päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,343
- 1,344
- 1,345
- 1,346
- 1,347
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Huomasin laskuja maksatessani äsken, että viikonlopun aikana on mennyt tililtä rahaa rahastoon jonka tämän kuun merkinnän olin perunut.*ding*
Ok että ne rahat ovat vielä tallella ja kasvavat korkoakin, mutta tällä hetkellä ei ole juurikaan liikaa löysää rahaa... Ja tosiaan olin sen perunutkin jo viime viikolla!
Millonkohan tää loppuu.....
koti-ikävä :(
silmä kipee
Joku varsin näppärä tapaus oli eilen räjäyttänyt ilotulitteen ihan hevosten vieressä Wanhan edessä. Äly hoi.
Lunta vaan sataa ja sataa... :( Mä haluun kevään tänne ja nyt!! Eikä enää yhtään lunta!!
hiton posti
ja meinaa flunssa pukata päälle
[q]UnityF, 8.2.2006 23:32:
ikävä otusta
[/q]
Mä näin unta tästä, mut eihän tuo mikään uutinen ollut
eilinen ilta
Tiedossa tänään pelkkiä rästiin lääneitä koulutöitä, jotka hyvin pienellä todennäköisyydellä valmistuvat kuitenkaan*eiei*
Just ku ulkonakin ois niin kiva ilma..
Ja mun vasen silmä kirvelee.
äänentoistoni on täysin paska.. pätkii ja näin soittaminenkin on aika tuskaa.. *uuh**grr**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
[q]Freja, 10.4.2008 18:54:
Lääkärin uutiset.
[/q]
Oih voih!
Mullakin oli ikävä painajainen keskellä yötä.
oon hukannu vuokratilisiirrot *toktok* sit oon kauheessa nuhassa ja huomen ois peli orivedellä :S
Faija soitti et meidän koira joudutaan lopettaa, ikä painaa vanhaa herraa
Hän oli 14v meidän perheen jäsen
RIP Kenny
[q]Jna, 30.10.2006 22:29:
No siis kyllä se pahimmillaan voi aiheuttaa halvaantumisen.. Mut silti kumma ettei leikata jos on tosi paha, koska leikkauksen jälkeen menee 1kk ja selkä on "normaali". Mut kai ne on vaan kaupungin rahat ja resurssit loppu. Mieluummin syöttävät kipulääkkeitä ja käskevät levätä..*igor*
[/q]
Yksityisellä olen koko ajan käynyt ja valmis maksamaan että selkä tulee kuntoon.
Naarasten vaikeus.
Ei perse, mulla on puhjennut tan kevaan allergiaoireet.
Tana!
Taa on sita aikaa kun ma oon nyt sitten hehkeimmillaan... Viime vuonna mun kaveri yritti mahdollisimman hellavaraisesti kertoa milta ma naytin. Totesi hellasti, etta ma naytan ihan silta kuin olisin rekan alle jaanyt...
hemmetin paskaperse hammaslääkärit!!!!! nyt särkee leegoja iha tarpeeks.. törkee nälkä mut ei pysty syömää ku suun avaaminenki sattuu
HAISTAKAA KAIKKI PASKA!
[q]Hyzenthlay, 3.2.2006 06:22:
---
P-Boy, 3.2.2006 03:28:
---
Missä bileissä sä oikeen olet ollut? vai baarissa?
[/q]
Ihan normaali baarissa olin juu.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,343
- 1,344
- 1,345
- 1,346
- 1,347
- ...
- 1,566