päivän :(

Back to häröily O

Nuha, köhä, koulu... eli peruspaskaa.

TAAS kipeänä*dissaa*

taidan nyt ihan tosissani alkaa hakemaan toista työpaikkaa.

*toktok**toktok**toktok**toktok**toktok**grr**grr**grr**grr**grr*

taas kauhee viinapirujen painajaisyö!

On vaan niin paha olo kaiken tapahtuneen vuoksi. Ja henkinen huono-olo on muuttunut myös fyysiseksi. Ärsyttää kun on niin vähän mitään sosiaalista elämää tietokoneen ulkopuolella tässä tilanteessa...

ompa tylsää ja kauhee vitutus päällä...

Taas koko aamun miettinyt kaikkea paskaa... ja kierinyt itsesäälissä ja miettinyt et mitä oon tehnyt niin väärin kun asiat on näin päin helvettiä... *uuh**nyyh*

[q]rose, 4.1.2006 21:52:
kuumeinen olo toivottavasti tää menis ohi. ei yhtään huvittais tulla kipeeks*poks*
[/q]
*mustaherukkamehuajuottel*

[q]mayah, 29.7.2008 21:32:
Näköjään sitte poltin itteni tänään. Hiukka pal kuumottaa, niinku turus sanottais.
[/q]
Oleksää iha punane?

Sairastan

4D-Dokumentti

[q]Sankari, 3.1.2006 22:33:
4D-Dokumentti
[/q]

on kuraa.

Iankaikkisesti.

Puhelin *ittuilee, ipod ei edelleenkään toimi, stressaan...

[q]rose, 3.1.2006 13:06:
Tää voi olla myös päivän o_0 tai :)

Nyt tiiän et en enää ikinä pidä lomaa loman takia talvella. Tää on aivan järkyttävän tylsää! Ois pitäny vähintään keksiä ajoissa tekemistä näille parille päivälle. Nyt vaan miettii et miten tänki päivän sais kulumaan. Ainoo selkeesti positiivinen juttu on pitkään nukkuminen jos vaan nukkuis koko päivän Olikohan kouluaikanakin lomalla aina näin tylsää? Onneksi nyt oli vaan pari päivää vapaata.
[/q]

Joo, mä voin kertoa et noi lomat kouluaikanakin on ihan yhtä vitun tylsiä. Palasin just joululomalta saldona hillitön väsymys/uupumus/vitutus ja moonta tylsää päivää miettien minkä helvetin takia sitä lomaa ees odotti. Jos mä oisin tajunnu ees nukkuu niin ei tarvis tehä sitä nyt joka ikisellä tunnilla*eiei*

[q]mariq, 3.1.2006 11:27:
nyt sit iski se väsymys
[/q]
Sama täällä. Viimeyönä ei tullut oikein uni silmään kuin jonkun neljän tunnin verran vaan. Sen siitä saa kun pohtii kaikki asioita. Yleensä vuodenvaihtumisella on ollut sellainen todella positiivinen vaikutus, kun tietää että nyt ollaan menossa kevättä ja lopulta kesääkin kohti, mutta nyt ei kyllä lainkaan tunnu siltä. Ennen vuodenvaihdetta tietyt asiat sekä omassa, että perheenjäsenten, kuin myös ystävän elämässä aiheuttivat päänvaivaa ja kai hieman edelleen.

Enkä mä saa mun NHL 2005 peliä toimimaan, kun se herjaa koko ajan jostain CD/DVD emusta, vaikka olen jo kaikenlaisia temppuja koittanut.

*konsoliaetsiskel*

nyt sit iski se väsymys
Edit: tajusin just, etten muista koska mulla olis viimeks ollu ihan kokonainen päivä ilman minkäänlaista kipua

Karmee väsymys huonostinukutun yön jälkiltä...kurkkukipu

onneksi en tehnyt yhtään mitään UV:nä, lepäsin vaan.

Uudenvuoden aaton suunnitelmat kariutuivat rahanpuutteeseen...

Ollaan sit kotona, perkele! *hmph**grr*

Ptruu! Komento takaisin!

RUSH HERE I COME!

[q]Fyraett, 29.12.2005 20:51:
---
sune, 29.12.2005 20:22:

---

[/q]

*hihu**hali*

Yöllä oli klubbari pitkän aikaa rikki Hirveet vieroitusoireet kun ei mesessäkään ollu ketään tuttua

edit: ja nii joo, viisaudenhammas kenkkuilee, en saanu yöllä oikein nukuttua

edit2: vielä tänäisen piikkiin: ainoissa mustissa kengissä läpireikä

O