päivän :(

Back to häröily O

nihkeilen rahattotumuuteni kans... menoja olis taas 500kpl ja pussissa on 4e
juhannuksestakin tulee aika kuivahko *itkuraivari*

edit typot

rahat loppu ja juhannus himassa

Auton pakoputki on rikki, siinon reikä tai jotain *igor**grr*

[q]Jonulih, 22.6.2005 06:19:
Unta takana about pari h.
[/q]

Sama, sama. Eka aamuherätys aikoihin, tällei et joutuu herää kuudelta. Kurkku ja nenä tukos, onkohan allergiaa vai nuhaa, ei tunnu ainakaan heinix tehoovan täysin.

Mun tietokoneen virtalähde sanoi poks, nyt mietityttää onko se tuhonnut jotain muuta mennessään...
PRKL!!!

[q]mayah, 20.6.2005 20:33:
Kun sitä aikansa koittaa tehdä asioita niin, että muilla ja itselläkin olis hyvä olla, mut aina se saatanan paskaryöpytys vaan tulee ja tulee, niin jossain se raja sitten on. Ja tänään mulla se oli tässä. Annetaan olla sitte, ehkäpä se tekee kaikkien elämästä helpompaa.
[/q]

*hali**lohduttel*

Mä oon joskus yrittäny ihan samaa ja kun se paskaryöppy vaan tuli, niin annoin olla, enkä välittäny.

[pieni]Vaikken nyt tarkalleen tiedäkkään mistä puhut.[/pieni]

"Ammattitaito" ja MUTU-tieto.

Huomasin laskuja maksellessa että on jäänyt maksamatta yks yli 350 lasku, ja tilillä ei oo enää tarpeeks rahaa sen maksuun Onneks sitä rahnaa on tulossa - jossain vaiheessa - pitää vaan toivoa että ne ehtii ennen viivästyskorollista uutta laskua

http://www.ebaumsworld.com/spidermilkshake.html

dumdidumdidum.. näytä sitten araknofobiaiselle tuollainen linkki

Ahdistaa

[pieni]Enkä oo ihan varma, mikä *ding*[/pieni]

Töihin perkule pitäis lähteä ja kukin voi arvata, että hotsittaisko?

Alle 50 minuuttia tuli nukuttua viimeyönä, sekin kaverin auton kyydissä. Onneks ei tarvi olla kun 9-10 tuntia töissä :(

Sit töihin tuli joku pahoinvoiva äijä ja joutu eka pitämään sille motivaatiopuheen. Ei auttanut ei. Äijä terveyskeskuksen kautta kotiin.

[q]UnityF, 17.6.2005 00:37:
Kuulin juuri et hyvä ystäväni makaa sairaalassa
[/q]

Myös mun päivän

Äidin kanssa puhuminen aina samat jutut, kauheeta syyllistämistä ja se ainainen "et sä ikinä tee mitään, eiks sulla ole mitään tavoitteita" Käy nyt siellä hammaslääkärissä ja tee sitä ja tee tätä. Tekis mieli katkaista välit vanhempiin kokonaan kun ei vaan jaksa tota. Ja nää puhelut kestää aina tunnin vähintään. Antakaa mun olla

Oisko mitään jos en enää pitäis äitiin mitään yhteyttä. Voisin pari kertaa vuodessa vaan lähettää jonkun "kaikki ok"-tekstarin

Kurkku kipee :(

ei tuu rahaa mistää koko kesäkuussa näköjää...

tyttöystävän vanhempien luona asunut 12v koira jouduttiin lopettamaan eilen
tyttö on ihan

Hajottaa, tekis mieli kadota uudellee mut en katoa koska kinderi huolestuu. joten makaan kotosalla ja kulutan aikaa tekemällä en yhtään mitään vaikka 1000 asiaa pitäis tehhä. &

enkä jaksa vieläkään vastailla puhelimeen, enkä jaksa selittää mikä mulla on, ne jotka tietää niin tietää.

- Väsymys
- Mehu, jonka ostin maistuu ihan vehkeeltä

Excel ei toimi niinku haluaisin
Varmaan käyttäjässä vika kuitenkin

Vitsit pitäs veroehdotuskin pistää kuntoon ennen 20.päivää
ei kait siinä muuten mitään mut kun pitää ilmoittaa perinnöksi saadusta kiinteistöstä...
lomake vaikutti hyvin hankalalta täyttää

O