päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,337
- 1,338
- 1,339
- 1,340
- 1,341
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Eilen illalla meni sitten selkä paskaks kun en vielä ollu tarpeeks sairaana. Ensin en pystyny liikkumaan juuri ollenkaan,nyt jonkun verran mut sattuu vitusti. Aikaa lääkärille en saanut,joten illalla edessä todennäköisesti päivystysrumba taas kerran:(
Mä haluan mun terveyteni takaisin!
Hirvee stressi Kiva paasta pariks viikoks kotiin, mutta musta tuntuu et se sekottaa mun koko syteemini opiskeluiden ja raha-asioiden kanssa. Ei kiva.
---
Rubicon kirjoitti:
Jos jatkuu kauankin kipeenä ja lääkärit vaan pyörittelee päitään,
niin kannatta käydä Meilahden korva ja nielu (?)tms.klinikalla näyttämässä.
[/q]
Kiitos neuvoista, huomenna kuulee mitä nieluviljely puhuu, varmaan joku angiina tms. Tai sitten mulla vaan ei ole 20-vuoden aikana ollut koskaan aikaisemmin kurkku kipeä oikeesti Nytpä kokeillaan tämäkin.
Surkeus...*uuh*
ah, mikä päivä..
- normaalisti paskempi työpäivä
- jääkappi oli hajonnut päivällä ja osa ruoista piti heittää roskiin
- tuli lisälasku siitä kun en maksanu helmikuussa pysäköintisakkoa ajallaan (oli n. viikon myöhässä)
"Life is a bitch and then you die"
Matikan tentti. :(
Tein huonoja päätöksiä vaatekaapin edessä aamulla ja päädyin laittamaan ei-kivat vaatteet päälle. nyt varmasti siitä johtuen jotenkin vituttaa todella moni asia. Ja nyt on sentään perjantai!
V*ttu tää kurkku on kipeä! Ei pysty ajattelemaankaan mitään syömistä, kun pelkkä vedenkin nieleminen on vaikeeta Spontaani vesipaaasto? -Joo.
i'm a person.
jalka "paketis" ainaki viikon. :(
Nuha iskee pärkele *nuha**hmph*
Heräsin vasta nyt. Olis ollut kaikenlaista tekemistäkin *toktok*
Helvetillinen päänsärky
Pettymyksiä ilmassa
Nyt en jaksais kyl yhtään.
on jotenkin niin surullinen olo.
vaikka kyse onkin "vain" pitkäaikaisen lemmikkiystävän kuolemasta, menetys sattuu ja paljon.
näin kuitenkin parempi.
HIFK hävis..
ehottomasti sää ja mahaan koskee :(
[q]kindertin, 2.3.2009 12:40:
Yeeees..tosin ite olin huonona van noi 2 ekaa kertaa.Tällä kertaa mulla oli päivän eli sitä ei lasketa..Pyykinpesu on sit hauskaa.Ja lattioidenpesu. Jatkuu edelleen,tosin lievempänä nyt.
[/q]
yep, tiedän... koittakaahan parantua
[q]Mellu-, 31.3.2006 07:49:
kauhee väsy[/q]
Olin just tulossa valittaa tänne samaa *uuh*.
Vatsatauti... + *super**uuh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,337
- 1,338
- 1,339
- 1,340
- 1,341
- ...
- 1,566
- Seuraava »