päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,339
- 1,340
- 1,341
- 1,342
- 1,343
- ...
- 1,566
- Seuraava »
exät
Teen niin tai näin, aina teen väärinpäin?!
unohdin eväät kotiin ja hirmuinen nälkä
Väsyttää.
Tyhmä ihminen kun olen niin päästin Aten aiemmin töistä lähteen et se pääsi dokaan.
Voihan pimppi.
Huomenna olis koulua ja töitä. Jaksaahan sen sit taas kai.
Silmiä särkee/kutittaa.
tsemii.
elämä on ... välillä rankkaa
Viime lauantaina mulle tehtiin oharit.. :(
Tänään tuntuis va... jäi lause kesken, onneksi se nainen nyt soitti! perkule et harmittaa, rupes jo tuntuu et tulee toiset oharit viikon sisään.
mut siltikin, mikä teis naisi on että voi käyttäytyy ku eläimet, eikö vois sit olla selkärankaa joko pitää lupauset tai olla tekemättä niitä ensinkään? että HV vaan kaikille itsekkäille lortoille!
tälläsiä tuntoja tänään...
edit: no vittu ohareiksihan nekin vielä sitten piti mennä... saakelin helvetti.
TRUST NO BITCH... jatkossa en oo mukava millekkään enkä kellekkään, ja käytän jokaista eteen sattuvaa lorttoa vain ja ainoastaan hyväkseni.
parhaansa yrittää mutta paska jää käteen. kiitti!
Toinen gerbiileistä näyttää odottavan kuolemaa, makailee vaan ja liikkuu huonosti :(
Viime yönä tulin vikal junalla Keravalta himaan Helsinkiin, niin Käpylän jälkeen Pasilan ratapiha-alueella joku tyyppi jäi tai hyppäs junan alle. Kuului tömps, tuli töyssy, sit meni jarrut pohjaan ja stop. "...Ja hyvät matkustajat, henkilövahingon takia, olemme seisoksissa puoli tuntia."*eiei*
Weebl-Gerbiili kuoli :(
noh, 4 elinvoimaista ja aktiivista vuotta jaksoi hän. Mukavia puuhailijoita.
...ja päivän O_o on samalla kun avokki nosti gerbiiliä terraariosta pois, mun tietokonehiirestä loppu akut
Kylmä
mörkö-fiilis :(
[q]Reetta, 16.3.2006 18:50:
SYDÄMELLINEN KIITOS KANNUSTUKSESTA NITTA[/q]
Eipä kestä, ja kiitos
Mä viel jännään oman kokeen tuloksia tosin... mut mul on sit aika kätsyt Anatomical flahs cardsit joista on helppo prepata!
Ps. luku pitää muistaa aloittaa kuiteski jo hyvissä ajoin... ettei taas käy ohraisesti
Hajosin just kaikkeen......meen nukkuu....ehkä huominen on parempi päivä....öitä
Kaipaan oikeita ystäviäni
Uusi mese on paska! :I
tinnitus
taas...
Pistin vahingossa ajatuksissani kolminkertaisen insuliinin määrän...yöllistä hypoglykemiaa odotellessa*dissaa*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,339
- 1,340
- 1,341
- 1,342
- 1,343
- ...
- 1,566
- Seuraava »