuslomake veikkaukselle ei vieläkään tuottanut toivottua tulosta :(
Viime yö oli kyllä oikee malliesimerkki siitä,minkä takia jotkut ei halua lapsia.
[q]Janisa, 14.3.2009 16:21:
Kyllä se siitä. Itsellänihän on ohra-allergia ja kiellettyä on mm. sekaleipien sekä ohrapuuron syönti sekä oluen juonti, josta ah, niiiiin monet (etenkin) miehet ovat pahoillaan. En mä silti koe jääneeni mistään paitsi -nykyään on olemassa paljon vaihtoehtoja.
[/q]
Mutku oon vihdoin löytäny itelleni täydellisen aamupalan - kaurapuuron! Joten ärsyttää ehkä ihan hemmetisti että oonkin sit just sille allerginen. :( No, toisaalta, ilman tätä täydellisen aamupalan löytämistä en ois löytäny tätä allergiaakaan.
*poks**uuh*
Jotenkin tosi alakuloinen olo, harmittaa vähän, ja aika paljon itkettääkin *uuh**uuh*
[q]hotboy -66, 12.10.2007 09:18:
jumppaa vain :)
[/q]
Joo, rupee sä si tääl jumppaan ku asiakkaitaki pitäis palvella
Kun yskä vaan jatkuu ja jatkuu. Tää haluais EHKÄ salille jo, mutta ei.
Ja kun harmitti niin, niin söin sitten vielä suklaakalenterinkin kokonaan.
Tää nyt on ollu jo jonkun aikaa, mut pahin on kyl ihokontaktin puute...
Kova ikävä omaa kultaa joka on kaukana minusta tällä hetkellä
Toivottavasti se tulisi tänne viikonloppuna *sydän*
Nimimerkki "Neiti Vaasa ja äitin ja isin hoiva kunnes on taas rahaa"
Argh, siel vakuutusyhtiössäkin pitäis käydä. Ahistaa ny taasen ku on hirveesti tekemistä eikä mulla ole aikaa kaikkeen. No, kaipa sitten torstaina töiden jälkeen, toivottavasti oon jo siihen mennessä kunnossa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,408
- 1,409
- 1,410
- 1,411
- 1,412
- ...
- 1,566
- Seuraava »