päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,369
- 1,370
- 1,371
- 1,372
- 1,373
- ...
- 1,566
- Seuraava »
tosi inhottava yskä
jei, huomasin tässä nyt että mätkyjä ois 277e. Vittu mä tollasia rahoja mistään revin en maksa
edit: ja oho, opintolainojakin peritään takas. Eipä oo mitään millä niitäkään maksaa.
päivän :( = päivän :D
VIP
:(
Eilisen päivän "o_O" olis ollut auton vasemman eturenkaan profiilin räjähtäminen tuusan paskaksi moottoritiellä ohitustilanteessa.
Tän päivän ":(" on yläasteporukan kokoontuminen, josta jatkettiin paikalliseen baariin, jossa eräs noilta ajoilta tuntemani skinhead (joka siis teki yläasteestani täyttä helvettiä alusta loppuun) tuli avautumaan ja halusi loppupeleissä hoitaa homman mestan ulkopuolella. Tyhmänä ja ylpeänä suostuin lähtemään ulos yksin ja ko. jäbä tuli "yksin" neljän kaverinsa kanssa. Skinari avautui hetken, jonka seurauksena tönäisin sitä hartioista ja se löi multa kahdella iskulla huulen halki, jonka jälkeen ajattelin lopettaa spektaakkelin yhdellä niitillä kasvoihin. No, pamautin sitten isänmaan ystävää nyrkillä naamaan, josta syystä ko. jätkä heilahti taaksepäin ja pari sen frendiä jäi varmistamaan sitä ja yksi tuli puhumaan mulle et "eiköhän tää ollut tässä", johon oli hyvin suostuvainen. Joka tapauksessa ko. skinari "pääsi vahingossa" frendeiltään karkuun ja humautti mua vielä pari kertaa päähän. Puolustauduin lyömällä kerran takaisin - seurauksena se, että skinari tipahti ilman yhtä hammasta.
Kytät kutsuttiin paikalle ja rosis odottaa mitä ilmeisimmin tän kerran syytetyn elementissä. Oli miten oli, niin vaikka pelottaa ja vituttaa, niin se skinarin hammas oli siitä yläasteen kolmen vuoden kidutuksesta joka ainoan pennin arvoinen mitä se tulee mulle maksamaan.
PS. Violence sucks monkey balls, mutta tosta tilanteesta olisin lähtenyt joko tasan näin tai sitten lasarettiin 5-10cm terää sisällä tai sinkkiarkussa.
Onhan se niin ihanaa, kun oma lapsi näkee sinut ja rupeaa heti itkemään täysillä ja toiselle olet ilmaa. Voiko tätä ihanempaa tunnetta enää olla
Miksi? Tiedän, todella henk.koht. kysymys.
Pistin silmätippoja äsken, kun silmätulehdus uusiutuu molempiin silmiin koko ajan ja nyt niiden tippojen maku on mun suussa
joo voi vitun vittu piti vaa mennä tunti meni mut meni kolme vitun vittu osin nii halunnu
supercoolii *poks**grr**grr**nyyh* vittu mikä vitutus
on taas nii kaunista tekstiä että
aivan törkeen perkelellinen flunssa meneillään... henki kulkee just ja just ja en edes näe kunnolla eteenpäin..
Maksimaalinen polvikipu tähystyksen seurauksena...
ääh, heräsin äsken. Nyt on sit unirytmi ihan viturallaan
Se et sä menet työharjotteluun, sitten sä joudut urakkaan mukaan eli asentamaan parkettia... teet yhden äijän kanssa töitä ja asennat itse parkettia 35-40m2 päivässä ja se äijä asentaa 50m2 päivässä... mut mä teen sen urakkaa pois ni se kuittauttaa mun työt kanssa siitä omaan taskuun eli herra teki päivässä 4 viikon ajan tupla palkan...eli näin käytetään opiskelijoita hyväksi ja sitten vielä kysytään et misä se motivaatio on joltain opiskelijoilta. Sitten mietitään et mikä auttais nostamaan motivaatioita..noh ei ainakaan se et jää miinukselle (itse n. -150) työharjottelusta ja antaa ilmasta rahaa toisille... Mut paskat siitä kunnon paperit tulee kumminki omalta osalta koulusta pois...
Autovarkaat näin juhannuksen alla *sydän*
Ruotsin laivalta mukaan tarttui messevä flunssa
KAIKKI menee täydellisesti vituilleen ja kaikki ärsyttää. *kivatsulle**dissaa**igor* AAAAAAAAAAARGH!
Miks mun piti taas eilen lähteä sille kuuluisalle "yhdelle" oluelle
flunssa,ei tosin pahimmasta päästä*nuha*
Ei kiinnosta olla töissä. Päätä särkee ja muutenkin kauhee vitutus.
*igor**nyyh*
[q]
-clip-
Mitä nyt haukkui mut laiskaksi, koska haluan valmistua ajallaan..*dissaa*
[/q]
Hö. Mäkin halun valmistuu ajallaan samasta laitoksesta, mut ei ne mulle oo vielä sanonu mitään pahasti. Hmhs.. Ihme touhuu. Yritähän kuitenkin jaksaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,369
- 1,370
- 1,371
- 1,372
- 1,373
- ...
- 1,566
- Seuraava »