päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,345
- 1,346
- 1,347
- 1,348
- 1,349
- ...
- 1,566
- Seuraava »
ei voi päivä mennä yhtään paskemmin...kaikki missä mä luulin olevani hyvä, niin tänään osoittautui että mä olen täysi nolla...kaikesta tuli negatiivista palautetta ja mikään ei onnistunut...sit päivän kruunas sen et joku idiootti on täällä opistolla loppahuuli ja kiskonut mun batteryn jääkaapista, mä ajattelin et se olis voinut pelastaa hetken mut EI niin ei *toktok*
[q]jeesboks, 25.1.2006 09:05:
heräsin viideltä jalan särkyihin, otin särkylääkettä. Tätä seurasi erittäin huono-olo ja oksentelu. Maha ei oikeen meinaa kestää noita lääkkeitä ja aika paljonhan niitä koitan välttääkin. Mut aattelin et jos se veis kipua pois niin vois saada nukuttua viel hetken kun on nukkuminen vähän vähäsiksi jäänyt.
[/q]
oevoe jaksamisia
njoo, oma päivän :( (tai useamman päivän jo), meitsikin tääl edelleen vähän kuumeilee... parin viikon päästä lääkäriaika... ääh.. pakko keksii tekemistä näil välipäivil, hajoo pää kotona.
Miten voi olla ihminen näin rikki.. ja töissä pitäs jaksaa hymyillä asiakkaille.. vittu *uuh**nyyh*
Äsken sain omat tavarani laukuissa ja oikeen "osuvaa" vittuilua päälle.. kiitos tästä.
Taas alko aamutunneilla koulussa pahoinvointi ja panikointi. Ei sitä karkuun pääse.
eilispäivän :(
tuli katsastuksesta hylsy. jarrulevyt edessä liian kuluneet ja pitää vaihtaa. oon koko päivän pähkäilly tota hommaa että pitäskö ne koittaa ite vaihtaa vai maksaa ko. lystistä veholle tms. joku helvetin 200-300 egee. ei pitäs olla kovin hankala homma mutta ei oikeen kiinnosta pihalla parkkipaikalla ruveta tollaseen duuniin vaikka löysinkin netistä kohtuulliset ohjeet homman suorittamiseen. aina on autoremonteissa tullu jotain odottamattomia mutkia matkaan joten mietin vielä paripäivää ennen kuin teen päätöksen asiasta...
positiivista sinänsä että muuten tuli vain kehuja että vm. 2001 Picasso on erinomaisessa kunnossa, niin kuin se onkin. :)
Pelottaa
Harvinaisen typerä maanantai.. no mut tänäähä on kuulemma vuoden synkin päivä, joten ei kai sitä muuta voinu oottaakaa..
Joskus vaan tekis mieli mennä jonneki kauas pois
viime yö ilman unta. prkln unirytmi kun on sekaisin. tuntuu et silmät kuivuu päähän kun unohtaa räpytellä vois varmaan juoda lisää kahvia, niin pysyis hereillä tonne sulkemiseen saakka enää 2.5h...
flunssa
Olohuoneessa aamulla 15,8 astetta "lämmintä". Loppuis nää pakkaset niin vois kattoo telkkaria.
Ok, pakko avautua jonnekin kun tätä ei voi purkaa IRC:ssä tähän aikaan kun kaikki on liian humalassa ymmärtääkseen. Aika pitkä juttukin. Asun kerrostaloasunnossa, missä siis pitää avata rapun ovi erikseen ennenkun pääsee yrittämään itse asuntoon.
Noh, kävipä sitten niin, että tässä pakkasessa se alaovi ei enää auennutkaan. Ja sen verran monta kertaa tuota väänneltiin, että se meni suht muodottomaksi ettei enää sopinut meidän kotioveenkaan.
Sitten lopulta lainasin broidin avainta (baarista) joka jäi tuohon lukkoon sisään (alaoven) mutta avasi sen kumminkin. Sitten kun saatiin se vedettyä ulos niin mun oli pakko jäädä himaan kun voi hyvinkin olla ettei olis enää tulemista promilleissa sitten viideltä aamulla sisään, ja se ei olis kovin mukavaa.
Nyt olen täällä ja venaan juhlijoita, ja maanantaina teettämään pari avainta. Tiedän, en vain osaa, mutta nakertaa ja muut juhlii ulkona ihan tyhmän syyn takia.
Tai siis, muut juhlii ulkona hyvän syyn takia (mun ja kahen muun syndet) mutta itse siis jäin sisään typerästä syystä. XD Mut ei varmaan olis hyvät afterpartyt tuolla kinoksessakaan. x) Sori jätkät oikeesti.
[q]Tapsa, 8.2.2006 17:08:
Joku törttö tuli liikenneympyrässä kolmion takaa kylkeen !
Ja arvatkaa vaan onko (vm. -90 Volkswagen Golfin)
käyttöarvo suurempi kuin lunastusarvo !
Voi saatanan saatana !
[/q]
Muutama vuos takaperin oltiin meidän vanhan mamman (Toyota Carina II vm -89) kanssa kolarissa niin, että meni edestä ja takaa helmat, ajovalot ja puskurit, eli molemmissa päissä tömähti. Tuomio tuli, että ei korjata vaan lunastukseen, mutta äippä oli just lähdössä autolla jonnekki Norjaan ja tais kysästä, että miten muka ehtii löytää luotettavan ja hyvän auton siihen mennessä. Tuloksena: auto sai armonaikaa ja päätös, että pitää korjata sitten vaan purkuosilla. Eli keksi joku vastaava hätävalhe ja kato mitä ne tuumaa...
Niinpä niin *uuh**nyyh*
vesisade
en vielakaan ole pystynyt kohtaamaan demonejani vaikka siihen on ollut monta tilaisuutta. Pelkaan sita paivaa milloin tilaisuuksia ei enaa tule...
jääkausi
unirytmi päin v******. :( :( :( :(
[q]Epailija, 18.1.2006 11:11:
---
wiwi, [
---
Hyvä hyvä. Sen onneksi inkkarit on rauhallista kansaa - arkisin. ^^
[/q]
Niin ja kyllähän meillä kaikilla vompatista ihmiseen on kuitenkin sielu*iloinen*
Se heittotähti on oikeestaan vaan rekvisiittaa.
Nukuin pommiin, kuten eilenkin *toktok*
Miten se herääminen voi muka taas olla näin hankalaa.....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,345
- 1,346
- 1,347
- 1,348
- 1,349
- ...
- 1,566
- Seuraava »