päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,341
- 1,342
- 1,343
- 1,344
- 1,345
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Bussilakko tulee. Tällä alueella ei asu lähelläkää duunikavereita, mä en pääse millään enkä mitenkään töihin, eli joudun menee taksilla, ja työnantaja ei kustanna. Hypin ilosta. Mahtavaa.
-yksi kovalevyistä kärähti (=lähti kaikki vanhat biisit, ja backup-cd:tä en tietenkään löydä)
-yksi cd-asemista kärähti (=paras asema, mikä ollut tähän mennessä käytössä)
läppäri yhtäkkiä päätti, ettei pääse nettiin = "shellin" boottaus
uuden cd-aseman myötä, vanha polttosofta ei hyväksynyt uutta asemaa r/rw:ksi -> uusi softa:
uusi softa polttanut kolmen tunnin aikana yhden kelvollisen cd:n, neljä frisbeetä ja neljä kertaa vetänyt tehot täysille -> jumittunut -> bootit edessä.
nyt on vasta tiistai, vielä kun kärähtäisi äänikortti ja uudet biisit, niin siinähän sitä ollaan!
edit: lisätäänpäs: a-dekin bendi alaspäin ei toimi. noh, ei kun opettelemaan korjaamaan suoraan pitchillä
[q]Fanque, 28.2.2006 01:26:
Voivoi, surullista. No, nyt mummin sitten on toivottavasti hyvä olla
[/q]
Otan osaa.
Viime kesänä kävi vähän samoin allekirjoittaneen vaarin kanssa. Tuli soitto että vaarilla elinaikaa noin vuorokausi jäljellä. Soitosta noin 10 tunnin päästä oltiinkin sitten jo Israelissa.
Ikäviä aina nuo tuommoiset. Voimia kovasti.
kauhee flunssa taas vaihteeks
Luulin olevani tänään tehokas ja nopea ja kerrankin ehtiväni ajoissa kouluun. Tietenkin myöhästyin (siltä ainoalta tunnilta koko päivänä) enkä päässyt enää luokkaan. Ja nyt olen taas täällä.*toktok*
Ei mitään duunia...menee aika kohtuu hitaasti...
[q]Joanna, 27.2.2006 09:19:
Hirvee kasa duunia *poks**grr*
[/q]
Olisko sul mitä töitä tarjota?
Nukuin aamulla pommiin, taas kerran. En ymmärrä, millä ihmeellä saisin itteni ajoissa ylös sängystä! Laitan herätyskellonkin aina mahd. kauas sängystäni, jotta joudun nousemaan ylös, kun laitan sen kiinni. Mutta ei sekään auta, koska oon juuri herättyäni niin koomassa ja sekaisin, etten tajua yhtään mistään mitään. Kun myöhemmin herään uudelleen (huomatakseni että kello on ties mitä), en muista edes herätyskellon sulkemista. Huoh. Oon avautunut.
Nenäkoru tippu ja unohin laittaa sen takas ja nukahdin, ni nyt se on ummessa perkele.
edit: Päätin sitten käydä tökkäämässä sen korun väkisin paikalleen. Fiksu veto, aijaiiiii. Nyt sattuu ja on koko nokka ihan punanen.
Vihdoin neljän viikon pakkoruokinnan jälkeen oli pakko käydä lopettamassa yksi marsuistamme joka ei parantunut ylipitkästä hampaiden juurikasvusta ja siitä aiheutuneesta paiseesta.
uudessakotona on yksinäistä :(
*toktok**uros**dissaa*
[q]Individual, 24.2.2006 15:02:
*uros**super**hali*
[/q]
Saan ihan samanlaisia ärsyyntymisen fiiliksiä myös kun joku tyttö kuvittelee baarissa tms oikeudekseen käydä käsiksi... Sairaan ärsyttävää. Pidän ehdottomasti ihmisten läheisyydestä, mutta en yllättäen tuntemattomilta ja vielä röyhkeästi...
Joku homo ahdisteli mua äsken...
Eikä mulla oo homoja vastaan mitään, mutta lukeeko mussa että "Muhun saa koskea?"
*senkin**släp**grr**dissaa*
Hemmetin räkätauti !
