päivän :(

Back to häröily O

Kylmä :(
Töissä oli taas lé död-ilta.
Örrörrörr.
Mutta nyt on onneksi kakkosen vapaa :)

Kuka kusi mun muroihin? :(

e.
Taidanpas lähteä illalla bisseä nauttimaan. Nii-in taas sitä sit ollaan kännissä.
Eipä se vitutus siihen bisseen uppoo, mutta jos nyt kuitenkin kokeilisi.

[q]sapeli, 20.2.2006 23:15:
---
UnityF, 20.2.2006 22:55:
---
Nexus__69, 20.2.2006 22:44:
kurkku kipee :(
---
sama vika

---

mullakin on yhä, on ollu torstaista lähtien... sen siitä saa ku pussaillaan keskenämme niin paljon
[/q]

nii tää taitaa olla nyt se kuuluisa tauti joka tarttuu kun pussaa puolta kylää :D

p.s. en ole pussannu kumpaakaa teist, ikin

Mulle ilmestyi yön aikana kolme punaista pilkkua reiteen ja iski kunnon vainot päälle et ne johtuu jostain vakavasta sairaudesta..

maanantai-ilta olis vielä kärvisteltävä capazinalandiassa :( Siellä on nykyään niin tylsää, kun siellä ei ole juurikaan ketään, kun kaikki pöytäpelit siirtyi alas :(
Pää sanoo vaan pokspoks.

e.
niin joo, tänään on ollut niin paskanläpänpäivä.
Enkä vieläkään ole saanut vähennyttyä kiroilua :(
Mhyh.
ja turvan pojat nauraa mun narukäsille ja uhkaa laittaa mun housunpulttuihin painot etten lähde tuulen mukana. Aina mua kiusataan vaan.
Lauantaina Atte säikäytti mut. hirmuinen kiljunta vaan kuului. Kehtasi nauraa päälle :(

Mä en leiki niiden kans enää.

enkä mä osaa kirjoittaakkaan.
Taidan mennä nukkuun :(

PRKL!
Curling siirty Yle24:lle just parhaimpaan aikaan!
Hitto, ku ei oo digiboksia...

Edit: Vitun lätkä! Ketä kiinnostaa?!?

Taas Suomessa

[q]-Santtu-, 31.7.2008 20:54:
Mun kämpässä on tosi kuuma, ihan kauhean. Tuskaa varsinkin yöllä. Ihmetyttää, kun ennen täällä ollut aina kesäisinkin mukavan viileää, niin mistä nyt tämmönen kuumuus? Tai sit mul on mummotauti.
[/q]
[color=darkgrey]Kuumia aaltoja? Vaihdevuodet? *pepsodent*[/color]

[q]domi, 18.2.2006 15:21:
-cut-
[/q]

kuules ystäväiseni. tämän raportin perusteella mä vaadin, että sä et liiku tänään, etkä huomenna enää yhtään mihinkään neljän seinän sisältä, koska kaikki viittaa siihen, että seuraavan kerran kun sä lähdet ulos, sua säkällä luullaan ketuksi (jätä se karvahattu himaan) ja joku yrittää ampua sut. JOTEN PYSY SISÄTILOISSA!
[size=8] [color=pink]olisi nimittäin ihan suotavaa, että sua näkee jatkossakin ja mieluiten yhtenä kappaleena[/color][/size]

[19:18:38] * You were kicked from #hardnrg.fi by HardNRG (flood)

Joudun mirkkaamaan ja bottikin vittuilee.

[q]sapeli, 17.2.2006 14:10:
Kurkku ihan pirun kipee eikä mitään esim. toncilseja tai strepsilsejä

*teetälipittel*
[/q]

Joo, kylhän tää ihan flunssaa näyttäis pukkaavan Tutut merkit on, eli aivan yli-iso kurkkukipu, päänsärky, ja vaatteet sattuu iholla Toivottavasti menis viikonlopun aikana ohi ni ei tarvis olla töistä pois (ei mitään palkallisia sairauspäiviä) - ja onneks en tänä viikonloppuna muutenkaan aatellu mennä mihinkään bileisiin ni ei ihan kypällä ota päähän...

edit (jatkoa): tästä taitaa tullakin useamman päivän *uuh*... kurkku on turvonnu ihanasti ja jokanen nielasu sattuu vähän liikaakin ja en saanu nukuttua tän takia... Taidanpa käydä tänään jossain lekurilla jos vaik sais antibioottikuurin - tätä ei montaa päivää jaksa selväjärkisenä

[q]Rx, 19.2.2006 16:46:
siis hyi saatana mikä krapula, ei tarvi taas vähään aikaan juoda...
[/q]

Kunnes taas illalla..

mahatauti..*sars*

Mua väsyttää ja silmiä kirvelee niin että näytän koko ajan olevan itkemäisilläni. Pitäis suunnitella abishowta, johon mulla ei ole minkäännäköistä kiinnostusta eikä ideoita. Eikä mulla ole mitään kivoja vermeitä penkkareihin. Huono olo.*poks*

Kolmetta päivää flunssassa*nuha**sars*Haluun jo töihiin, tylsää tää sairaslomalla oleminen, ei mitään tekemistä kun ei jaksaa tehä mitään.

Oon pipi.

kaikki on iha perseestä ja mikää ei tunnu hyvältä ja mua itkettää ja haistakaa kaikki paska!!!*släp**dissaa**eiei**nyyh**nyyh*

Pitäis alkaa siivoomaan*igor*.

Aikamoinen hedari on näköjään tulossa. Heräsin jo kuudelta, kuten tuun tekemään koko tulevan viikon. Kultakin on kipeenä, vaikka raataakin töissä. ja mun pitäis mennä vielä tanssitunnille tänään.. Kuinkahan jaksan

jokainen minuutti tuntuu tunnilta. plus että olen 4 tuntia myöhässä koulusta. njääh.

olen välttänyt irliä, silti on kauhea flunssa nyt ja pää helvetin buginen! :(

O