päivän :(

Back to häröily O

[q]mayah, 1.8.2005 08:12:
Aika shitti olo. Mut onneks sain ajan varattua työterveyslääkärille, joten tulee varmaan soiteltuu kiksua kaks päivää kotona.
[/q]
Tostahan tulee vaan enemmän kipeeks :D

kumpa voisin vaan kadota tän maan päältä pois.... *Nyyh* *Nyyh*
sattuu....

Eilen tuli vähä ihan turhast taas kännis... selvinpäin tiiän miten asiat on mut liian kännis ne tuntuu vähä epäselvemmilt....

itkeminen kännis on perseestä. ei mitää ideaa... ja siit ei tu loppuu ikinä....*grr*

Tiskikone.

Yritetään asentaa sitä ja takajalkoja ei voi säätää. Mustan pörssin homot ei vastaa puhelimeen.

Mun kaunis keittiö on ihan sekasin ja tiskikone on surkeassa etukenossa keskellä lattiaa. Mistään ei tule mitään.

Edit.

Nyt täällä on kolme ukkoa säätämässä sitä konetta. Ja kolmas niistä keksi miten niitä jalkoja säädetään.

Nyt olen jättänyt mustaan pörssiin soittopyynnön (vihaisena), kohta ne soittaa ja kysyy mikä hätänä... "juu ei sittenkään mitään, juu kivaa päivänjatkoa... "

Edit2.

Nyt ne vitun letkut ei riitäkään siihen, mihin ne pitää laittaa.
Voi perkeleen perkele.

Ihmiset: älkää ostako tiskikonetta.

hirvee ikävä miestä :(( ei jaksais ikävöidä kokoajan, mut ei oikee voi mitään. paskaapaskaaa

Sataa vettä*eiei*ei pääse leikkaan nurtseja..Elikkäs täs sit vaan istutaan ja ollaan...mälsää

juGis : toi ainakin helpotti pikkuisen

rahatilanne enemmän vituillaan ku koskaan

[q]Specimen, 26.7.2005 21:59:
Perkeleen kesäalaiset alkaa naamaileen.
[/q]

They made a move, a bad move...

no, toivottavasti oppivat.

oma ":(" on tää kuolema, joka tulee parin tunnin unien jälkeen. karsee hedari ja pakki sekaisin. Taidan vetää torkut sohvalla kohta.

No onko vähä paska fiilis vieläkin.

oon kipee jotenkin tyhmästi, siis ei oo kuumetta, ei oo mikään kipee. Mut silti oon ihan täysin loppu. En jaksa ees liikkuu vaan nukun kokoajan ja päätä särkee ja on höntti olo, voimat on kadonnu jonnekkin hyvä kun jaksaa ees koneen ääree tulla käymään.

Sit on muutenkin vähän olo. En oikeen ees tiiä mistä. Tuntuu vaan ajottain et kaikki seurustelee jonkun kanssa tai ainakin tapailee jotain mä mä oon ihan yksin. Vaikka tykkään olla yksin niin nyt on sellainen hetki että ennemmin oisin jonkun kanssa jakamassa tätä arkee. huoh.

Sit viel pesukone on menny rikki tästä en tiiä ees miten selviin kun tyhmä kaarituki on menny sinne sisälle ja nyt se kone pitää varmaan avaa että sen saa pois ja mitään työkaluja mulla ei ole ja mä en uskalla sitä tehhä.
Pyykkipino senkuin kasvaa. Uusi kone maksaa ainakin sen 300e ja tollaista summaa ei vaan ole.

Niih ja emännän avain on kadonnu aikoja sitten kun veljeni teki muuttoo pois niin sekin pitäis hankkii uudestaan mut se pitää tilaa isännöitsijän kautta ja sekin maksaa lähimmäs 50e huoh. Tää ei nyt oo vaan kuukaus selkeesti.

Kun oon tullu takaisin suomee oon vain kuullu nipotusta ja napotusta ja kälätystä ja tuntuu että tietyt ystävät on alkanu kattoo kieroon/ välttelemään, ei enää puhu samalla tavalla kuin ennen. tai sitten kuvittelen....*justjoo*

Mut tälläistä.

Niiiiin paskasti lähtenyt työpäivä käyntiin. Pelkkii itkijöitä ja valittajii taas tänään liikenteessä.

[
Asiakas: Minähän en täältä lähde ennenkuin saan *tuotteen nimi*, byäh byäh byäh grh grh grh
(minä: No sulle tulee pitkä viikko, koska mulle ei oo tulossa tuota ainakaan viikkoon)
]
*toinenpallohakkaatoistapalloalekalla -hymiö*

[q]Tiinuliinu81, 15.4.2009 11:39:
---
sunbeam, 14.4.2009 23:17:
On vaan alakuloinen olo taas kun on aika rauhoittua ja aurinko on laskenut. Kaunko kestää kunnes sydän paranee?

---

Riippuu tilanteesta*uuh*.

MUn pitäis tänään nähdä tuo viimeisin ex, kun sillä on vielä mun tavaroita ja mulla sen.. Ollaan viimeksi nähty kaksi viikkoa sitten, kun kaikki oli vielä muka hyvin ja sitten jätti tekstarilla, eikä olla lainkaan sen jälkeen puhuttu. Hieman ahdistava fiilis..
[/q]

No ei kuullosta kivalta toikaan, toivottavasti meni mahdollisimman kivuttomasti! On varmasti tosi ikävä tunne kun pohja pettää kaikelta ja tulee ihan puun takaa!*lohduttel* Mutta oikein paljon voimia ja varmasti meidän fiilikset tästä vielä paranee kun antaa ajan tehdä tehtävänsä!*uuh*

yhyy.. en pääse Violenzeihin (mitä olen vain monta kuukautta odottanut ja ostanut housutkin sinne) tämän pirun flunssan takia Itkuparku sentään.. ihan miun tuuria. En ole pitkään aikaan päässyt tanssimaan.

//itseasiassa paskaakos minä valitan. olipas pinnallista. olen sentään muuten terve. ei ole elämästä ja kuolemasta kysymys. bileitä tulee ja menee turha niistä on vikistä, elämässä tärkeämpiäkin asioita...

Aina silloin tällöin tulee tämmönen fiilis...

http://img311.imageshack.us/img311/2185/c14329405kh.gif

Masennusta ilmassa....*eiei*

piti taas herätä liian aikaseen ja väsyttää ihan hitosti
eikä mun sittenkä ois tarvin herätä vielä.. mut en saa enää unta

No mut hei, elämä on

"..yks elämä elettävänä ja seki on paska...*nuotti*"
Narcotic - Kyl mä pärjään

Joku maailman tasapaino järkky mun kouluun pääsystä ja poikakaveri katsoi parhaaksi jättää mut...*uuh* Pelkään hetkeä kun tajuan mitä kaikkea ei enää ole...

O