päivän :(

Back to häröily O

Darra...

kuumetta

Väsyttää, vaikka oon nukkunu 9h. [pieni]Ehkä se on ne univelat...[/pieni]

Maha kramppaa *grr**nyyh*

Ylex Rätisee

En olisi kuollaksenikaan halunnut herätä duuniin aamulla...muutenkin kaikki tökkii.
Onneksi kulta sai $520 palkkaa parista graffaduunista, niin menee loppukuu ok ja ehkä hieman piristyiskin.

Huomenna aamukuudesta iltakahdeksaan töitä.*hmph*
Vois olla aika paska nakki, jos tekis jotakin fyysistä työtä*nyyh**nyyh*
Onneksi on hyviä työkavereita*nyyh**nyyh**nyyh*
[pieni]Vois pikkuhiljaa harkita oman alankin töitä.[/pieni]

Sydämen asiat
Oon niin vihanen itelleni. Pettynyt itteeni.

[q]Miinapiina, 28.6.2007 15:49:
ELI siis jos oon ite sutinut, ja en saa viikolta työmarkkinatukea ni maksaako sossu siis sen erotuksen siihen vajeeseen asti?

nii ja sit ku sossun massit ja opintotuki maksettiin koko toukokuulle mut mun työmarkkinatukioikeus alkaa jo 25.5 ni joudunko maksamaan opintotukia takasin sen verran mitä nuo on mennyt päällekäin?
[/q]

Paha mennä sanomaan, koska en tiedä enkä ymmärrä tilannetta kokonaan.
Jos sulle on maksettu liikaa rahaa, niin kyllähän se peritään takas.

Sinne Kelaan voi mennä selittämään tilanteen ja kysymään asiasta. Ainakin täällä meillä voi marssia sinne suoraan ja yleensä saa edes jonkun vastauksen.

Jos teillä on päivystys sossussa tai tiedät kelle soittaa, niin voit kysyä niiltäkin puhelimessa sun tilanteesta.

Monimutkaisia ja ärsyttäviä juttujahan noi on.

En pysty menee kauppaan, kun ahdistaa+masentaa niin pahasti. Eli ei ole mitään ruokaa.

Muillakin samoja kokemuksia kuin mulla.

Teki taas peltikatto tehtävänsä. Ei paljoa tullut nukuttua, kun talossa on helvetin kuuma. Olis kai pitänyt raahata patja kellariin ja nukkua sielä. Ens yönä vois kokeilla, jos sais nukuttua. Nyt on kivaa duunissa silmät ristissä.

Mun rakas, uskollisesti 5½v palvellut kännykkä alkaa lopullisesti hajoamaan.

Mika Kottila on tehnyt maalin*hihu*

[q]Gnomex, 10.7.2005 18:36:
Kuumuus *hikoil**igor**dissaa**eiei**poks**hmph*
[/q]

ei es oo kuuma*hihu*

[q]Hyzenthlay, 1.6.2007 23:47:
yks jäljellä, ei paljoo lämmitä :((
[/q]

Hmm. Niin määräskö ne niitä lääkkeitä hammaslääkärissä vai oliko sulla ennestään niitä tms.?
Kun mulla tuli noin raju kipu viisurin poiston jälkeen, ettei lääkkeet auttanu, niin menin kyllä hammaslääkäriin päivystykseen ja siellä sitten huomattiinkin, että siihen oli tullu joku tulehdus vai mikä nyt olikaan.

Rikoin mun aurinkolasit.

Eipä sitten enää koskaan torstaina juhlimaan.... päätä särkee armottomasti, väsyttää ja muutenkin huono olo, koita tässä nyt sitten tehä töitä

[q]Ritu_, 11.7.2005 00:50:
Voihan vimpula, antaisin vaikka oikean käteni jos saisin unta.
[/q]

noniinpä.. nyt on rytmi ihan sekaisin konemetsä reissusta

Italialaisten tekemät sähkötyöt*toktok*
Mut samalla kyl oikeestaa päivän :) ku laitto prätkän akun lautauksee, ei se mitää vaik se ei oikee suostu latautuu...

sotkin toisen tietokoneeni big time. Mennyt sitten koko ilta tässä kämmejäni paikkaillessa...

äh... sattuu... paha olla...

Vapaapäivä
Aurinko paistoi
Ostin uuden mikserin

Mut minkä hiton takia mä oon tullu kipeeksi. Helvetinmoinen flunssa, kuumetta, yskin ja röhin ku pien sika, ääni on matala ku barry whitella oli, kurkkua koskee pirusti, päänsärkyyn ei auta napit, korviihin särkee, silmiä ei jaksa pitää ja auki niitä myös kutittaa, ei saa unta, kuumetta 37.5+, kokoajan on tajuttoman kuuma paitsi välillä tulee kylmähiki ja huimaus ja pitää nostaa jalat seinille.

O