päivän :(

Back to häröily O

[q]mayah, 5.7.2005 08:06:
Ei kiva yö.
[/q]

Olin just tulossa postaamaan samaa juttua... Oma vika mulla että kävin nukkumaan niin myöhään, mut tosiaan kaiken maailman ylimääräisiä herätyksiä kaiken aikaa, ja sit lopulta havahdun siihen kun läväri lähtee irti - eli ei kun etsimään sen nuppia ja sitten tihrustamaan peilin kanssa sitä takaisin paikalleen, ja eihän sen jälkeen enää saa unta kun piti skarpata

Mä tykkäisin jos mulla ois vaik kerran viikossa ylimääräinen päivä minkä sais vaan nukkua, niin sitten sais tehtyä kaiken mitä haluaa ja silti pysyä suht inhimillisissä unirytmeissä.

edit: +n

Tää helvetin tappotauti mikä mua vaivaa huomenna lääkäriin jos selvii hengissä sinne asti (no en kyl varmaan paljoo menettäis vaik en selviäiskään *igor*)

kamala flunssa, kurkkukipee , silmäkipee , pää kipee

Jää 4:stä viikosta kiinni, etten saa päivärahaa KELAlta, ihmetyttää, koska mä olen elättäny itteni melkein kahden vuoden ajan..

Mutsi ei helpottanu mun oloa yhtään ja välit menee koko ajan pahemmaks, koska en tuu näköjään toimeen enää yhtään sen kanssa.

04.30 herätykset ei ole mun juttu.

[q]mariq, 26.5.2007 00:11:
Onks ketoprofeeni se esim. Ketorin-särkylääkkeen vaikuttava aine?
[/q]

On.

[q]iriil, 2.7.2005 01:17:
itku. yksinäisyys. puutuneisuus. apaattisuus. ikävä... Pitää vain totutella. Mietin vain milloinkohan helpottaa ja milloin joku osoittaa hellyyttä minua kohtaan jälleen. Itseä tässä saa syyttää. Miksi asiat ei voi olla helpompia? Miksi haluan alalle, jonka opiskelu vie kauas? Joskus haluaisin että haluaisin olla tavallinen duunari, mutta en pysty. Se puuduttaisi pään.*nyyh*
[/q]

Ei se pää olisi turtunut. Olisin minä ainakin yrittänyt keksiä uusia virikkeitä tms. Myöskin sitä vartenhan minä olisi ollut olemassa että olisit saanut ajatukset pois siitä duunaamisesta, ihan niinkuin minä sain sinua ajatellessa ja aikaa viettäessä... ..mutta ehkä parempi näin, on liikaa pyytää toista luopumaan unelmistaan itsensä takia...*lohduttel*

Ei päässykkään viikonlopuks mökkeileen, vaikka oli himo suunnitelmat ja nyt tällänen keli..

[q]kottarainen, 9.5.2007 20:29:
Punkin purema sai kyllä paskoja viboja aikaan. Huomasin eilen että jokin nipistelee alaselässä ja huomasin pienen elukan kiinni ihossa. Mä en kai saanut sitä omin neuvoin kovin taitavasti irti, vaikeassa paikassa kun oli ja koska tänään alue on todella tulehtuneen ja kivuliaan tuntuinen :(
Mä en halua mitään aivokuumetta, joten toivon todella että tuo paranee pian ja pureman desinfioiminen auttaa. Olisi pitänyt hakea rokote aikaisemmassa vaiheessa, niin ei vainottaisi näin paljoa*toktok*
[/q]

Onko siinä ihottumaa? Kuinka laajasti? Sitten lääkäriin, jos on. Muutenkin kannattaa mennä, jos ne oireet tuntuu epäilyttävältä. Kannattaa siis käydä tarkastamassa, ettei ole borrelioosia (jos on ihottumaa), johon mitään rokotusta ei käsittääkseni ole. Siihen puutiaisaivokuumeeseen on rokote mutta borrelioosi on kyllä paljon yleisempää kuin puutiaisaivokuume.

Luultavasti sun iho on vaan ärtyny, eikä siinä ole mitään sen kummempaa.

[q]mayah, 30.6.2005 13:42:
Vitun perseilevät runkkarit. Vihaan teitä. Isosti.
[/q]
define perseilevä runkkari. toi ainaki kuulostaa mielenkiintoiselta :D

kuvia?
videoo?
mitää?

nimim. ONX MITÄÄ?!?!?

Tää olotila, joka on kaikkee muuta ku väsyä (ja just sitä sen pitäis olla).

Taas ties monetta kertaa oottelen kivaa viikonloppuu mut siit tuskin tulee sellanen ku ei o ainaka viel joku ilmottan mitää et tuleeko vai ei... tuskin ilmottaakaa vaik ei ees tulis ja sit vaa venailen himas ja sit lopuks vittu että vituttaa...*grr*

Vittu mikä keli *dissaa*. Kauppakassien raahaaminen vittumoisessa kelissä *dissaa*. Pisti vituttamaan.

Niimpä nii taas ku pikkasen oon oottamas tot viikonloppuu ni sit se menee aika 95%:tisest vituillee... siis must tuntuu et onnee ei o tähän elämänvaiheesee suotu taas yhtää....

tänää on kaikki vaan menny päin vittuu...*uuh*
ja aina mä vaan menetän kaiken mikä merkkaa mulle paljon.

Juhannuskrapula joka kestää luultavast vielä huomisenkin :´(

[q]mayah, 19.8.2005 13:09:
---
India, 19.8.2005 13:06:
varo vaa... toi väsymys ja pahaolo on aikas pahoja enteitä. Voin kokemuksella sanoa*hih*

---

Tää ois niitä hetkiä, jolloin mä nostaisin mun mielenosoituskyltin ylös, jossa lukis "SANO EI KIKSUPOLKKAVAUVOILLE"
[/q]

Sano ei vauvoille, paitsi Ellenille *sydän*. Taino perkele, sehän _on_ kiksupolkkavauva :D

Ero..*uuh*

Mulla on jonkinasteinen krapula, vaikka join eilen vaan pari lasia viiniä ja menin nukkumaan ennen puoltayötä. Tää on ilmeisesti sit vanhuutta

Kylkiin sattuu kun yskinyt niin paljon. Enkä saanut sit viime yönä kunnolla nukuttua

O