Paska asiakas haukku mut tänään ihan pystyyn. Syytön minä siihen oon jos vuorossa on liian vähän työntekijöitä ja kaikki menee päin helvettiä
Ja nyt ne vihjailee, että olisin ottanut rahaa kassasta kun puuttuu. Vittu en minä ollut ainoa työntekijä siellä Helvettiäkö kaikki tulee mulle valittamaan.
Unihalvaus on perseestä. :(
V*tuttaa, oksettaa, kylmä, ikävä
Miehet
[q]mayah, 21.2.2006 15:18:
---
Super-Kerttu, 21.2.2006 15:09:
Oisko mitään, jos vaikka soittaisit eläinsuojeluyhdistykseen???! Toi on eläimen heitteillejättö! Ainakin mun mielestä!
---
No todellakin. Onhan se ikävää, että se koira ulvoo, mut onko se nyt sen koiran vika, että se on jäänyt yksin?
Hitto. Tuli oikein paha mieli. Ei todellakaan yöunien menetysten puolesta vaan sen koiraparan puolesta.
[/q]
Arvaappas vaan miltä meistä on tuntunut, meillä on ollu nuorempana kaksi koiraa ja Emilialla yksi...
Jos nyt heitetään vielä hieman bensaa tunnerovioon, Ukko ja Kelmi-koira olivat kaverukset. Sillälailla kun yksin asuva ukko ja Koira voi olla...
Just semmoiset kamut jotka menivät aina yhdessä joka paikkaan.
Naapurin ukko kuoli kolme viikkoa sitten. Se ei sinällänsä kaada mun maailmaa, mutta häneltä jäi jälkeen koira, aivan ihana tapaus nimeltä Kelmi. Varmaankin jonkin sortin sukua Lapinkoiralle?? En oo ihan varma.
Naapurin ukon sukulaiset ovat kohtalaisen saamattomia, koska koira on asustellut hieman yli 3 viikkoa yksikseen ukon asunnossa. Ukon lapset käyvät viemässä sitä ulos miten kerkeävät. No tämäkään seikka ei kaada maailmaani..
[iso]Mutta...[/iso]
Koira haukkuu, ulvoo vikisee ja raapii. Juoksee ympäri kämppää ja ulvoo lisää. Haukunnan ja älämölön aloitusaika on kuin kellon lyömällä juuri silloin kun olisi aika mennä nukkumaan, tai päiväunille (joita tulee harvemmin otettua, mutta kun yöunet jää vähähiin on pakko). Sen lempipaikka ulvonnalle on juuri makuusyvennyksemme seinän takana. Viime yönä sain unirauhan n kahdentoista aikoihn, ei sekään kuulosta kauhean vittumaiselta, mutta kun herätys on 04.15 niin alkaa vähitellen hieman kiristämään.
Olisikohan aika menettää hermot totaalisesti???
Eilen illalla n. kahdentoista aikoihin yöllä Ukon akka (joka ei selvästikkään asunut samassa asunnossa Ukkonsa kanssa) tuli sitten viemään koiraa ulos, valitettavasti ympäri jurrissa. Kuulin kun ovi kävi ja ajattelin kohteliaasti huomauttaa koiran ulvonnasta, sekä aamuherätyksestäni. Joista kummastakin olemme jo kertaan jos toiseen kohteliaasti huomauttaneet.
Akan vastaus oli: Aim sorry, ei oo mun koira... *grr**senkin**toktok**kissatappelu**släp*
Meni taas jonkin aikaa että sai rauhoiteltua itsensä...
Talossamme ei ole ollut tapana tehdä häiriövalituksia naapureista, mutta ajattelin tehdä tälläkertaa poikkeuksen. Naapurin ukkohan on kuollut. Voi kuulostaa hieman karulta, mutta nukkumattomuus aiheuttaa kotirauhan pirstoutumisen, pinnan kiristymistä ja suunnatonta vitutusta.
Pakko räyhätä johonkin suuntaan.
Helpotti.
Nyt saa isännöitsijä soiton.
Ja vittu taas se saatanan haukkuminen ja ulvominen alko. Rotanmyrkkynakkeja postiluukusta ja raidia perään perkele...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,341
- 1,342
- 1,343
- 1,344
- 1,345
- ...
- 1,566
- Seuraava »